67 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb er eentje van de zeeman was wel wat lang voor mijn 160

2 jaar geleden

Ik kreeg als tip om een broek van ambika te kopen, heb er laatst eentje besteld en vind hem lekker zitten en hij rekt voorlopig nog wel lekker mee denk ik!

2 jaar geleden

Reactie op ManonElaani

Ik kreeg als tip om een broek van ambika te kopen, heb er laatst eentje bes ...
Zijn deze ook lang? Ik ben zelf 1.78.

2 jaar geleden

Reactie op ManonElaani

Ik kreeg als tip om een broek van ambika te kopen, heb er laatst eentje bes ...
Heb je je eigen maat besteld of een maat groter? En inderdaad hoe valt de lengte, ik ben zelf maar 1,60🤣

2 jaar geleden

https://www.cottonclub.nl/nl-nl/legging-flare-zwart-348524 Ik heb deze ! Is geen zwangerschapsbroek maar rekt tot nu toe lekker mee. En hij valt mooi lang! Ben zelf ook 1.75 met hele lange benen

2 jaar geleden

Ik heb er 2 van the Sting/Seven sisters maar die zijn van het najaar 2022.. ik woon er wel in 😂

2 jaar geleden

Ambika 👌

2 jaar geleden

Bij de sting, mn eigen maat xxs! Vind die zo fijn omdat er veel strech in zit en gewoon mooi zit!

2 jaar geleden

Reactie op Babygirlfeb2021

Ik heb gewoon m’n eigen maat besteld. Maat M en deze viel gewoon qua lengte goed bij mij.. ik ben 1.72

2 jaar geleden

Reactie op ShanaR

Heb je je eigen maat besteld of een maat groter? En inderdaad hoe valt de l ...
Oehhh als je 1,60 bent word het lastig denk ik😅 of je zou een S passen? Ik ben 1.72 en de M viel goed qua lengte. M is gewoon m’n normale maat inderdaad. Qua breedte zou ik nog wel de L aankunnen maar dan zou die te lang zijn denk ik.

2 jaar geleden

Van the musthaves

2 jaar geleden

Guts and Gusto heeft hele fijne! Een panter en eentje met zebra. Heb een M en een L. Zitten nu nog echt heel lekker!

2 jaar geleden

Ik heb stieglitz. Is een investering maar koop ze vaak in de uitverkoop. Voor mij echt waard gezien ik 1.85 ben en alles te kort valt.

2 jaar geleden

Reactie op Miran-

Van the musthaves
Die van the musthaves zijn echt het fijnste en rekken zo goed mee. En The Sting heeft een hele fijn zwarte van soort dunne rib stof. Draag die nog steeds in maat S want rekt echt fijn mee. Maar heb al maatje groter liggen voor als m’n buik nog meer groeit.

2 jaar geleden

Die van the musthaves zijn echt het fijnste en rekken zo goed mee. En The S ...
Weet je op deze nog te koop zijn? Ik heb die namelijk ook in het zwart en groen en wil er eigk meer 🫣😂

2 jaar geleden

Reactie op ManonElaani

Oehhh als je 1,60 bent word het lastig denk ik😅 of je zou een S passen? Ik ...
Ja S was mijn maat, maar of dat nog past 🤣🤷🏽‍♀️ ja lengte van die flared zijn meestal erg lang🥲

2 jaar geleden

Ik heb verschillende broeken van catwalk junkie, die zijn lekker hoog en hebben veel stretch. Of van Stieglitz, zijn wel iets duurder maar wel heel goede en fijne kwaliteit:-)

2 jaar geleden

Reactie op Babygirlfeb2021

Ja zeker ik heb ze ook en ben 1.74 en met boots aan komt hij net niet op de grond

2 jaar geleden

Reactie op JaneB

Weet je op deze nog te koop zijn? Ik heb die namelijk ook in het zwart en g ...
Die van the Sting bedoel je? Ik heb nog niet zo lang geleden de zwarte besteld in maat M dus denk het wel!

2 jaar geleden

Zeeman heeft leuke! Geen grap, zitten echt fijn.