8 Reacties

4 maanden geleden

Hee, heb je het al geprobeerd te mengen? :) mijn meisje neemt het wel aan maar drinkt er weinig van en gaat daarna mij uitkleden om toch nog moedermelk te krijgen. Lastig dat sommige kindjes er zo afhankelijk van zijn

4 maanden geleden

Heeyy, ik ben met 11,5 maanden begonnen met mengen en eigenlijk met 12,5 gelijk gestopt met BV. Ze is nu ook 13 maanden en drinkt geen BV meer en koemelk drink ze soms op en soms niet, vind ze niet lekker. Maar ik geef haar iedere ochtend pap dus dan krijgt ze tog zuivel binnen.

4 maanden geleden

Waarom zou je willen stoppen? Vind je het niet meer fijn ? Ik geef hier 2 tot 3 keer per dag nog borstvoeding, maar ook flesje biologische kunstmelk geef ik nog voor het slapen, en daarna drinkt ze dus ook nog een keer bij mij, ik vind het wel fijne momenten nog samen

4 maanden geleden

Als mijn productie nou hoog genoeg was dat het niet nodig zou zijn zou ik haar niet eens ander melk aangeboden hebben dus doen we gewoon 茅n 茅n 馃槉 zolang de voorraad strekt haha

4 maanden geleden

Ik geef nog bv en volledig. We hebben niet echt een heel duidelijk ritme. Ik voed deels nog op verzoek Grofweg Ochtend bij wakker worden Middag voor het dutje Savonds voor het slapen Snachts gemiddeld 2x En tussendoor als hij het nodig heeft qua comfort, mag het ook altijd. Kleine is nu 13 maanden en ik wil doorgaan tot hij zelf niet meer wilt of rond de 2 jaar is. Het enige lastige is dat hij drinken aan de borst echt als slaap associatie heeft en ik dus alleen hem in slaap krijgen.

4 maanden geleden

Ik geef pap uit de fles met slapen gaan Mischien vind ze dat lekker?

4 maanden geleden

Ja hele dag op verzoek

4 maanden geleden

Hier ook nog borstvoeding. 'S morgens, na de opvang, voor het slapen en 1x 's nachts (soms 2x). Ik hoopte dat ze vanzelf zou stoppen met de nachtvoeding, maar als ik de reacties hier lees is dat bij jullie ook nog het geval?