18 Reacties

2 jaar geleden
Ik heb ook bij de prenatal gekeken en zelf ook een redelijke grote cup maat en zware borsten maar ik heb deze gehaald en zitten super fijn

2 jaar geleden
Reactie op Anonieme1234525172
Ik heb ook bij de prenatal gekeken en zelf ook een redelijke grote cup maat ...

ze zijn nu ook in de korting 😁

2 jaar geleden
Ik heb destijds in coronatijd een beha besteld via www.shop4mama.nl. Ze konden op basis van een beschrijving wat ik zocht zelfs goed adviseren. Kon kosteloos retourneren wat niet goed was. Ze hebben geloof ik ook een fysieke winkel

2 jaar geleden
Die van cake maternity zijn fijn. En ik ben ook verbazingwekkend goed geslaagd bij bon prix. Daar heb ik nu 2 zachte, beugelloze bh sets vandaan.

2 jaar geleden
Ik draag Emma-Jane maternity bh's. Ik ging in twee maanden van 70E naar 70G en daar passen ze nu (26 weken) nog steeds in. Ik draag soms wel zo'n verlengstuk voor de bh band ertussen, omdat ze 's avonds wat strak gaan zitten en dan drukken de beugels vervelend in m'n ribben.
Trouwens ooit al van zustermaten voor bh's gehoord? Als je een beetje handig bent met naald en draad kun je de zustermaat van je eigen maat opzoeken en daarvan de band iets inkorten. Niet ideaal natuurlijk maar wel een goedkope oplossing als de zustermaten meer gangbaar zijn.

2 jaar geleden
Reactie op MelanieJR
Dat verschilt enorm per bh. Ene bh had ik wel echt 85G nodig en andere een ...
Okay betere vraag 😅
Wat is je borstomtrek en de omtrek er net onder in cm?