9 Reacties

4 maanden geleden

Heel herkenbaar! Die van ons is ruim 13 maanden en slaapt alleen van 10 tot 12 en blijft dan wakker tot 19uur. Alles geprobeerd, maar in de middag slapen doet die niet tenzij je nog met de auto weggaat dan soms maar eigenlijk niet. Houden nu gewoon 1 slaapje aan hoor

4 maanden geleden

Bij onze dochter is het wisselend, soms is ze ook 6-7 uur achter elkaar wakker

4 maanden geleden

Reactie op Wendy010

Heel herkenbaar! Die van ons is ruim 13 maanden en slaapt alleen van 10 tot ...
En hoe gaan de nachten dan? Ochtend slaapje inkorten geprobeerd ? Bijv van 10 tot 10:30 en dan om half 2 weer .

4 maanden geleden

Reactie op Nina30

En hoe gaan de nachten dan? Ochtend slaapje inkorten geprobeerd ? Bijv va ...
Ja de nachten gaan goed. Half 8 naar bed tot half 7 dus prima te doen. Heb 3 kids onder de 3 dus helemaal prima

4 maanden geleden

Reactie op Wendy010

Ja de nachten gaan goed. Half 8 naar bed tot half 7 dus prima te doen. Heb ...
Wat fijn dat dat goed gaat. Dat geeft mij wat geruststelling dat er ook andere kindjes zijn die al zo lang wakker willen zijn. Ik ben erg allergisch voor slaapcoaches en slaapschema's, maar wordt toch onzeker door de vele coaches die beweren dat kindjes oververmoeid raken wanneer ze te snel op 1 dutje overgaan.

4 maanden geleden

Reactie op BryceQuinlan

Wat fijn dat dat goed gaat. Dat geeft mij wat geruststelling dat er ook and ...
Welnee ik heb 5 kids en qua slaaptijden probeer ik wel altijd hetzelfde aan te houden maar zodra ze ouder worden passen ze dat zelf ook aan en daar gaan wij gewoon in mee. Niet alles werkt voor elke kind dus je schuift toch sowieso

4 maanden geleden

Welnee joh! Hier sliep de oudste met zijn 1e verjaardag nog maar 1 keer (meestal 11-13u). De jongste ging met 8,5 maand al naar 1 keer (10u-11.30/12u). En dan allebei om 19u weer naar bed. Dus gewoon lekker doen waar je kind behoefte aan heeft ipv ‘hoe het heurt’

4 maanden geleden

Reactie op MBB85

Welnee joh! Hier sliep de oudste met zijn 1e verjaardag nog maar 1 keer (me ...
Aha, er zijn dus wel meer kindjes die 's ochtends slapen ipv tussen de middag. Wij doen ook niet alles volgens de boekjes. We doen zo ongeveer alles wat 'niet mag', omdat kindjes anders niet zouden kunnen doorslapen. In slaap wiegen, aan de borst in slaap vallen, bij ons in bed slapen. En toch kunnen ze doorslapen. Ik had alleen verwacht dat zo ongeveer alle kindjes van nature wel rond het middaguur een dutje zouden doen. Haha, niet dus.

4 maanden geleden

Hier slaapt ze ook alleen 's morgens. Er zijn dagen dat ze van 11 tot minstens 19u wakker is. In de nacht komt ze vaal nog een keer voor een fles, verder slaapt ze goed