47 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Thegodfather

Ik denk dat er heel veel mensen graag zowel een jongen als meisje willen . ...
De titel van het topic is zo omdat dit de officiële benaming is voor dit soort gevoelens. Net zoals dat een stoel een stoel heet en een griep heet griep. 😉

één jaar geleden

Reactie op Thegodfather

Nee jij moet je niet zo aanstellen. De manier waarop jij het neerzet is alsof ze die voorkeur/ gedachtes helemaal niet mag hebben want dat maakt haar een “ondankbare moeder”. Het lijkt mij gewoon meer dan logisch dat ze dankbaar is voor wat ze heeft en wat nog komen zal. Dankbaar zijn en een voorkeur hebben wat het geslacht betreft gaat prima samen. Ze gaat nu niet minder van het kindje houden als het toch een jongetje blijkt te zijn.

één jaar geleden

Reactie op Thegodfather

Ik denk dat er heel veel mensen graag zowel een jongen als meisje willen . ...
De titel is niet wat ongelukkig, jouw zelfreflectie wel.

één jaar geleden

Ik wil hier graag het fijn houden. Ik denk gewoon niet dat je ermee komt door te 'mom shamen' we zijn allemaal vrouwen die of kinderen hebben of een kind krijgen en we leven allemaal anders met andere normen en waarden. Maar antwoorden alsof zij niet deze gevoelens mag ervaren dat is waar het mis gaat. Overigens vind ik de mom shaming niet alleen hier. Maar ook op instagram, YouTube etc. Laatst was hier een topic geopend over een vrouw die wilde stoppen met sigaretten roken en hier tips om vroeg. Ten eerste is het heel dapper dat zo iemand om hulp vraagt en hier ook een dame die gewoon haar gevoelens uit. Maar ook waren er enorm veel nare reacties die vrouwen mogelijk in de toekomst laten afschrikken om hulp te vragen. Als daar reacties onder komen die een moeder of moeder to be haar gevoelens onderdrukken, haar laten schamen voor wat zij voelt of denkt dan ben je er in feite al. Ik hoop dat we juist als vrouwen wat liever voor elkaar kunnen zijn als we ons kwetsbaar voelen of ergens mee zitten. Wat dat dan ook mag zijn. Het is niet aanvallend bedoeld maar ik ben er wel kritisch over. Juist door open met elkaar te praten kunnen we elkaar helpen en steunen en dat is denk ik het hele punt van een forum.

één jaar geleden

We gaan niet allemaal hetzelfde denken en we gaan niet allemaal hetzelfde doen. We leven allemaal anders en opbouwende kritiek is niet erg maar nare reacties plaatsen of reacties die gevoelens in de kiem smoren wel

één jaar geleden

Reactie op Thegodfather

Het was niet een mening het was het in de kiem smoren van gevoelens. En dat is waar jij momenteel de plank volledig misslaat.

één jaar geleden

Reactie op Celiie

De titel van het topic is zo omdat dit de officiële benaming is voor dit so ...
Ah dat wist ik niet 😅

één jaar geleden

Reactie op LoisLois1992

Het was niet een mening het was het in de kiem smoren van gevoelens. En dat ...
Hoezo sla ik in godsnaam gevoelens in de kiem? Wat een gelul in de ruimte is dat. Omdat ik een andere mening he dan jij? Wie doet er dan aan hokjesplaatsen?🤮 Wij gaan het niet eens worden dus ik wens je alle geluk in je zwangerschap en nog een fijne dag

één jaar geleden

Ik dacht dat je vond dat iemand niet moest gaan huilen als hij of zij kritisch is. Practice what you preach.

één jaar geleden

Reactie op Thegodfather

True het is niet alleen voor vrouwen, hoewel het merendeel hier dat wel is :) Persoonlijk zou ik die eerste opmerking voor me hebben gelaten, maar dat komt omdat ik het vanzelfsprekend vind dat je hoe dan ook gelukkig bent met een (gezond) kindje. Maar teruglezende ben ik het wel met je eens, ze vraagt om meningen rond het onderwerp en dat geef je op een normale manker (hoewel, lets be honest, we horen het liefst allemaal als je zoiets aanmaakt dat het oke is om je zo te voelen). En het harteloos noemen gaat dus ook onnodig ver. Jouw opmerking over niet moeten huilen als de mening niet aanstaat idem onnodig. Maar goed, emoties & gezeik 🤷‍♀️ dan zeggen we allemaal wel eens net iets te veel dan handig is.

