11 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Chayennn
Family album heb ik op mijn telefoon, maar moet hem nog gaan gebruiken. Wel ...

Oke ik ben het net gaan gebruiken. En ik moet zeggen super. De app categoriseert ook je fotos op de maand dat ze genomen zijn en houdt de leeftijd van je kind bij. Het is makkelijk om andere familieleden toegang te verlenen tot het gedeelde account. En je kan andere oor admin maken, die kunnen dan ook fotos uploaden.
2 jaar geleden
Wij gebruiken MomentGarden! Super handig. Een mooie tijdlijn/dagboek over je kleine met foto's, video's en verhalen. Via emailadressen kun je familieleden of vrienden uitnodigen.
VRIEND
2 jaar geleden
Gooi het bij ons in de gezinsappgroepen van mijn partner en mij. Dus niet hele familie en af en toe stuur ik apart een foto naar mijn oma of als een tante er om vraagt/vraagt hoe het met ons gaat.
https://www.amazon.nl/digitaal-fotolijst-touchscreen-frameo-app-ingebouwde/dp/B09PR8Q45P/ref=mp_s_a_1_3?crid=2XXLELV9PE19M&keywords=digitale+fotolijst+wifi&qid=1683449191&sprefix=%2Caps%2C62&sr=8-3
Heb deze aan mijn moeder gegeven voor Moederdag. Kunnen we foto’s delen via een app en dan komen die ook bij haar in de woonkamer in het lijstje. Kan je zo instellen hoe je wilt bij haar laat die elke 30 minuten een ander foto zien en hebben mijn broertjes en zusje ook de link om foto’s te delen.