7 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben de boekjes 'Zo klinkt een orkest' en 'Hulpdiensten' (beide van Usborne) en 'Welk dier hoor ik hier? Boerderijdieren'. Maar er is wel meer dan een lichte aanraking voor nodig. Mijn zoontje had het echter snel door. Het dierenboekje is tegelijkertijd ook een voelboekje.

2 jaar geleden

Bij de geluiden boekjes van Bobbi hoef je niet hard te drukken. Zijn ook nog eens leuke boekjes om voor te lezen

2 jaar geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/mijn-eerste-geluidenboek/9200000024304288/?Referrer=ADVNLGOO002008J-S--9200000024304288&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw9vqyBhCKARIsAIIcLMGrQ9sARvluWJx5xVwvdLn0L3OeVq1ud9sULqKis_0k9U02ecI3CuUaAnBREALw_wcB Wij hebben deze en het is een grote hit. Leuke geluidjes en er is maar een zachte aanraking nodig. Ons zoontje krijgt nu alleen nog de onderste ingedrukt

2 jaar geleden

Deze boekjes vind hij allemaal leuk hier. De baby voelboekjes heb ik op vinted gescoord laatst voor 1 euro per stuk

2 jaar geleden

De geluidenboekjes van Marion Billet hoef je niet hard op te drukken, die kan mijn zoontje zelf ook 'indrukken'.

2 jaar geleden

Usborne geluidenboekjes. Echt super leuk gemaakt, heel veel te zien en te voelen, en drukken had ze snel door. Ze mag elke avond zelf een boekje uitzoeken en ondanks dat er echt een hele boekenkast hebben wil ze altijd de geluiden boekjes van usborne (geluiden in het bos, geluiden in de jungle, geluiden van de seizoenen hebben wij)

2 jaar geleden

De geluidenboekjes van marion billet klein overzichtelijk staat onder clavis. Mijn dochter is er helemaal weg van.