één jaar geleden

Reactie op DiepeZucht

True het is niet alleen voor vrouwen, hoewel het merendeel hier dat wel is ...
Er lopen Hier meer mannen rond dan je denkt. Deze app is ook erg handig voor toekomstige vaders. Alleen reageren over het algemeen idd veel meer vrouwen. Mijn vrouw is verloskundige en die maakt het toch stiekem heel vaak mee dat ouders echt down zijn na het horen van het geslacht. Ieder zijn mening daarin. Maar mijn mening verduidelijk ik in mijn eerste reactie. Blijkbaar staat dat ene Louis niet aan maar dat is verder haar probleem. Misschien moet je dan niet op een forum komen.. daar bestaat de kans dat er andere mensen zijn met een andere mening😉

één jaar geleden

Reactie op Thegodfather

Er lopen Hier meer mannen rond dan je denkt. Deze app is ook erg handig vo ...
Zegt degene die niet tegen mijn meningen kan. Lachwekkend.

één jaar geleden

Je geeft sneer naar sneer naar mensen hier, alleen omdat je niet naar iemand anders perspectief wilt kijken.

één jaar geleden

Reactie op LoisLois1992

Je geeft sneer naar sneer naar mensen hier, alleen omdat je niet naar ieman ...
Haha man man ik heb naar helemaal niemand een sneer gegeven behalve jou. Misschien even terug lezen. Dan zie je misschien dat alles wat je zegt gelul in de ruimte is. Omdat niemand een mening mag hebben buiten jou eigen mening. Met je " ik wil het hier graag gezellig houden" . Zolang iedereen maar jou mening deelt en vooral geen eigen mening mag hebben 🤮🤮 Lachwekkend . Nogmaals laat me lekker met rust . Jij bent degene die vanaf het begin op mij reageert.

één jaar geleden

Reactie op Thegodfather

Denk dat je je eigen reacties nog ff terug moet lezen.

één jaar geleden

Reactie op LoisLois1992

Denk dat je je eigen reacties nog ff terug moet lezen.
Succes met jezelf . Mijn god zeg

één jaar geleden

Je bent echt een held in omdraaien. Je hoeft niet te reageren, je hoeft geen sneren te geven. Dat doe je echt zelf. Als je geen reactie wilt geef dan niet zulke lullige antwoorden. Daarbij is iedereen vrij in een mening maar ik ben van mening dat je antwoord niet empatisch was. Dat jij je nou in allerlei bochten probeert te wringen is niet mijn probleem

één jaar geleden

Reactie op LoisLois1992

Je bent echt een held in omdraaien. Je hoeft niet te reageren, je hoeft g ...
Waar heb ik aangegeven dat ik jou mening niet accepteer dan? Ik geef net letterlijk in 3 verschillende reacties aan( die niet eens aan jou gericht zijn ) dat iedereen zijn mening mag hebben. Daarbij onderbouw ik mijn mening ook nog eens. Dat jij dat niet empatisch vind is helemaal prima . Jij bent de gene die de dingen omdraait . Jij accepteert de mening van iemand anders niet want je komt met bullshit van " ik wil hier hier graag gezellig houden" terwijl je letterlijk 2 seconden een reactie post met een belediging. Hypocriet noemen ze dat .

één jaar geleden

Beste dames, ik geloof dat jullie luid en duidelijk zijn geweest tegen elkaar. Maar dit topic gaat niet over jullie en jullie discussie. Misschien kunnen jullie het hier nu beide bij laten en gewoon verder gaan? Want dalijk grijpt een moderator in en dan word het gesloten waardoor anderen die dit topic wel graag gebruiken waar het voor bedoeld is er niks meer aan hebben. Lieve groetjes

één jaar geleden

Hi dames , Hier loopt het niet helemaal lekker . Jullie hoeven het niet met elkaar eens te zijn , maar wij verwachten wel dat hier met respect wordt gecommuniceerd. Gender disappointment is iets wat vaker voorkomt dan we denken. Echter betekent dit niet dat mensen niet blij zijn met hun zwangerschap/kindje. Ook deze onderwerpen mogen hier worden besproken en dit forum is voor iedereen . Vrouwen en mannen , iedereen is hier welkom. Graag met respect elkaar behandelen . Liefs, Jaleesa|Moderator