189 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Narcis23

Wij deden 7-11-3-7 en hebben nu die van 11 laten vallen voor een boterhamme ...
ja dat is dan wel herkenbaar. komt die fles dan ook pas weer om 3 of al iets eerder?

één jaar geleden

Reactie op Lekkerzomers

ja dat is dan wel herkenbaar. komt die fles dan ook pas weer om 3 of al iet ...
Soms wat eerder inderdaad, wat niet erg is omdat tussen die fles en die van 7 nog de groentehap zit

één jaar geleden

Reactie op Narcis23

Soms wat eerder inderdaad, wat niet erg is omdat tussen die fles en die van ...
jaa precies, zo doen wij het dan ook idd

één jaar geleden

Meer baby’s die al weken lang snachts ineens wakker zijn? 🥲 het ging zo goed en nu al 6 weken drama in de nacht meerdere keren wakker

één jaar geleden

Reactie op XLisa1436

Meer baby’s die al weken lang snachts ineens wakker zijn? 🥲 het ging zo go ...
jaaa heel herkenbaar. hij sliep hele nachten door. sinds een aantal weken moeten we er een aantal keer uit voor een tut of om hem recht in bed te leggen. maar sinds een kleine week is hij nu ook regelmatig wakker en komt moeilijk weer in slaap. maakt veel lawaai. hij heeft al 2 nachten bij ons in bed geslapen omdat we anders om de zoveel minuten uit ned moeten. hij heeft in al die tijd nog nooit bij ons in bed geslapen.. hopelijk snel voorbij

één jaar geleden

Reactie op Lindsert

jaaa heel herkenbaar. hij sliep hele nachten door. sinds een aantal weken m ...
Oh wat erg ja bij ons ook zo’n goede slaper geweest minimaal 12u aan 1 stuk maar nu al 6 weken dit🥲

10 maanden geleden

Jaa hier ook drama het slapen! Ook overdag.. slaapjes van 20 min tot max 45 min. Blijkt weer iets te zijn rond 29/30 weken, verlatingsangst?

10 maanden geleden

Mijn zoontje is ook van 18/7, slaapt nog steeds niet door maar afgelopen week vaak drie keer per nacht wakker om te drinken, geeft nog steeds borstvoeding. Slaapjes overdag ook drama.. elke keer 30/45 minuten Max 🥲. 68 wordt hier ook al aan de krappe kant. Verder is meneer heel vrolijk rond aan het tijgeren en brabbelen. Net stond hij rechtop in z’n stoel, schrok me dood

10 maanden geleden

Geven jullie al wat “grover” gemixt of gepureerd eten ? Ik heb altijd zoveel angst dat dit dan zou blijven vastzitten. Ook omdat ze nog geen tandjes heeft

10 maanden geleden

Reactie op TiffanyH

Geven jullie al wat “grover” gemixt of gepureerd eten ? Ik heb altijd zove ...
Niet echt heel grof. Ze sabbelt bijvoorbeeld wel op een boterham korstje en krijgt stukjes roerei. Maar gewoon echt grof grof durf ik ook niet. Hier nog geen tandjes in zicht.

10 maanden geleden

Reactie op TiffanyH

Ja wij wel. Mijn zoontje wil juist geen gepureerd eten.. broodstukjes zijn nu 2x2cm of 2x1 cm. Niet de bedoeling nu al, maar hij eet het goed.

10 maanden geleden

Die van mij weet zich nog te verslikken in een broodkruimel 😆 nog maar even niet dus

10 maanden geleden

Reactie op TiffanyH

Het meeste is eigenlijk nog vrij glad wat ik geef. Ze sabbelt wel al goed op een broodkorstje en het ei probeer ik heel erg klein te prakken, dat gaat goed eigenlijk.

10 maanden geleden

Reactie op TiffanyH

Rapley methode hier, dus ze eet vanaf het begin zelf en in stukken, heeft nooit gepureerd gehad ;)

10 maanden geleden

Reactie op MBB85

Rapley methode hier, dus ze eet vanaf het begin zelf en in stukken, heeft n ...
Hier hetzelfde, het verbaasd mij iedere keer weer hoe goed hij al kan "kauwen" met zijn kaak. Nog geen tandje te bekennen. Zou het gewoon eens proberen en kijken hoe het gaat. Dan kan je het altijd weer gladder pureren als het nog niet lukt.

10 maanden geleden

Mijn zoontje is 20/07 geboren 💙

9 maanden geleden

Mijn kleine meisje 8 maanden vandaag, kan wel janken! De tijd gaat zo snel 🥹

9 maanden geleden

Reactie op Loes2002

Mijn kleine meisje 8 maanden vandaag, kan wel janken! De tijd gaat zo snel ...
Hier ook mannetje van vandaag 8 maanden. Gaat veel te snel soms 🥰

9 maanden geleden

Hi dames hoe gaat het? Met mij en mijn zoontje van 18 juli goed!! Het is een heerlijk mannetje die veel lacht en lekker kan spelen nu. De nachten en überhaupt slapen is nog wel heel pittig. Ik geef nog borstvoeding en hij wordt soms wel elk uur of elke 2 uur wakker. Ik ben echt doodmoe.

9 maanden geleden

Reactie op Sa--696

Hi dames hoe gaat het? Met mij en mijn zoontje van 18 juli goed!! Het is e ...
Dit klinkt herkenbaar! Heerlijke zoon, vrolijk, speelt goed zelf, ontwikkelt zich goed maar in de nacht is het elke 2-2.5 uur raak 💤