568 Reacties
één jaar geleden
Reactie op MamaLott
Mag ik vragen hoe haar achterhoofdje weer hersteld is? Door bepaalde oefeni ...
Ze had een afplatting aan de zijkant, dus schuin op haar achterhoofd. Weet niet of t perse door de oefeningen komt maar we proberen haar hier zoveel mogelijk op haar buik te laten spelen en het achterhoofdje vrij te houden. Het is nog niet helemaal weg maar dat trekt als het goed is vanzelf wel bij☺️
één jaar geleden
De harige broer en zus, wel dichtbij maar netjes afstand🥰(alsnog geen seconde uit het zicht hoor!)
één jaar geleden
Ons sterke mannetje van 4 maanden, ligt op dit moment in het ziekenhuis met longontsteking, benauwdheid en zuurstofgebrek door (rs) virus. Hopelijk gaat hij snel beter worden en mogen we komende week naar huis 🤎🍀💪🏽
één jaar geleden
Reactie op Petronella95
Ons sterke mannetje van 4 maanden, ligt op dit moment in het ziekenhuis met ...
Ach germ! Heel veel beterschap! Hopelijk deze week weer lekker naar huis! Wanneer heb je aan de bel getrokken met ‘m? Onze dochter is al een week ziek (koorts op en af, aan het begin van de week spugen en diarree en nu heel erg hoesten met veel slijm) maar zijn vrijdag bij de huisarts geweest en toen hoorde ze niks geks maar het was voor mijn gevoel toen ook nog niet zo erg als nu… soms ‘stikt’ ze bijna voor mijn gevoel als ze hoest🥺 zo zielig! Voor jullie sterkte in iedergeval!