4 Reacties

3 maanden geleden

Heb je al es gevraagd welk brood hij krijgt op de opvang en wat erop ligt? Ik heb dat hier ook es gehad dat hij plots geen brood meer wou. Ik heb altijd volkoren brood in huis. Blijkbaar is het in de opvang wit brood. Ik heb dan thuis gewoon ook es afgewisseld. Eens sandwich gegeven, lichter brood, dan weer volkoren. Nu eet hij weer brood. Maar kleine sidenote, het is volkomen normaal dat ze niet elke dag alles willen eten. Het kan gerust zijn dat ze es een dag geen brood willen.

3 maanden geleden

Ik denk dat het echt een fase is. Mijn zoontje precies hetzelfde verhaal. Nadat hij ziek was wilde hij dagen, wekennnn bijna tot geen avondeten en brood. Moedeloos en onzeker werd ik ervan. Nu sinds 2 weken opeens helemaal uit het niets helemaal o.gedraaid en eet hij weer brood en avondeten in redelijke porties. Bleef het wel altind aanbieden mr belandde altind weer in de prullebak. Vermoeiend was dat. Maar hoop dat het bij jou dus ook vanzelf weer goedkomt. Mijn zoo tje is nu trouwens 14 maanden.

3 maanden geleden

Hier ook geen brood liefhebber. Ik maak nu constant wentelteefjes. Dat eet ze wel. 😇

3 maanden geleden

Mijn oudste dochter heeft ook heel lang geen brood gegeten.. Nu is ze 3,bijna 4, en vraagt ze bewust om "broodje met kost, geen bolletje" 😅