67 Reacties

2 jaar geleden
Ik kreeg als tip om een broek van ambika te kopen, heb er laatst eentje besteld en vind hem lekker zitten en hij rekt voorlopig nog wel lekker mee denk ik!

2 jaar geleden
Reactie op ManonElaani
Ik kreeg als tip om een broek van ambika te kopen, heb er laatst eentje bes ...
Zijn deze ook lang? Ik ben zelf 1.78.

2 jaar geleden
https://www.cottonclub.nl/nl-nl/legging-flare-zwart-348524
Ik heb deze ! Is geen zwangerschapsbroek maar rekt tot nu toe lekker mee. En hij valt mooi lang! Ben zelf ook 1.75 met hele lange benen

2 jaar geleden
Reactie op Babygirlfeb2021
Ik heb gewoon m’n eigen maat besteld. Maat M en deze viel gewoon qua lengte goed bij mij.. ik ben 1.72

2 jaar geleden
Reactie op ShanaR
Heb je je eigen maat besteld of een maat groter? En inderdaad hoe valt de l ...
Oehhh als je 1,60 bent word het lastig denk ik😅 of je zou een S passen? Ik ben 1.72 en de M viel goed qua lengte. M is gewoon m’n normale maat inderdaad. Qua breedte zou ik nog wel de L aankunnen maar dan zou die te lang zijn denk ik.

2 jaar geleden
Guts and Gusto heeft hele fijne! Een panter en eentje met zebra. Heb een M en een L. Zitten nu nog echt heel lekker!

2 jaar geleden
Ik heb stieglitz. Is een investering maar koop ze vaak in de uitverkoop. Voor mij echt waard gezien ik 1.85 ben en alles te kort valt.

2 jaar geleden
Reactie op Miran-
Van the musthaves
Die van the musthaves zijn echt het fijnste en rekken zo goed mee. En The Sting heeft een hele fijn zwarte van soort dunne rib stof. Draag die nog steeds in maat S want rekt echt fijn mee. Maar heb al maatje groter liggen voor als m’n buik nog meer groeit.

2 jaar geleden
Reactie op Babygirlfeb2021
Ja zeker ik heb ze ook en ben 1.74 en met boots aan komt hij net niet op de grond

2 jaar geleden
Reactie op JaneB
Weet je op deze nog te koop zijn? Ik heb die namelijk ook in het zwart en g ...
Die van the Sting bedoel je? Ik heb nog niet zo lang geleden de zwarte besteld in maat M dus denk het wel!