189 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op Sa--696
Hi dames hoe gaat het?
Met mij en mijn zoontje van 18 juli goed!! Het is e ...
Germ dat geloof ik dat je dan doodop bent pff.
Hier een dochter van 20 juli. Kan sinds vorige kruipen en probeert steeds met hulp in de box te gaan staan. Slaapt eigenlijk altijd de nacht goed door. Sinds vorige week met sprong zes wel weer erg aan het jengelen om niks en ineens rond 6/6.30 wakker. Normaal 7.7.30 maar als dat alles is mag ik niet klagen🤣
Slaapt je mannetje overdag wel wat beter dan de nachten?
9 maanden geleden
Reactie op Sa--696
Hi dames hoe gaat het?
Met mij en mijn zoontje van 18 juli goed!! Het is e ...
Hier van 17 juli. En hij komt ook nog elke 1,5-2,5 uur 😓 het wordt nu toch wel heeeel erg vermoeiend.
Maar volgens mij is er ook elke keer wel iets, verkouden, tandjes (hij heeft er al 8 😱), sprongetje, slaapregressie, en sinds 2 weken rolt die op z’n buik in bed waardoor hij wakker wordt.
9 maanden geleden
Reactie op mamavanN&I
Hier van 17 juli. En hij komt ook nog elke 1,5-2,5 uur 😓 het wordt nu toch ...
Zoo al 8 tandjes! Dat gaat snel!
Hier komt de eerste bijna door.
Beetje gek om te zeggen misschien. Maar ergens voelt het toch ook fijn om herkenning te lezen qua zware nachten
Soms denk ik echt van wat doe ik verkeerd .... maar bij mijn andere 2 Kids werd het vanaf 1,5jaar beter in de nachten
9 maanden geleden
Reactie op Sa--696
Zoo al 8 tandjes! Dat gaat snel!
Hier komt de eerste bijna door.
Beetje ...
Ja echt grappig. Onze dochter kreeg haar eerste tandje toen ze 1 was 🫣
Ik merk wel als hij wat meer eet in de avond dat die ook beter slaapt. Alleen vindt die de lepel niets dus hij eet rapley maar erg veel gaat er nog niet in.
Toevallig heeft die gister ineens een half potje op en zat er vannacht 3,5 uur tussen 😱 nog nooit voortgekomen. Hopelijk was het niet eenmalig haha
9 maanden geleden
Mijn zoontje is van 20/7 en ik vroeg mij af hoe zit het met jullie kindjes en kruipen? Mijn zoontje is daar nog niet echt mee bezig. Hij zit graag en als hij op zn buik ligt draait hij alleen maar. De beweging van kruipen is nog ver te zoeken…
9 maanden geleden
Reactie op noellerosalie
Mijn zoontje is van 20/7 en ik vroeg mij af hoe zit het met jullie kindjes ...
Mijn zoontje is van 19/7 en kon met 6.5 maand zelfstandig tot zit komen, kruipt nu bijna een maand en trekt zich sinds een week overal aan op. De oudste zat zelfstandig met 10 maanden en kroop met 10.5 maand ongeveer. Ieder kindje doet het op zijn eigen tempo.
9 maanden geleden
Reactie op noellerosalie
Hier ook nog niks geen gekruip/getijger/aanstalten daartoe.
Madam zit graag (nog klein beetje ondersteuning nodig ivm balans) en draait makkelijk naar haar buik. Buik naar rug kán ze ook, maar dat vergeet ze nog wel eens😅😂. Om dr as draaien gaat dr ook goed af.
9 maanden geleden
Reactie op noellerosalie
Ieder kind op z'n eigen tempo!
Mijn oudste deed dat met 10 maanden.
Mijn zoontje van 18-7-2024 doet het nu wel al een paar weken.
Begon met tijgeren en nu is het echt kruipen en is hij super snel. Als ik hem aan de andere kant van de kamer zet en snel naar de keuken loop, is hij echt zo alweer naast me.
Hij zit ook zelfstandig en trekt zich overal aan op. Als ik in de keuken ben? Gaat hij ook steeds achter me staan en houdt m'n benen vast. Echt niks js meer veilig!
9 maanden geleden
Reactie op noellerosalie
Hier een zoontje van 18/07 en kan sinds een week of 2 zelfstandig tot zit komen, dat gaat nu echt super soepel en stabiel (valt bijna niet meer om). Kruipen lukt nog niet. Hij doet een soort van zit schuif techniek 😂 Tijgeren ook niet echt. Hij pakt wel onze armen vast en gaat dan staan. Ik zal er bij hem ook niet van staan te kijken dat hij opeens over een paar weken gaat lopen ofzo en kruipen/tijgeren gewoon overslaat 🤣
9 maanden geleden
Hoi dames! Mag ik me ook melden? Mijn dochtertje Elena is op 18-7 geboren dmv een keizersnede. Ze doet het heel goed en is erg tevreden. Helaas voor het eerst echt ziek + haar kiezen komen al door dus het is echt ontzettend naar voor haar.
Elena is ook nog totaal niet van het kruipen, wel van het staan en als we haar in het loopwagentje hebben scheurt ze het hele huis door, haha :)
Groetjes Celeste
9 maanden geleden
Hier ook een jongen van 18-7. Kruipen is zijn grootste hobby en hij is razend snel! Zitten is dus daarom ook niet zijn hobby, want tja het leven is minder leuk als je stilzit als je ook in beweging kan zijn 😅
9 maanden geleden
Nou vooruit, doe ik ook nog een jochie van 18/07 erbij 😃
Remy kan razendsnel kruipen en zitten doet hij al een tijdje. Hij is druk met oefenen om recht te staan en trekt het liefst alles van het salontafel af. Gelukkig heeft hij een zusje van 2,5 die zich inmiddels heeft ontpopt tot een echte klikspaan. Ook als ik even niet kijk weet ik dus perfect of hij ergens aan zit ☺️ erg handig.
Hij begint erg vocaal te worden en is overal graag bij. Hij kan gelukkig ook erg goed alleen spelen en vanalles ontdekken. 🥰
9 maanden geleden
Reactie op Sa--696
Wat leuk zoveel van 18-7 🥰
Hier is slapen wel echt dramaaaa momenteel. H ...
Bij ons is slapen altijd al een dingetje geweest. Hij heeft nog nooit een middagslaapje in zijn ledikant gedaan. Zo vaak proberen weg te leggen/troosten/weer wegleggen dat het gemakkelijker was hem in mijn armen of op de schoot een dutje te laten doen.
Ik kan trouwens ook niet daar volop mee bezig gaan omdat er nog een dochter van 2,5 anders heel de tijd alleen beneden zit.
In de avond laten we hem ook in de armen in slaap vallen. Meestal tussen 18u en 19u omdat tussen dit tijdstip onze dochter ook naar bed gaat. Als hij eerst naar bed gaat wordt hij wakker door het lawaai van haar want stil zijn doet ze echt niet 😅.
Als hij in slaap gevallen is leggen we hem in bed en meestal komt hij vlak voor middernacht nog een keer en rond een uur of 4 voor een fles.
Hij krijgt tandjes door maar moet echt zeggen dat hij zich heel kranig opstelt en dat hij er niet wakker van ligt gelukkig.
9 maanden geleden
Hier ook 18/7; Flynn :)
Inmiddels al grotendeels in maat 74
Tijgert, trekt zich overal aan op en zet stapjes rondom de tafe, kletst er ook flink op los. Doorslapen nog ver te zoeken maar doet het verder super en dat komt ook ooit wel 🙂