189 Reacties

één jaar geleden

Reactie op DTbaby

Hoe gaat het met en bij jullie? Hier lijkt sprong 3 gestart te zijn. Ik wa ...
Ik denk ook dat sprong 3 is begonnen. Ik had net een ritme in de avond, half 8 flesje en slapen en dan om 11 uur nog weer en dan slapen tot 5. Al meerdere nachten gehad nu dat hij sowieso van 3-5 wakker is en niet wil slapen en nu vandaag overdag ook tussen de voedingen door max een half uur tot uur slaapt in de draagzak en vanavond ook nu net een kleine 10 minuten in slaap. En maar willen drinken

één jaar geleden

Reactie op Kmchild

Oh houd op. Net paar daagjes van sprong twee af🥲 ze zit zit sws eerder in ...
Hier was het plots weer meerdere keren per dag erg hard krijsen (om niets😅). Hij komt weer 2x per nacht, dit was 1x of incidenteel geen keer. Snel overstuur en niet zo vrolijk. O ja, aanhappen gaat weer moeizaam. Ik hoop dus maar dat dit sprong 3 is.

één jaar geleden

Fijn om dit even te lezen! Hier lijkt sprong 3 ook te beginnen. Heel onrustig en niet willen slapen. Succes weer allemaal!

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde sinds een aantal dagen. Lang leven de sprongetjes. Wel benieuwd wat er dit keer weer uit komt om maar positief te blijven 🤗

één jaar geleden

Hier sinds gister vaker om de fles vragen.. maar ook voor het eerst verkouden dus slechter slapen kan ook daar van komen..

één jaar geleden

Reactie op DTbaby

Hier was het plots weer meerdere keren per dag erg hard krijsen (om niets😅 ...
Pff klinkt als een sprong ja😪 dat krijsen vind ik nog het ergste. Uit het niets begon ons meisje ook hele tijd😪😅. Hoeveel weken is jullie baby?

één jaar geleden

Mijn baby is 19-07 geboren 🙋🏽‍♀️

één jaar geleden

Die van ons is er net een paar dagen uit. Maar is ook met 42 weken geboren dus loopt met de sprongetjes/ontwikkeling iets voor. Slapen was echt hels, vooral overdag. In de nacht 2x meegemaakt dat hij vaker kwam voor voeding. Succes mama’s! Ik heb heel vaak tegen mezelf gezegd “het is een fase 😂”

één jaar geleden

Sterkte allemaal 😅 Hier heerlijk tevreden meisje die goed slaapt (zo lang ze op d'r buik mag liggen😅) zowel overdag als snachts (vanacht van 9 tot vanochtend 10, met om 6 uur flesje💪🥰) Begint nu net gericht te lachen, maar mag ook rustig wat later zijn, want geboren met 37+2. Sprong 3 komt nog wel hier🤭 Al heb ik van de eerste 2 niks gemerkt😅🫣😁

één jaar geleden

Reactie op ElSaMini

Sterkte allemaal 😅 Hier heerlijk tevreden meisje die goed slaapt (zo lang ...
Ja ons meisje is ook een buikslaper! Al vanaf vier weken sliep ze op haar buik. Denk vanwege haar verborgen reflux vind ze dit fijner slapsn. Oh jaloers dat jullie niks gemerkt hebben van de eerste twee sprongen. Hier was t echt drama haha.

één jaar geleden

Zoooo zijn jullie deze sprong en slaapregressie ook zo beu? In de nacht gaat t slapen nu prima. Week of 3 geleden was hij ieder uur wakker ‘s nachts. Maar de slaapjes nu overdag, 20-30 minuten, huilen 😭 (voor ons allebei haha)(niet dat t ooit veel beter is geweest hoor, max 45 minuten). En verder plots weer hangerig en huilerig veel overdag. Ben er een beetje klaar mee 🙈

één jaar geleden

Dochter van 18 juli. Heeft gister voor het eerst gerold van. Rug naar buik :)

één jaar geleden

Reactie op NRB

Dochter van 18 juli. Heeft gister voor het eerst gerold van. Rug naar buik ...
Hier gaat dat ook niet lang meer duren 🥰

één jaar geleden

Reactie op DTbaby

Zoooo zijn jullie deze sprong en slaapregressie ook zo beu? In de nacht g ...
Ja herkenbaar. De nachten beginnen ook weer iets beter te worden. We gingen van doorslapen naar ieder uur wakker en nu nog 2/3 keer wakker. In slaap komen is nog wel een hele uitdaging. En de korte slaapjes ook zo herkenbaar. Ik moer zoveel moeite doen vaak zeker 30min om hem in slaap te krijgen.. en dan na halfuurtje weer wakker.. Vanmiddag binnen in de kinderwagen dutje gedaan en toen hij na 35 min wakker werd, snel weer gaan rondrijden en toen uiteindelijk 1,5 uur geslapen, zo fijn!!

één jaar geleden

Reactie op NRB

Dochter van 18 juli. Heeft gister voor het eerst gerold van. Rug naar buik ...
Leuk!! Die van mij is ook van 18 juli. Gaat denk ik niet lang meer duren voordat hij helemaal omtrolt!

één jaar geleden

Hier ook een meisje van 18 juli! Sinds 2 weken volop aan het rollen en vandaag voor het eerst met geluid gelachen 🥹 Slaapregressie/sprong word ik helemaal gek van.. Lijkt het 2 nachten weer wat beter te gaan en dan hup weer ieder uur wakker 😮‍💨 Sinds 1,5 week begonnen met oefenhapjes en die vind ze heerlijk! Gisteren heeft ze voor het eerst courgette gehad maar toen had ze ‘s avonds en vannacht echt super erge last van krampen 😓

één jaar geleden

Hier een zoontje van 18 juli 😊. Doet het prima en groeit als kool… maat 68 begint ook al beetje klein te worden. Normaal komt Remy 2x per nacht maar vanmorgen heb ik hem zelf maar even naast me gelegd om te drinken 😅 Hij slaapt nu nog in de wieg naast mij maar vanaf kerst gaan we proberen hem op zijn eigen kamer in de ledikant te laten slapen. Mijn man is bijna 4 weken vrij dus kan hij er ook uit moest zoontje huilen. Oefenhapjes zijn hier nog niet echt een succes. Op appel en peer reageert hij goed maar van banaan gaat hij kokhalzen en vies kijken 😂. Zal wel aan de structuur liggen.

één jaar geleden

Mijn dochter is met sprong 4 echt heel eenkennig. Nu ook al twee weken krijsen niks is goed. Tandjes die door willen komen en last hebben van de sprong? Slaapt verder gewoon perfect rolt nog niet maar dat gehuil. Zo ontroostbaar en maar bij mama op de arm willen dan. 😩

één jaar geleden

Mijn zoontje ligt al een tijdje op het speelkleed op zijn buik terwijl ik met dochter van twee aan het verven ben. Hoor ik plots allemaal “oerkreetjes”. Probeert hij te kruipen en hij komt nog iets vooruit ook. 😅😂

één jaar geleden

Leuk! Mijn dochter is ook 20 juli geboren, wel 3 weken te vroeg maar ze doet het super. Heb soms ook het idee dat ze dingen al een stuk sneller doet dan hoort.. ze rolt al sinds 4weken. Alleen die slaapregressie is bij ons volgens mij nu bijna aan het afronden. Het ergste is geweest, maar pff wat was het zwaar inderdaad.. vooral het slapen overdag was een ramp