34 Reacties

3 jaar geleden

Studiolea__ op Instagram.

3 jaar geleden

Wij laten ons kaartje ontwerpen door Femke, https://liefsfemke-geboortekaartjes.nl Ze heeft ook een instagram pagina. Hele lieve meid ook!

3 jaar geleden

Reactie op Nath93

Wij laten ons kaartje ontwerpen door Femke, https://liefsfemke-geboortekaar ...
Ik wil je niet afschrikken, maar hoor hier echt hele slechte verhalen over! Zijn meerdere topics over op dit forum… hopelijk bij jullie dan wel een goede ervaring!

3 jaar geleden

Reactie op Hel1J

Ik wil je niet afschrikken, maar hoor hier echt hele slechte verhalen over! ...
Ja ik hoor daar ook veel slechte verhalen over, al bij m’n vorige zwangerschap in “21

3 jaar geleden

Wij laten een geboortekaartje ontwerpen door Emma van Mijmerinkt. Heel blij mee tot nu toe!

3 jaar geleden

Festikaart!

3 jaar geleden

Reactie op Nath93

Wij laten ons kaartje ontwerpen door Femke, https://liefsfemke-geboortekaar ...
Niet doen, niet doen, niet doen!!!! Zoek maar eens op het forum naar ervaringen 🥲

3 jaar geleden

Ja, absurd he... wij zijn ook geschrokken van de prijzen!

3 jaar geleden

Wij hebben het volledig ontworpen op Koningkaart.nl daar heb je een heel makkelijke tool om je kaart samen te stellen naar je zin en je “krijgt” een proefdruk voor 1€

3 jaar geleden

Reactie op Hel1J

Ik wil je niet afschrikken, maar hoor hier echt hele slechte verhalen over! ...
Ik heb de topics net gelezen en schrik me rot! Wij waren zo enthousiast over het kennismakingsgesprek, ze leek echt professioneel en gewoon een fijn persoon. Kan wel janken nu 😪 we hebben onze aanbetaling al gedaan en de planning ontvangen..

3 jaar geleden

Reactie op Nath93

Ik heb de topics net gelezen en schrik me rot! Wij waren zo enthousiast ove ...
Ach wat vervelend! Nou maar wie weet dat het bij jullie meevalt. 🍀

3 jaar geleden

Dankjulliewel voor alle reacties 🌸

3 jaar geleden

Wij bij Mousie een echte topper alleen of er nog plek is…

3 jaar geleden

Meneerdevormgever.nl Iemand die mooie kaartjes kan maken! Voor prima prijs.

3 jaar geleden

Wij hebben bij de eerste en willen nu weer een kaartje “zelf” ontwerpen via www.studiopie.NL

3 jaar geleden

Reactie op Ag91

Wij bij Mousie een echte topper alleen of er nog plek is…
Hier is ons plekje ook al weer gereserveerd! Kaartje van de eerste ook door haar laten maken en had niet meer tevreden kunnen zijn. Ook super veel positieve reacties op gehad. Maar idd hopen dat ze nog plek heeft..🤞

3 jaar geleden

Reactie op MvJvdL

Hier is ons plekje ook al weer gereserveerd! Kaartje van de eerste ook door ...
Jup hier ook voor de eerste laten maken en nu weer! Zo fijn!

3 jaar geleden

Wij zijn helemaal verliefd op de kaartjes van www.jakima.nl Je kunt ze helemaal zelf ontwerpen maar volgens mij ook de ontwerpster een opdracht geven.

3 jaar geleden

Reactie op Nath93

Ik heb de topics net gelezen en schrik me rot! Wij waren zo enthousiast ove ...
Vervelend 😢. Hopelijk komt het goed!

3 jaar geleden

Mag ik vragen wat jullie gemiddeld dan betalen voor een kaartje? Ik had erg leuke kaartjes gezien bij lin.designed, maar ook op de reguliere sites zoals hippe-geboortekaartjes met naam bijvorbeeld in goudfolie zit je makkelijk tussen de €4 en €5 per kaart.. als je dan nog de postzegel erbij telt🫣 Ik vind het best wel belachelijk... denk tussen de 50 en 75 kaartjes nodig te hebben namelijk 🥲