189 Reacties
één jaar geleden
Leuk!! Hier zoontje van 19-7.
Wij zijn momenteel op vakantie in Spanje. Was best wel spannend. Maar gelukkig gaat het heel erg goed. De kleine gaat lekker mee en slaapt nog veel. Ritme heb ik niet echt, alles op verzoek.
Gisteren 6 weken en vannacht kwam hij wel veel vaker dan normaal voor voeding, dus dacht echt regeldag!
Als we terug zijn volgende week, gaan m'n andere kinderen ook naar school en hoop/denk ik meer ritme te krijgen.
één jaar geleden
Wij hebben een jongetje geboren op 20/07, ons tweede kindje (al een meisje van 22-1-22).
Ik klets graag mee 😁
één jaar geleden
Onze dochter is ook op 20-7 geboren! Gisteravond haar eerst echt glimlach naar mama. Moeilijke tijd met haar. Heeft KMA en verborgen reflux. Cb nam ons niet serieus osteopaat wel. Krijgt nu speciale voeding poept weer elke dag en dikken haar voeding in. Denk dat ze deze week al in haar sprong zat. Normaal kan ze er best 5 uur tussen in de nacht laten nu ineens minder haha
Piek van de krampjes heeft ze ook last van.
Verder zijn we heel blij met haar.
één jaar geleden
Hier ook een zoontje op 18-7 geboren! Hij heeft sinds vorige week het glimlachen ontdekt en wat smelt ik hiervan!
Tummy time is de kleine man erg goed in en hij heeft zelfs al een keer gedraaid naar zijn rug.
In de nacht komt de kleine man 1x voor voeding en slaapt hij verder door. Overdag is het inslapen echter een drama... Sommige dagen bestaan letterlijk uit hem troosten en laten inslapen, wat erg slopend is.. Er is dus nog niet echt een ritme
één jaar geleden
Reactie op DTbaby
Pfoee hoe is jullie week?
Hier erg pittig. Hij kwam tot deze week 1-2x pe ...
Hier ook pittige dagen! Opeens veel huilen, niet weg mogen leggen overdag en in de nacht huilen met krampjes 😩
één jaar geleden
Reactie op Kmchild
Onze dochter is ook op 20-7 geboren! Gisteravond haar eerst echt glimlach n ...
Hier ook vermoedelijk een meisje met KMA. Ons zoontje (6 jaar) had het ook maar is eroverheen gegroeid. Alsnog neemt CB ons nu niet serieus! :-(
Welke voeding geven jullie? Ik geef BV dus ben koemelkvrij gaan eten. Soms geven we haar, 1x per dag, ook flesje KV. Had Pepti gehaald maar ook hier lijkt ze op te reageren. Nu Nutramigen maar even kijken hoe we dat introduceren want dat drinkt ze (nog) niet…
O ja, ze is een dagje ouder dan jullie dochter. 19 juli geboren.