15 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb hem toevallig vandaag aangeraden gekregen van een vriendin van mij en zij is er echt heel erg blij mee! Ik ga het straks kopen, dus ik ben ook benieuwd.

2 jaar geleden

Ik lees even mee! Ben benieuwd

2 jaar geleden

Hier mega tevreden over sab simplex!

2 jaar geleden

Van vit D van davitamon kunnen kindjes ook veel krampjes krijgen. Ik gebruik nu een andere en krampjes zijn zo goed als weg

2 jaar geleden

Reactie op chotan

Van vit D van davitamon kunnen kindjes ook veel krampjes krijgen. Ik gebrui ...
Ik gebruik de vitamines van kruitvat eigen merk 😊

2 jaar geleden

Ja sinds een week gebruik ik het, lijkt goed te helpen bij mijn kindje, ik gebruikte eerst infacol en dat was drama. Ze is veel rustiger door etos darmkrampjes. Minder last en ik combinatie met een anti darmkrampjes flesje werkt het bij mijn dochtertje nog beter. Nauwelijks nog last van darmkrampjes 😊

2 jaar geleden

Ik lees mee :) week 5 en krampjes beginnen nu (gelukkig nu pas). Zo zielig

2 jaar geleden

Reactie op Babygirl on the way

Ja sinds een week gebruik ik het, lijkt goed te helpen bij mijn kindje, ik ...
Hoe oud is je dochter? En is dat flesje ook van de etos?☺️

2 jaar geleden

Reactie op Vaalezje

Ik heb hem toevallig vandaag aangeraden gekregen van een vriendin van mij e ...
Heb hem gister gehaald en nu 4x gebruikt, lijkt te werken! Je ziet nog wel dat hij wat krampjes heeft maar hij is dan meer mopperig en huilt er niet meer van tot nu toe

2 jaar geleden

Hoe oud is je dochter? En is dat flesje ook van de etos?☺️
Ze is nu een maandje, ik gebruikt de flessen van difrax.😊

2 jaar geleden

Ik gebruik nu infacol, ben benieuwd of die van Etos dan beter is

2 jaar geleden

Reactie op EJVV

Ik gebruik nu infacol, ben benieuwd of die van Etos dan beter is
Ik gebruikte ook infacol werkte niet goed, gebruik nu twee weken etos en werkt veel beter bij mijn dochtertje 😊 welk vaak hier uitverkocht in de winkel dus ik bestel het online

2 jaar geleden

Ik wil hem bestellen maar zie 66,6 mg staan en nu durf ik het niet meer 😖🤣 Nee gekkigheid… maar wtf waarom 66,6 😭😭😭

2 jaar geleden

Al die middeltjes werken niet :( ik zou probiotica proberen. Het is ook normaal dat baby’s in de eerste periode last hebben van darmkrampjes omdat de darmfunctie nog niet optimaal is