189 Reacties
茅茅n jaar geleden
Reactie op DTbaby
Sinds een week kan ik zijn hongerhuiltje onderscheiden van zijn vermoeidhei ...
Precies het zelfde, hongerhuiltje en moeheidhuiltje herken ik. Pijn huiltje herkende ik al een poosje 馃槉 Ik begin sinds deze week ook wat meer ritme te krijgen samen met mijn zoontje. Snachts slaapt hij 4 uur lang door, krijgt dus maar 1 nachtvoeding, rond 3/4 uur. Vandaag een tip vanuit het cb gekregen met krampjes. Hij heeft een navelbreuk en met krampjes zit een stuk darn opgerold in die navelbreuk waardoor lucht en eten niet lekker kan doorlopen, dus die kunnen we masserend indrukken. Dit helpt echt super goed. Sinds deze week gaat bv geven veeeell beter. Ik bood eerdt altijd maar 1 borst aan (vanuit kraamhulp geleerd). Nu doe ik 2 borsten per voeding en nu heeft hij niet meer constant honger en kan er overdag 3 tot 4uur tussen laten馃グ
茅茅n jaar geleden
Hier een zoontje geboren op 21 juli! 馃┑ gister had hij een enorme moeilijke dag (en nacht). Veel huilen. Vandaag weer een stuk relaxter en ik ben ervan overtuigd dat hij zijn eerste echte lach gegeven heeft vandaag 馃グ
茅茅n jaar geleden
Ons zoontje is geboren op 18 juli. Wel een pittige tijd tot nu toe. Afgelopen weekend ging eindelijk beter en hij dronk goed. Tot gister zn tong en kip riem gelaserd is. Vandaag drama met drinken en huilen. Zo sneu! Ik huil soms ook even lekker mee 馃ゲ馃グ
茅茅n jaar geleden
We hebben z鈥檔 eerste sprong echt gemerkt heel duidelijk zelfs terwijl ik er eerst wat sceptisch over was. Verder savonds vaak clusteren en regelmatig in de avond wat krampjes. Verder gaat het echt heel goed maar ook zo blij en dankbaar dat mijn man 6 weken vrij is!! Dat is voorbij gevlogen vanaf volgende week moet hij weer werken ben benieuwd hoe dat gaat. Maar gaat vast goed komen, de grootste uitdaging lijkt me hond uitlaten met baby haha