7 Reacties
VRIEND
3 jaar geleden
Ik lees mee! Mijn bekkenfysio bagetalisseert de boel een beetje heb ik het gevoel. Sta met pijn op en ga met pijn slapen. Volgens haar is alles gewoon op te lossen met andere houding en op de bal van je voet lopen maar met een peuter en onregelmatige diensten is het allemaal makkelijk praten 😵💫
3 jaar geleden
Reactie op Lamunchi 🍋
Ik lees mee! Mijn bekkenfysio bagetalisseert de boel een beetje heb ik het ...
Heel herkenbaar! Ik heb nog een dreumes rondlopen en kan dus niet ontkomen aan veel bewegen en tillen. Maar merk dat ik zoveel pijn heb iedere dag weer dat ik daar echt moedeloos van wordt.
3 jaar geleden
Doen! Ik vond het echt een verademing na vele bekkenfysio bezoekjes die nauwelijks hielpen
3 jaar geleden
Doen !
Ik kamp nu ook met bekkenklachten, kon tijdje niet eens lopen.
1 behandeling bij de osteopaat en ik heb geen pijn. Gevaar is dan wel dat je de grenzen weer opzoekt dus je moet niet denken dat het verdwijnt, maar ik kon weer zonder pijn in huis voortbewegen, normaal liggen en zitten.
3 jaar geleden
Ik ben groot fan van de osteopaat, kom er nu ook weer. Aanvankelijk preventief geboekt maar nu last van linkerbil/heup en gaat met bezoeken aan haar echt stukken beter. Het voordeel van de osteopaat is dat ze naar het totaalplaatje kijkt en niet alleen naar de plek waar de klacht zich bevindt. Want de oorzaak van de klacht kan namelijk op een hele andere plek zitten! Ik zou het dus zeker aanraden