48 Reacties

2 jaar geleden

Volg!

2 jaar geleden

Ik ga vanmiddag! Ik ben heel benieuwd

2 jaar geleden

Reactie op 00me00

Ik ga vanmiddag! Ik ben heel benieuwd
Wil je delen nadat je geweest bent? Zelfde probleem?

2 jaar geleden

Reactie op Gonnie82

Wil je delen nadat je geweest bent? Zelfde probleem?
Jaa hoor!! Hier vooral verborgen reflux! Maar veel kreunen doet hij ook idd! Ben benieuwd! Ik laat het weten.

2 jaar geleden

Hadden wij hier ook. Hier bleek het kreunen te komen door teveel gassen in haar darmen en het niet goed persen. We hebben nu een oefening gekregen om haar te leren persen. Is echt bizar hoe snel dit werkt en hoe ze nu ook veel vaker ontlasting heeft en veel minder kreunt. Ik zou het echt aanraadde ik was echt verbaasd hoe kundig die man was.

2 jaar geleden

Reactie op Zeefjuh

Hadden wij hier ook. Hier bleek het kreunen te komen door teveel gassen in ...
Waardoor overigens ook de druk op de maag te groot was en ze moeilijk kon boeren, vaak de hik had, en de melk omhoog kwam.

2 jaar geleden

Reactie op Zeefjuh

Hadden wij hier ook. Hier bleek het kreunen te komen door teveel gassen in ...
Wat is die oefening als ik vragen mag?😇

2 jaar geleden

Ik heb er nog geen fantastisch gevoel bij moet ik eerlijk zeggen. Hij heeft vooral in zn buik, bij zn darmen "behandeld" en daar bleef het eigenlijk bij. Ben niet laaiend enthousiast.. tenzij ik vanaf morgen ergens ineens een ander kind heb😅 maar merk nu geen verschil

2 jaar geleden

Reactie op 00me00

Ik heb er nog geen fantastisch gevoel bij moet ik eerlijk zeggen. Hij heeft ...
Hmmm houd me graag op de hoogte

2 jaar geleden

Absolute aanrader!! 5 weken lang met een krijsend en huilend zoontje gezeten. En sinds we geweest zijn is het drastisch verminderd, en lacht hij zowaar.. we kunnen eindelijk genieten. Je kunt het altijd proberen :)

2 jaar geleden

Reactie op 00me00

Wat is die oefening als ik vragen mag?😇
Oehw ja ik ga proberen het uit te leggen🙈 zal morgen even een foto maken als we haar in die houding hebben. Ze ligt nu te slapen. Kindje met de rug tegen je aan houden. Je linker hand onder billen door naar rechterbeentje (die vasthouden) dan vouw je enigsinds je kindje op zeg maar. Dan met je rechterhand op het ruggetje (met je duim wijzend naar beneden. 4 vingers achter de rug en duim aan de voorkant 1 duim boven de luier. Met je duim druk uit oefenen gedurende 2 min. Kindje mag beentje niet strekken in die tijd. Bij ons kwam er meteen een berg scheetjes en poep uit. En vandaag ook al 2 keer gelukt. En nu ligt ze heerlijk te slapen. Normaal heeft ze minimaal een uur krampjes.

2 jaar geleden

Reactie op Zeefjuh

Oehw ja ik ga proberen het uit te leggen🙈 zal morgen even een foto maken a ...
Ik volg voor de foto

2 jaar geleden

Reactie op Zeefjuh

Oooh dit ga ik 100% proberen!!😇 ben wel benieuwd naar de foto idd! Hoe vaak doe je dit? En wanneer op de dag? Of maakt dat niet uit😇

2 jaar geleden

Reactie op Zeefjuh

Ik volg ook voor de foto 🙏🏼 Wij hebben na 3 weken de osteopaat gezien voor krampjes. De dag erna was het juist veel erger en nu een week later lijkt het echt wel minder te zijn. Minder huilen en overstrekken. Het kreunen is ‘s nachts en ‘s ochtends wel erg. Voelt ook als een slokdarm/boer probleem.

2 jaar geleden

Gisteren met onze zoon van 6 weken naar de osteopaat geweest. Vanwege ongemak, het bleek dus dat hij aan de linkerkant een beetje 'vast' zat. Daarnaast kreunde hij heel veel tijdens het drinken en leek echt last te hebben van vastzittend lucht. Nu, een dag later, is het juist veel erger. Hopelijk is het tijdelijk maar nu denk ik echt wat hebben we je aangedaan. Arm kind. We hebben ook een oefening meegekregen om het overtrekken een beetje tegen te gaan.

2 jaar geleden

Reactie op 00me00

Bij ons merkten we na 2-3 dagen pas verschil! Hopelijk bij jou ook!

2 jaar geleden

Reactie op 00me00

Oooh dit ga ik 100% proberen!!😇 ben wel benieuwd naar de foto idd! Hoe vaa ...
4 keer per dag 2 min lang, dat is idd wel handig om erbij te vermelden. Foto volgt🙂

2 jaar geleden

Ik volg even mee voor de foto ook🥹🙏🏼

2 jaar geleden

Reactie op 00me00

Bij ons hetzelfde, alleen dan het voetje (dat heeft dubbel gezeten) en hoofdje (door de vacuümpomp) “behandeld”. We gingen omdat onze zoon van 6 weken (5 weken te vroeg te geboren) vaak erg overstuur en ontroostbaar is, zelfs in badje etc. Ze zag vooral veel ‘kleine’ ongemakken waarvan ‘iets’ zijn emmertje deed overlopen en kregen tips voor een mutsje voor geborgenheid, mogelijk andere voeding en arnica olie. Fijne tips (niet echt osteopathisch als je het mij vraagt) maar van de “behandeling” merk ik weinig. Een kinderfysio kwam later met dezelfde tips, en die wordt bij ons wél vergoed overigens.

2 jaar geleden

Volg:)