23 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op UPM

Vanaf welke leeftijd mogen ze velletjes van bijvoorbeeld druiven en blauwe ...
Ik heb nooit de velletjes er af gehaald. Wel bij komkommer vaak de schil omdat de die anders minder makkelijk wegkrijgt. Druiven doe ik afhankelijk van hoe groot ze zijn in 3 of 4. Blauwe bessen in zijn geheel. Daar heeft ze soms moeite met het velletje dan spuugt ze hem weer uit.

4 maanden geleden

Hier eet ze bijna alles eigenlijk wel. Momenteel vindt ze perzik en aardbei heel erg lekker, maar ook peer, mango of appel gaat er altijd goed in. Banaan vind ze momenteel even iets minder. Appel geven we in dunne plakjes (zonder schil) en aardbei in 3-4 stukjes gesneden. Ze kauwt alleen nog niet mega goed, dus zoiets als hele blauwe bessen durf ik echt nog niet aan. Wij geven wel uit gemak soms nog eens een potje (denk 1x per week), of als het fruit soms net op is en we nog boodschappen moeten doen 😅

4 maanden geleden

Wat je kan doen om het makkelijker te maken is afwisselen met diepvriesfruit. Wij doen dit af en toe. Dan halen we in de avond vast een bakje (voorgesneden) mango, aardbei oid uit en dat kan de volgende dag gemakkelijk mee