13 Reacties
2 jaar geleden
Boven bij 1m+ staan 3 druppels ingekleurd dus is het nummer 3. Je hebt ook nog verschil tussen natural en natural response. Bij ons bleek er op de eerste fles een natural te zitten waardoor ze heel traag uit de natural response nr2 speen dronk. Nu hebben we nr2 van natural en drinkt ze heel goed uit. Je ziet het verschil aan de soort rondjes op de speen zelf, de ene zijn ovaal de ander soort druppels geloof ik.

2 jaar geleden
Reactie op Carolavegmond
Boven bij 1m+ staan 3 druppels ingekleurd dus is het nummer 3. Je hebt ook ...

Hier de respons

2 jaar geleden
Reactie op Loes2002
Dat klopt inderdaad, ik heb zelf ook avent flessen. Natural response zijn d ...

Ah wow, dan hebben we dus de Natural en Natural response spenen nummer 1, maar uit die Natural Response drinkt hij het traagste en momenteel beste. Kan ik er dan vanuit gaan dat ze trager uit de Natural Response spenen drinken dan uit de Natural spenen?
2 jaar geleden
Reactie op Ada3
De natural response dan? En is die niet te snel? Wij gebruiken nog altijd d ...
Ik heb cijfer 2 erop staan. Het plaatje van Loes, met die druppels erop.
De natural response teat. Had eerst de 1 daarvan, maar dan kon hij wel drie kwartier over een fles doen. Of langer. Hij moest wel even wennen. Maar doet nu ongeveer 20/25 minuutjes over z’n 170 flesjes.
Ik had de 3 ook gekocht voor de zekerheid maar die ligt nog in de kast. Wil niet dat hij het te makkelijk heeft aan de fles en dan de borst gaat weigeren.
2 jaar geleden
Denk dat iedereen hier tegenaan is gelopen 🤣 hier ook! Werd ook helemaal gek in de winkel dat ik dacht: heh?!