20 Reacties

2 jaar geleden

Volg, ben zelf ook 1,60🤣

2 jaar geleden

Ik ben zelf ook maar 1,67 en heb flared broeken gekocht bij fashion musthaves. Zitten heerlijk en qua lengte prima!

2 jaar geleden

Volg, ook 1.60 hier! Normaal koop ik flared van de kinderafdeling, maar daar pas ik nu niet meer in

2 jaar geleden

Ik ben 1.61 en heb flared van ambika en the Sting. Bij ambika gewoon een stuk eraf geknipt 😅 the Sting hangt een beetje over de grond maar heb altijd schoenen met dikkere zolen aan. Heb een foto toegevoegd van ambika waar ik hem al had afgeknipt

2 jaar geleden

Buik zit er trouwens zo in. Kan hem tot m’n bh optrekken 😂

2 jaar geleden

https://www.cottonclub.nl/nl-nl/legging-flare-zwart-348524 ik heb deze, heb gewoon m’n eigen maat ben nu 24 weken zwanger en hij zit echt heerlijk om m’n buik!

2 jaar geleden

Reactie op Vaalezje

O en ik ben 1 meter 65

2 jaar geleden

Ik ben ook 160. Met korte benen.. En ik laat flared broeken dan korter maken.. Die zij. Altijd zo 15 cm te lang. Wel even checken vooraf of het model dan nog klopt. Dat de flared niet pas halverwege je kuit begint. Maar dat gaat meestal wel goed, is mijn ervaring

2 jaar geleden

Ben ook 1.60 en maak ze zelf korter. Ben coupeuse hahaha. Dus die optie is er wel. Zou dus twee of drie broeken kopen en korter maken want je kunt ze na de zwangerschap ook nog dragen. Geen weggegooid geld dus 🙂

2 jaar geleden

Ik ben ook 1.60 en heb er 2 van ambika! Zijn heel erg fijn, lekker zacht, rekken goed mee en kunnen hoog opgetrokken worden. Ik heb ze ook wat korter laten maken!

2 jaar geleden

Reactie op Nadjee

Ik ben zelf ook maar 1,67 en heb flared broeken gekocht bij fashion musthav ...
Die staat super leuk! Ik ben even lang met dezelfde bouw en daarom heel benieuwd welke maat jij aan hebt. Ik wil deze ook bestellen namelijk hihi

2 jaar geleden

Hoi hoi! Ik herken het, ben al tijd op zoek. Er is ook een ander forum bericht al over geopend. Als je zoekt op flared vind je die, staan goede tips in. Ambika zou ik zelf echt 100% afraden. Had er drie besteld maar alle drie mega doorzichtig. Ik draag van cotton club, costes en the sting, ook al voor de zwangerschap en vindt dat echt de beste. 😊

2 jaar geleden

Die staat super leuk! Ik ben even lang met dezelfde bouw en daarom heel ben ...
Thanks! Ik heb gewoon maatje M gekocht, hij is heerlijk elastisch! Ze hebben hem in heel veel verschillende printjes :D

2 jaar geleden

Heb er 2 gekocht van Supermom, en zo'n 8cm laten inkorten. Het model klopt dan nog steeds. Krijg er veel complimenten over. (Ben zelf 1.65, kocht maat M)

2 jaar geleden

Ik heb een zwarte van H&M (wel speciaal voor zwangerschap) maar die is perfect qua lengte voor mij. Ik ben 1,60

2 jaar geleden

Reactie op Loes2002

Ik heb een zwarte van H&M (wel speciaal voor zwangerschap) maar die is ...
Heb je een link?

2 jaar geleden

Reactie op hvdaa1021

Heb je een link?
MAMA Uitlopende tricot broek https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1162136001.html Schijnt ook niet door!

2 jaar geleden

Ik weet dat er veel mensen hier afkeurend zijn over Shein... maar heb zelf de flared hier besteld maatje L gepakt (normaal heb ik S) en zit heerlijk... lengte is perfect (ben 1,60) https://api-shein.shein.com/h5/sharejump/appsharejump?lan=nl&share_type=goods&site=andshnl&localcountry=nl&currency=EUR&id=3406198&url_from=GM7368782276545134592

2 jaar geleden

Reactie op mikthecorgi

Hoi hoi! Ik herken het, ben al tijd op zoek. Er is ook een ander forum beri ...
Had ook al op dit andere topic gereageerd - ben zelf rond 153 cm met curvy sporty lichaam en die van Ambika echt direct terug gestuurd (30 cm te lang, bij bovenbenen en billen veel te strak). Heb nu besteld bij By Kels, daar maken ze ze op maat voor je (je kan binnenbeenlengte, heup omvang en bovenbeen omvang doorgeven). Verder costes (maatje groter dan normaal nemen) ook aanrader!

2 jaar geleden

net eentje in de uitverkoop gekocht bij prenatal. heel leuk printje en heel blij mee. was 15 euro. ik ben 1,67