22 Reacties
één jaar geleden
Ik heb geeeen idee haha. Als mensen wat willen regelen voor ons vind ik het helemaal prima (zolang het maar geen opblaaspop wordt)
Zelf zijn we niks van plan wat dat betreft. We zijn drukker bezig met andere zaken rond de geboorte 🙃
één jaar geleden
Met een zelfgemaakte ooievaar! Mijn vader heeft deze gemaakt en dat vind ik zo leuk! 😍 Afgemaakt met een slinger voor het raam gok ik 😉
één jaar geleden
Bij ons in de regio is het traditie dat de buurt de tuin komt versieren. Vaak met een ooievaar of ander leuk geboortebord, met "Welkom *naam*" en leuke vlaggetjes en kleertjes etc. Toevallig doen de kameraden van mijn vriend dit ook, mijn vriendinnengroep ook en de brandweer waar m'n vriend bij zit ook. Dus ik vrees dat je er bij ons straks niet omheen kunt haha😅
één jaar geleden
Ik vind het ook heel moeilijk! We hebben niet zo’n grote voortuin, maar die staat in juli als het goed is wel mooi (hortensia annabelle). Ik dacht aan een houten bord, maar nog niet helemaal gevonden wat ik wil. Ik vind vooral zo’n diertje met de naam eronder (wat nu helemaal ‘hip’ is) niks.
één jaar geleden
Bedankt voor alle leuke ideeën. Ik regel het graag zelf voor onze kleine , mijn partner is in verwachting. Ik kwam zelf ook uit op een geboortevlag. Ik wist ook niet dat je iets dergelijks bij de Kruidvat kon maken!
Link geboortevlag: https://madeformoments.nl/geboortekaartjes/geboortevlag?aw_account=1527067180&gclid=EAIaIQobChMI6c2umbHU_gIVxe7tCh2AegDYEAAYASAAEgJ5E_D_BwE.
Link geboortebord Kruidvat: https://www.kruidvat.nl/persoonlijk/wanddecoratie/geboorte-raambord/?gclid=EAIaIQobChMIs6C4pLHU_gIVEf93Ch349wTVEAAYASAAEgKgDvD_BwE&cref=ref_sem_goo_K5925287-VT!118430486823!kwd-1274192425850!605452426203!!c_5_x&gclid=EAIaIQobChMIs6C4pLHU_gIVEf93Ch349wTVEAAYASAAEgKgDvD_BwE
één jaar geleden
Ik ben dus ook volledig inspiratieloos. Kwam een mooi dubbel geboortebord tegen voor aan het raam (in de stijl van ons kaartje). Maar ergens vind ik €40 ook weer teveel geld voor een paar weken. Daarna doe je er niks meer mee.
Dus misschien doen wij wel gewoon wat rose slingers 😅
één jaar geleden
Oe och, nog geen idee! Er komen vast sowieso slingers, maar verder 🤷🏻♀️ Ik lees even gezellig mee met jullie creatieve ideeën
één jaar geleden
Reactie op Maya03
Wat betaal je daar voor?
Vanaf 20 euro kan al, dan krijg je er een met plakstrips. Voor 5 euro meer krijg je zuignappen, dat is wel fijner voor op een raam lijkt me. En laatst was er een kortingsactie voor 25% korting. Dus hopelijk hebben ze die tegen die tijd ook weer..
één jaar geleden
Reactie op Is4b3l
Vanaf 20 euro kan al, dan krijg je er een met plakstrips. Voor 5 euro meer ...
Wij hebben bij de geboorte van onze dochter ook zo'n bord gehad (wel ergens anders vandaag). Die plakstrip is prima. Blijft goed hangen en met afhalen is er niks meer te zien op het raam. Doen we nu weer.