Bedoel je mix van groenten? Ik doe nu namelijk nog maar 1 groente per keer zodat ze wat smaken leert kennen en mix af en toe als ik ijsblokjes over heb. Mix wel ooit met ei (pindakaas mix ik met fruit)
Ik heb vandaag weer een hele lading ingevroren! Wij gebruiken pompoen, wortel, broccoli, pastinaak en nu ook bietjes en bloemkool. Ik meng nog niet echt omdat 1 ijsblokje per keer voldoende is. Niet alles gaat er nog even smooth in namelijk. Maar we blijven het aanbieden en soms eet ie het ineens helemaal op. 🤷🏼♀️
Wij zijn al een tijdje onderweg met de hapjes en ik mix groentes wel al met elkaar en ga die invriezen:
- zoete aardappel met bloemkool en broccoli
- aardappel met wortels
- wortels en erwten
- aardappel met prei
- zoete aardappel met rode bieten
…
Wij zijn al een poosje onderweg met de hapjes en wat hier nu echt goed er in gaat en ik een hele lading van heb in de vriezer; kabeljauw met zoete aardappel en wortel - zalm met broccoli/courgette en pasta - kip met bloemkool/broccoli en zoete aardappel of rijst.
ik heb tot nu toe alleen nog kip gegeven. ik heb het gepureerd met een beetje kookvocht en wat olijfolie en dit in ijsblokjesvormen gedaan (mama Roos gevolgd)
Zalm - aardappel - doperwtjes
Zalm - paprika - zoete aardappel
Zalm - zoete aardappel - linzen
Kip - zoete aardappel - linzen
Kip - paprika - linzen
Kip - aardappel - paprika
Kip - paprika - zoete aardappel
Linzen - paprika - zoete aardappel
En nog heel veel andere combinaties gemaakt. Geen idee welke meer🤷🏼♀️
Ging er bij ons meisje allemaal heel goed in! Verder ook veel losse smaken die ik vervolgens met ontdooien meng. Ik heb standaard in de vriezer: pastinaak, paprika, wortel, zoete aardappel, pompoen.
Wij geven nu 3 blokjes en combineren het dan nog met vast voedsel volgen BLW-methode.