189 Reacties

5 maanden geleden

Hoe gaat het hier ?馃挌

5 maanden geleden

Reactie op Tinaf

Hoe gaat het hier ?馃挌
Hier gaat het goed 馃┑ Mijn baby is geen baby meer! Maar een dreumes die rondloopt en een sterke eigen wil heeft. Al goed kan aanwijzen wat hij wil. Die die die... horen we de hele dag. Eten gaat redelijk! Een aantal dingen vindt hij heerlijk en sommige groentes krijg ik er gewoon echt niet in. We zijn nog heel erg in de mama plak fase. En de verlatingsangst is hier echt al maanden een ding. Verder probeer ik zoveel mogelijk te genieten. Want dit is mijn 3e en wat gaat het snel 馃┑馃┑

5 maanden geleden

Reactie op Tinaf

Hoe gaat het hier ?馃挌
En hoe gaat het bij jou?

5 maanden geleden

Reactie op Tinaf

Hoe gaat het hier ?馃挌
Hier alles goed! Een heel vrolijk en tevreden meisje. Het gaat niet lang meer duren op ze zal alleen lopen, ze zet steeds meer pasjes alleen! Afgelopen weekend ben ik erachter gekomen dat ik weer zwanger ben, dus ze krijgt een broertje op zusje 馃グ Hoe gaat het bij jou?

5 maanden geleden

Reactie op Tinaf

Hoe gaat het hier ?馃挌
Goed! Hier een mannetje dat veel aan het lopen is, zowel binnen als buiten en een sterke eigen wil heeft. Eentje met een kop dr op dus haha. Eten gaat goed en slapen ook! Dit was in het begin drama

5 maanden geleden

Reactie op Loes2002

Hier alles goed! Een heel vrolijk en tevreden meisje. Het gaat niet lang me ...
Wat leuk!! Gefeliciteerd. En hoe gaat je zwangerschap? Ik zou in m'n hart heel graag nog een kindje willen en graag zwanger proberen te worden. Maar mijn kleine van 12 maanden is zoo pittig. Het is onze 3e, maar hij zit echt aan mij geplakt als een koalabeertje en ben de hele dag in de weer. Ik vind deze fase dat ze zo klein en afhankelijk zijn zo mooi en bijzonder, maar tegelijkertijd superzwaar. Dat ik het gewoon niet weet of ik het nog een keertje durf.

5 maanden geleden

Reactie op Sa--696

Wat leuk!! Gefeliciteerd. En hoe gaat je zwangerschap? Ik zou in m'n hart ...
Dankjewel! Tot nu toe nog nergens last van, maar zo ver ben ik natuurlijk ook nog niet haha. Dit word ons tweede kindje, dus dat scheelt misschien ook wel. M鈥檔 dochter is echt een heel makkelijk meisje, maar ben wel erg benieuwd hoe het dalijk zal zijn met twee kindjes!

5 maanden geleden

Reactie op Tinaf

Hoe gaat het hier ?馃挌
Goed! Inmiddels bijna 18 weken zwanger van de tweede. Onze dochter is afgelopen 20-7 een geworden en toen hebben we ook de gender reveal gedaan. Dit keer krijgen we een jongen. Onze dochter zit weer in de verlatingsangst en alleen maar mama fase. Best pittig weer. Ze zet al langzaam zelf stapjes zonder hulp en heeft nu eindelijk twee onder tandjes 馃馃ぃ