32 Reacties

2 jaar geleden

Ben ook opzoek om als zzp werk te gaan doen met 4 kids beter te combineren atraka

2 jaar geleden

Ik ben zo aangenomen want er is zon tekort aan personeel op het moment dat het ze soms niet uitmaakt dat je zwanger bent. Ik verdien met mijn insta ook wat geld.

2 jaar geleden

Reactie op XDaniafit

Ik ben zo aangenomen want er is zon tekort aan personeel op het moment dat ...
Oh oké, dat valt me dan erg mee, ik had gedacht dat ze daar toch moeilijker over zouden doen! In welke ‘categorie’ heb je werk gevonden?

2 jaar geleden

Heyhey. Ik werk vanuit huis bij een energiemaatschappij. Het is mogelijk om fulltime te werken maar bv ook 2/3 dagen per week. Of het op te delen in een aantal uren per dag en dan elke dag. Ik verdien 13,- nogwat per uur en heb een training van 3 weken gevolgd (betaald) deze was pittig door alle info maar het is het zeker waard. Ik kan je in contact brengen met mijn supervisor. Ik haal er dan zelf een bonus uit. Ik kan deze zelf goed gebruiken ivm mijn situatie (ben ik heel eerlijk over) ik ben bereid deze met je te delen! Ik hoor het wel! Als het kan deel ik graag mijn gegevens met je zodat we makkelijker in contact kunnen komen 😘

2 jaar geleden

Reactie op ohsnapitsnina

Oh oké, dat valt me dan erg mee, ik had gedacht dat ze daar toch moeilijker ...
Herken dit wel werk zelf in onderwijs/kinderopvang wordt vaak benaderd en als ik zeg dat ik zwanger ben is het geen probleem

2 jaar geleden

Reactie op ohsnapitsnina

Oh oké, dat valt me dan erg mee, ik had gedacht dat ze daar toch moeilijker ...
Kinderopvang

2 jaar geleden

Reactie op XDaniafit

Kinderopvang
Dank je wel! Zijn er dan aanvullende eisen wat betreft opleidingen/cursus bijvoorbeeld?

2 jaar geleden

Reactie op Indy_

Heyhey. Ik werk vanuit huis bij een energiemaatschappij. Het is mogelijk om ...
Ik vind dit zo een open, eerlijk en lief gebaar. Moest het even zeggen

2 jaar geleden

Afhankelijk wat voor werk je doet kan je prima solliciteren ermee en het aangeven. Ondanks dat het niet mag heb je wel meer kans op afwijzingen nu, maar dat filter je er ook eerder uit als je het direct aangeeft. Verder zijn er zeker wat mogelijkheden vanuit huis maar dat ligt ook aan je ervaring/kennis. Een voorbeeld is telefonish mystery shopper wat bvb al ligt aan hoeveel werk er is op dat moment of er uren voor je zijn. Een ander iets wellicht is richting teksten controleren/beoordelen of even via een uitzendbureau zoals YoungCapital kijken, die hebben vaak wat kleinere klusjes ook

2 jaar geleden

Reactie op Indy_

Heyhey. Ik werk vanuit huis bij een energiemaatschappij. Het is mogelijk om ...
Dank je wel voor je bericht! ❤️ Ik ga je even volgen en dan kunnen we berichten sturen als het goed is!

2 jaar geleden

Ik vind dit zo een open, eerlijk en lief gebaar. Moest het even zeggen
Ik waardeer het enorm dat je dit zegt!💗🥺

2 jaar geleden

Reactie op DiepeZucht

Afhankelijk wat voor werk je doet kan je prima solliciteren ermee en het aa ...
Super, heel erg bedankt voor de tips! 🥰

2 jaar geleden

Ik werk trouwens zelf als data-analist en hoef maar 1 dag per week naar kantoor en een keer niet doet ook niemand moeilijk over. :) Heeeeerlijk vind ik het, zeker nu. Alleen bij het inwerken is het wel fijn om vaker en even te zijn.

2 jaar geleden

Wat voor opleiding volg je? Wellicht dat er in die richting wel banen zijn waarbij je thuis mag werken. Mijn buurman werkt als taxateur voor Catawiki en werkt 100% thuis

2 jaar geleden

Ah psychologie zo te lezen! Wij zaten ook beiden nog in het thesis traject 🥲

2 jaar geleden

Reactie op DiepeZucht

Ah psychologie zo te lezen! Wij zaten ook beiden nog in het thesis traject ...
Haha klopt! Ik dacht je naam al te herkennen! Ik heb mijn bachelorthese inmiddels gehaald met een 7 🥳 Hoe is het bij jou daarmee? En wat een interessante baan heb je! Ben je daar via je opleiding bij terecht gekomen? Ik weet niet of ik daar met mijn opleiding wel geschikt voor zou zijn

2 jaar geleden

Reactie op Hel1J

Wat voor opleiding volg je? Wellicht dat er in die richting wel banen zijn ...
Oh wat interessant! Ik heb zelf psychologie gedaan, ik heb geen idee of dat bij dat werk past! Zelf heb ik ook nog geen voorkeur voor werk, ik wil gewoon heel graag iets doen, ook buiten de psychologie!

2 jaar geleden

Reactie op ohsnapitsnina

Oh wat interessant! Ik heb zelf psychologie gedaan, ik heb geen idee of dat ...
Ik moet gelijk denken aan Mindler, die maken reclame voor online psychologen, maar geen idee of dit dan ook volledig thuiswerken is! Misschien kan je ook wel aan de slag als beleidsmedewerker voor een GGZ organisatie, vaak is er dan ook veel mogelijk met thuis werken! Of iets van consultancy/advisering. Ik heb zelf weleens met een recruiter contact gehad en m’n wensen gedeeld. Wellicht dat zo iemand ook iets leuks voor je weet

2 jaar geleden

Reactie op ohsnapitsnina

Haha klopt! Ik dacht je naam al te herkennen! Ik heb mijn bachelorthese inm ...
Mijn thesis proposal is eindelijk goedgekeurd en binnenkort gaan de eerste enquetes eruit! Dan is het vooral hopen dat ik snel genoeg goede antwoorden krijg van participanten. Mijn proposal was wel prettt much compleet al op het daadwerkelijk uitvoeren en resultaten beschrijven na dus het kan nu heel snel gaan 🤞 Ik heb deze opleiding eigenlijk gestart nadat ik al 2/3jaar werkevaring had. Maar ik was erin gekomen omdat ik goed met Excel was en toen een klein bedrijf me de kans heeft gegeven om data analist te worden via een low code platform. Deels wel frustrerend geweest, want mensen schatten me telkens laag in omdat ik geen bachelor of master hiervoor had en dan kom je vaak niet eens op gesprek... Heb het van connecties moeten hebben die wisten hoe ik werkte voor een vervolgbaan en mn huidige kon waarschijnlijk omdat ik wel bezig was met mn master, maar ook gestart als junior ondanks 4j werkervaring (na een half jaar wel zoals beloofd & verwacht bij goed functioneren naar medior promotie gehad gelukkig). Gebruik van Power BI, R/Python/Sql kan je jezelf ook een basis van aanleren of wat trainingen/cursussen behalen waardoor je als junior ergens kan starten.

2 jaar geleden

Overigens ken ik iemand die psycholoog is en dacht ik dat psychologen ook vaak thuis konden werken of heb ik een verkeerd beeld hiervan?