19 Reacties

3 jaar geleden

Birckenstocks 😇 die lopen nu ideaal vind ik!

3 jaar geleden

Birckies inderdaad ennnnnn crocs 😂 crocs heeft m’n vriend me al voor de kerst gegeven ivm de zwangerschap en ben er zooooo blij mee !!! https://www.crocs.nl/p/mellow-recovery-slide/208392.html

3 jaar geleden

Birckenstocks lopen nu heerlijk!

3 jaar geleden

Bij zalando lounge is nu trouwens leuke sale op sandalen/slippers oa van birckenstock

3 jaar geleden

Ik zat gisteren ook online te kijken naar birckenstocks. Ik heb ook veel hermes slippers en in die stijl type slippers, wel makkelijk om in te stappen, maar geeft niet echt comfort en dunne zool. Dus zoek ook echt iets stevigers.

3 jaar geleden

Archies lopen zo vreselijk lekker maar ik vind het zonde om ze nu uit te rekken met die vochtpootjes. Dus maar voor de Birkenstock

3 jaar geleden

Ik heb deze afgelopen zaterdag bij de scapino gehaald. Stretchen mee en ademen. Nu al heel blij mee! Heb ze iets ruimer gehaald dan dat ik normaal zou doen zodat het niet direct gaat knellen. Ik kan er evt nog een sokje of een zooltje in doen :) Birckenstocks heb ik inderdaad ook aangeschaft. Altijd fijn!

3 jaar geleden

Deze bij de van Haren! Heerlijk zitten ze

3 jaar geleden

Ik ga ook heel lekker op mijn Birckies😌

3 jaar geleden

Ik heb birckenstocks maar merk dat ik ze toch niet zo fijn zitten vind, ze zijn wat pijnlijk aan de verhoging van de zool aan de binnenkant van de voeten. Iemand die dit herkend en tips heeft? Het voelt echt alsof er een blaar gaat ontstaan op die plek als ik ze enkele uurtjes draag, vind het echt zonde want natuurlijk ideaal bij warm weer 😕 en iemand duurzame tips tegen het verkleuren van de kurken zool? Want je kan ze niet even in de wasmachine of volle water steken omwille van het materiaal dacht ik?

3 jaar geleden

Reactie op Sinaaa_x

Ik heb birckenstocks maar merk dat ik ze toch niet zo fijn zitten vind, ze ...
Hush puppies lijken op bircks maar zijn veel zachter! Ik vind ze heerlijk zitten en vond dat ook al voor de zwangerschap:)

3 jaar geleden

Reactie op EefH

Ik heb deze afgelopen zaterdag bij de scapino gehaald. Stretchen mee en ade ...
Die zie er echt heel chill uit

3 jaar geleden

Ik draag nu gewoon Skechers 🙈 geen zweetvoeten, een zacht kussentje, heel comfy voor gezwollen voeten en gemakkelijk aan en uit te doen 😄

3 jaar geleden

Hey bedankt voor alle reacties! Ik ben vanmiddag goed geslaagd en het is een gemiddelde van al jullie suggesties haha: hush puppies die lijken op birkenstocks, zwarte sketchers met elastieke veters en stevige foamy teenslippers voor in huis! Nu al heel blij mee

3 jaar geleden

Ik zweer bij mn birkenstock. Makkelijk nog breder te maken.

3 jaar geleden

Reactie op Sinaaa_x

Ik heb birckenstocks maar merk dat ik ze toch niet zo fijn zitten vind, ze ...
Nee dar verkleuren is niet tegen te gaan volgens mij. Ik herken wel dat het na een paar uur pijn begint te doen. Maar ik draag geen enkele schoen meer langer dan een paar uur, omdat het fysiek gewoon niet lukt om zoveel te ondernemen. Als ik ergens ben, ook zsm de schoenen uit 😅

3 jaar geleden

Ik draag op dit moment new balance zijn geen instappers maar gaan wel gemakkelijk aan en zitten heerlijk

3 jaar geleden

Ik ben van de week ook maar even op schoenenjacht geweest, want hier hetzelfde probleem en ik moet nog even..😅😭 Ik kwam bij de volgende uit: https://www.omoda.nl/dames/sandalen/zwarte-paul-green-sandalen-6059-244835.html?dwopt_244835_giftwrap=-&dwvar_244835_Optie_id=244835&pid=244835&quantity=1 (Ik had altijd smalle hoge voeten, nu moest ik op zoek naar wat ook breed lekker zit. Verkoopster gaf aan: Gabor of Paul Green, die vallen wat wijder. Deze zitten echt lekker, zijn wat ruimer en is met klittenband sluiting, ideaal!) En: https://www.omoda.nl/dames/slippers/witte-maruti-slippers-brooke-238812.html (Deze zijn alleen met klittenband, ideaal om te verstellen! 😊 Ik ga nu voor praktisch 🙈)

3 jaar geleden

Ik blijf bij de adidas adilette. Daar kan ik de hele dag op lopen. En heb je ook met leuke printjes