189 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Narcis23
Wij deden 7-11-3-7 en hebben nu die van 11 laten vallen voor een boterhamme ...
ja dat is dan wel herkenbaar. komt die fles dan ook pas weer om 3 of al iets eerder?
één jaar geleden
Reactie op Narcis23
Soms wat eerder inderdaad, wat niet erg is omdat tussen die fles en die van ...
jaa precies, zo doen wij het dan ook idd
één jaar geleden
Reactie op XLisa1436
Meer baby’s die al weken lang snachts ineens wakker zijn? 🥲 het ging zo go ...
jaaa heel herkenbaar. hij sliep hele nachten door. sinds een aantal weken moeten we er een aantal keer uit voor een tut of om hem recht in bed te leggen. maar sinds een kleine week is hij nu ook regelmatig wakker en komt moeilijk weer in slaap. maakt veel lawaai. hij heeft al 2 nachten bij ons in bed geslapen omdat we anders om de zoveel minuten uit ned moeten. hij heeft in al die tijd nog nooit bij ons in bed geslapen.. hopelijk snel voorbij
10 maanden geleden
Mijn zoontje is ook van 18/7, slaapt nog steeds niet door maar afgelopen week vaak drie keer per nacht wakker om te drinken, geeft nog steeds borstvoeding. Slaapjes overdag ook drama.. elke keer 30/45 minuten Max 🥲. 68 wordt hier ook al aan de krappe kant. Verder is meneer heel vrolijk rond aan het tijgeren en brabbelen. Net stond hij rechtop in z’n stoel, schrok me dood
10 maanden geleden
Reactie op TiffanyH
Geven jullie al wat “grover” gemixt of gepureerd eten ?
Ik heb altijd zove ...
Niet echt heel grof. Ze sabbelt bijvoorbeeld wel op een boterham korstje en krijgt stukjes roerei. Maar gewoon echt grof grof durf ik ook niet. Hier nog geen tandjes in zicht.
10 maanden geleden
Reactie op MBB85
Rapley methode hier, dus ze eet vanaf het begin zelf en in stukken, heeft n ...
Hier hetzelfde, het verbaasd mij iedere keer weer hoe goed hij al kan "kauwen" met zijn kaak. Nog geen tandje te bekennen. Zou het gewoon eens proberen en kijken hoe het gaat. Dan kan je het altijd weer gladder pureren als het nog niet lukt.
9 maanden geleden
Hi dames hoe gaat het?
Met mij en mijn zoontje van 18 juli goed!! Het is een heerlijk mannetje die veel lacht en lekker kan spelen nu.
De nachten en überhaupt slapen is nog wel heel pittig. Ik geef nog borstvoeding en hij wordt soms wel elk uur of elke 2 uur wakker. Ik ben echt doodmoe.