18 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb ook bij de prenatal gekeken en zelf ook een redelijke grote cup maat en zware borsten maar ik heb deze gehaald en zitten super fijn

2 jaar geleden

Reactie op Anonieme1234525172

Ik heb ook bij de prenatal gekeken en zelf ook een redelijke grote cup maat ...
ze zijn nu ook in de korting 😁

2 jaar geleden

Reactie op Anonieme1234525172

Ik heb ook bij de prenatal gekeken en zelf ook een redelijke grote cup maat ...
Dankje voor de tip, ga ik die even opzoeken!

2 jaar geleden

Ik heb G-H momenteel en van Noppies beugelloos zit echt heel erg fijn! Ik heb ongeveer 25 bhs besteld afgelopen week en dit was de enige die echt fijn zat en ook qua prijs 32 euro volgens mij!

2 jaar geleden

Sport bh vd Hema

2 jaar geleden

Vandaag zelf gaan passen (80E voor de zwangerschap) en ik heb deze van Cake Lingerie gekocht

2 jaar geleden

Geen tip, ik zit met hetzelfde probleem. Inmiddels 65K 🤣😭 is gewoon niet te verkrijgen

2 jaar geleden

Heb hetzelfde probleem. Draag nu sport bh’s van de H&M in maat XL 🤣

2 jaar geleden

Welke maat heb je nu dan eigenlijk?

2 jaar geleden

Ik heb destijds in coronatijd een beha besteld via www.shop4mama.nl. Ze konden op basis van een beschrijving wat ik zocht zelfs goed adviseren. Kon kosteloos retourneren wat niet goed was. Ze hebben geloof ik ook een fysieke winkel

2 jaar geleden

Bh van cariwel. (weet even niet meer hoe je het schrijft.) Babypark verkoopt ze maar ook online. Ik draag normaal 90F en pas hiervan goed de XL.

2 jaar geleden

Die van cake maternity zijn fijn. En ik ben ook verbazingwekkend goed geslaagd bij bon prix. Daar heb ik nu 2 zachte, beugelloze bh sets vandaan.

2 jaar geleden

Ik draag Emma-Jane maternity bh's. Ik ging in twee maanden van 70E naar 70G en daar passen ze nu (26 weken) nog steeds in. Ik draag soms wel zo'n verlengstuk voor de bh band ertussen, omdat ze 's avonds wat strak gaan zitten en dan drukken de beugels vervelend in m'n ribben. Trouwens ooit al van zustermaten voor bh's gehoord? Als je een beetje handig bent met naald en draad kun je de zustermaat van je eigen maat opzoeken en daarvan de band iets inkorten. Niet ideaal natuurlijk maar wel een goedkope oplossing als de zustermaten meer gangbaar zijn.

2 jaar geleden

Lastig en heb ook geen antwoord, heb nu zeker 65 GG en grotere BH’s hebben vaak ook een grotere omvang, super vervelend en ik lees even mee

2 jaar geleden

Na veel bhs passen ben ik toch maar voor een hele simpele gegaan van terstal. Hij zit heerlijk.

2 jaar geleden

Reactie op DiepeZucht

Welke maat heb je nu dan eigenlijk?
Dat verschilt enorm per bh. Ene bh had ik wel echt 85G nodig en andere een 75E🤷‍♀️ Daarom maakte het ook erg lastig om een goeie bh te vinden😅

2 jaar geleden

Ik heb 2 nieuwe BH’s bij de HEMA gehaald. Het zijn de voorgevormde BH’s van €21,- bij mij zitten ze echt heel lekker. Ik ben van een maat B naar dubbel D gegaan. De bieden best veel steun dus ik zou ze zeker aanraden!

2 jaar geleden

Reactie op MelanieJR

Dat verschilt enorm per bh. Ene bh had ik wel echt 85G nodig en andere een ...
Okay betere vraag 😅 Wat is je borstomtrek en de omtrek er net onder in cm?