8 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben etos, ons kindje spuugt ses heel weinig maar als ze spuugt is t absoluut niet zuur...t ene kindje is gevoeliger voor de ene voeding dan de andere..mijn schoonzus had t ook en die is overgestapt op hero.. De vraag is alleen of je dat wil...want als hij het verder goed doet op de voeding... Blijven wisselen van voeding is ook niet altijd fijn

2 jaar geleden

Ik gebruik het zelf niet, maar kan idd komen door het merk van voeding de ene kan die geur afgeven na het spugen. Maar volgens CB is het heel normaal dat baby's elke keer kleine beetje melk kunnen terug geven omdat hun darmpjes nog niet volledig werken als die van ons het staat nog open en is niet dicht zoals bij ons is wat ze mij uitlegde en bij de ene kun je inderdaad wat zuurder ruiken maar is niks geks. Ik zou als je kindje het goed doet op de etos voeding niet weer wisselen van andere merk voeding want dat is niet goed voor hun darmpjes en kan je kindje weer anders op reageren

2 jaar geleden

Wij hebben ook etos voeding, maar ik herken het niet. Bij onze dochter ook gebruikt, maar zij spuugde ook niet heel veel. Het rook ook niet zuur. Het zal wel per kindje verschillen!

2 jaar geleden

Gister de aflevering gekeken van keuringsdienst van waarde. Aanrader! Bekijk Keuringsdienst van waarde: Flesvoeding op https://www.npostart.nl/KN_1725001

2 jaar geleden

Heel kort samengevat; alle flesvoeding is voor 99% hetzelfde. Nutrilon of Etos.

2 jaar geleden

Reactie op babymommajuly

Heel kort samengevat; alle flesvoeding is voor 99% hetzelfde. Nutrilon of E ...
Klopt, dat was voor ons de reden om gewoon voor etos te gaan. Je betaald voor de marketing van nutrilon.. Maar doe vooral waar jij je goed bij voelt

2 jaar geleden

Reactie op babymommajuly

Heel kort samengevat; alle flesvoeding is voor 99% hetzelfde. Nutrilon of E ...
De samenvatting is eigenlijk de basis is verplicht hetzelfde, maar daar bovenop mogen de verschillende merken verschillen, en bovendien is er natuurlijk verschil in de kwaliteit van de melk (en andere ingrediënten) die als basis gebruikt worden. (Ik werk voor een van de kunstvoeding merken).

2 jaar geleden

Ja ons dochtertje spuugt ook wel zodra het vers is ruikt het nog niet zuur is t spuug van een voeding aantal uur geleden dan ruikt het wel zuur🥴