14 Reacties
vorige maand
Ja! Wij starten de dag nog altijd met 180cc warme melk (gewoon koemelk) in de ochtend, eerste wat ze krijgt beneden. En 's avonds ook 180cc warme melk, in de pyjama beneden voor het slapen gaan.
Ze mag haar melk ook koud drinken van ons bij het eten, maar ze wil het nog altijd warm en in de fles op deze momenten.
Het is voor ons ook wel een "opstart" en "afschakel" momentje op de dag.
Ze heeft geen speen meer, dus de enige momenten is die 2x 5 minuten per dag dat ze een flesje krijgt. Voor de rest drinkt ze de hele dag water uit een normale beker 馃榿
vorige maand
Hier wisselt het naar behoefte. Heeft ze het nodig na een drukke dag? Dan merk ik dat ze daarna rustig inslaapt. Ook wanneer ze slaapt op een andere plek (bijvoorbeeld logeren), krijgt ze een flesje warme melk.
vorige maand
Dankjewel voor jullie lieve reacties! Hier krijgt hij de laatste week ook een flesje melk, maar denk dat hij het als smoes gebruikt om tijd te rekken 馃檲 de afgelopen dagen komt hij ook na een flesje melk gewoon nog oneindig vaak uit bed..
Ik denk dat we z鈥檔 middagdutje verder gaan inkorten, hij is nog zo klaarwakker en druk als hij savonds naar bed moet. We maakten hem na 1,5 uur wakker, vandaag maar eens proberen om hem een na 1 uur wakker te maken denk ik..