8 Reacties

2 jaar geleden

Heel lastig! Wij hebben de my bambini wat in principe echt een top ding is zeker voor onderweg, alleen grote nadeel is dat het redelijk lang duurt voordat het flesje warm is en hij heel snel leeg is.. Nou had ik de flessenwarmer van Alecto gekocht voor thuis maar dat blijkt echt een miskoop! Je kan geen temperatuur instellen dus flesje wordt snel te heet of is te koud en de lange hals flessen van dr Browns passen er niet in (stoomkap past er niet meer op.) Lees over andere flessenwarmers zoals de Avent en die van Dr Browns wisselende recensies dus nu besloten om de Easybaby milkmaker te bestellen, we krijgen m morgen binnen ben heel benieuwd! Vrij prijzig maar aangezien er verder weinig echt goeie flessenwarmers zijn m.i. toch maar besteld, je hebt wel binnen 8 sec een flesje op de juiste temp.

2 jaar geleden

Voor hapjes zou die van Alecto wel prima zijn denk ik!

2 jaar geleden

https://www.bol.com/nl/p/philips-avent-scf358-00-flesverwarmer/9200000128179985?referrer=socialshare_pdp_androidapp Deze hebben wij gekocht bij onze dochter (1,5 jaar geleden) erf tevreden over. Heb er zelf wel nooit hapjes in opgewarmd maar kan wel

2 jaar geleden

Wij hebben de babymoov van Nutribaby. We zijn hier erg tevreden over. We zetten het flesje aan en doen haar dan verschonen zodat daarna het flesje klaar is. Deze ook gebruikt bij mijn oudere dochter en daar regelmatig verschillende hapjes in gemaakt en opgewarmd.

2 jaar geleden

Reactie op Suus2212

Heel lastig! Wij hebben de my bambini wat in principe echt een top ding is ...
Ik dacht dat ook! Maar bij de alecto moet de stoomkap er niet op bij verwarmen van de fles. Alleen bij het uitkoken van de speentjes.

2 jaar geleden

Wij zijn juist heel tevreden over de alecto flessenwarmer. Ik gebruik 'm inmiddels 2 jaar voor het uitkoken van spenen, opwarmen van (glazen) flesjes of glazen potjes met zelfgemaakte hapjes. Ik geef bv en warmen af en toe Afgekolfde melk op wat perfect gaat want ook hier geen magnetron 馃憣馃徏 https://www.bol.com/nl/p/alecto-bw-700-snelle-digitale-flessenwarmer-500w-voor-opwarmen-steriliseren-ontdooien-inclusief-stoomkap-bediening-via-display-wit/9200000096914184?referrer=socialshare_pdp_androidapp

2 jaar geleden

Alecto echt perfect. Je kan een tijd instellen. Na een paar keer weet je hoelang. En een snelle functie voor als je echt haast hebt En een wat langzamere wat uiteraard beter is voor bv. Kan ook uitkoken ermee echt top. En idd stoomkap alleen erop met uitkoken verder niet.

2 jaar geleden

Bedankt voor jullie tips 馃檹馃檹馃檹