189 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Shenzy1

Hier een zoontje van 18 juli 😊. Doet het prima en groeit als kool… maat 68 ...
Ja hier dus ook 18 juli en maat 68 begint indd al krap te worden. Soms twijfel ik of niet alles gekrompen is in de droger, aangezien ik ook veel kleding van z'n broer herbruik. Maar ook de nieuwe kleding maat 68 is al klein aan het worden. Gisteren dus maar maat 74 gewassen en gestreken en vandaag de kast opnieuw indelen!

één jaar geleden

Reactie op sien23

Leuk! Mijn dochter is ook 20 juli geboren, wel 3 weken te vroeg maar ze doe ...
Mijne is ook 20 juli geboren

één jaar geleden

Reactie op Sa--696

Ja hier dus ook 18 juli en maat 68 begint indd al krap te worden. Soms twi ...
Heb ik gisteren toevallig gedaan, buiten het strijken dan 😜 Ben tot de conclusie gekomen dat zoon en dochter best nog wel een truitje bij kunnen gebruiken. Dat wordt dus shoppen dit weekend, wat jammer nou 😊😃

één jaar geleden

Reactie op Sa--696

Ja hier dus ook 18 juli en maat 68 begint indd al krap te worden. Soms twi ...
Jeetje, mijn mini (ook 18juli) is net naar 62 gegaan😂😂

één jaar geleden

Reactie op ElSaMini

Jeetje, mijn mini (ook 18juli) is net naar 62 gegaan😂😂
Hahaha hier ook een mini meisje van 18 juli die net 62 aan heeft. Sommige pakjes zelfs nog 56!

één jaar geleden

Hoelang is de wakkertijd van jullie kindjes? Mijn zoontje is van 20-7 en sinds hij ziek is geweest 2/3 weken geleden heeft hij een wakkertijd van 45-60 minuten.. Na een halfuur raakt al hij wat humeurig, ik probeer het dan te rekken tot 45-60 minuten.

één jaar geleden

Reactie op MelanieJR

Hoelang is de wakkertijd van jullie kindjes? Mijn zoontje is van 20-7 en si ...
Buiten een slaapje van 12 tot 13.30 ongeveer is mijn zoon bijna heel de dag wakker jammer genoeg.

één jaar geleden

Reactie op MelanieJR

Ongeveer 90 minuten. Maar ze slaapt sinds sprong 4/slaapregressie alleen nog maar slaapjes van 45 min, dus als ze korter dan een uur slaapt dan is ze meestal na 60 min echt al wel weer aan een slaapje toe!

één jaar geleden

Reactie op MelanieJR

Hier ook een meisje van 20-07. Ze heeft nu last van doorkomende tandjes waardoor ze snel moe is van het huilen. Probeert 1,5 uur aan te houden maar lukt ook niet altijd.

één jaar geleden

Anderhalf uur. Hier juist een enorme slaapkop😅 twijfel of ik dr vaker wakker moet maken, want ze zit op 3x 1,5 uur wakker, verder slaapt ze🤷😅 Volgende week ook maar even navragen bij cb🤭

één jaar geleden

Reactie op ElSaMini

Anderhalf uur. Hier juist een enorme slaapkop😅 twijfel of ik dr vaker wakk ...
Haha ja hier ook een slaapkop, na 1.5 a 2 uur wakker. Slaapt die gewoon 2 a 3 uur haha hij zal het nodig hebben denk. Als die wakker is, is die wel actief aan het spelen

één jaar geleden

Hoe gaat het met iedereen ? Wij aan de zoveelste verkoudheid en ziekte 😭

één jaar geleden

Reactie op Tinaf

Hoe gaat het met iedereen ? Wij aan de zoveelste verkoudheid en ziekte 😭 ...
Ai waardeloos! Hier best oké (over het algemeen). Meer gewend aan elkaar, maar ga toch bij iedere sprong weer erg aan mezelf twijfelen haha! Nu sprong 5 vermoed ik.

één jaar geleden

Reactie op Tinaf

Hoe gaat het met iedereen ? Wij aan de zoveelste verkoudheid en ziekte 😭 ...
Hier gaat het goed, tevreden meisje! Ik ben deze week weer begonnen met werken na 6 maanden verlof, dat is weer even wennen.. 🥴

één jaar geleden

Hoe gaat het met eten? Op dit moment krijgt mijn zoon van 18/07 4x6scheppen 180 en 1 boterham, 1 fruithap en 1 groente hap. Ik merk dat de melk er vaak momenteel snel uit komt omdat het waarschijnlijk toch te veel is. Zijn er van jullie al over op 3 flessen?

één jaar geleden

Reactie op XLisa1436

Hoe gaat het met eten? Op dit moment krijgt mijn zoon van 18/07 4x6scheppen ...
ik ben begonnen met 3 flesjes en hij doet het best goed. heel soms snachts nog een klein flesje erbij.

één jaar geleden

Reactie op XLisa1436

Mijn zoontje is ook van 18 juli en eet/drinkt overdag exact hetzelfde. Alleen wil hij in de nacht ook nog graag 2 flessen van 180+6 😵‍💫 Zijn potjes eet hij niet helemaal op trouwens. Soms tot de helft, soms iets meer.

één jaar geleden

Reactie op XLisa1436

Wij doen 3 flessen ja! Gaat prima 👍🏼

één jaar geleden

Reactie op Narcis23

Wij doen 3 flessen ja! Gaat prima 👍🏼
Wanneer doen jullie dan de fles ongeveer? ik vind lastig welke ik moet laten vallen

één jaar geleden

Reactie op Lekkerzomers

Wanneer doen jullie dan de fles ongeveer? ik vind lastig welke ik moet late ...
Wij deden 7-11-3-7 en hebben nu die van 11 laten vallen voor een boterhammetje