4 Reacties

2 jaar geleden

Je kunt een grondpark in mijn ogen vrij snel gebruiken. Enige verschil met een box is dat ik ze er niet in zou laten slapen maar mijn zoontje slaapt sinds hij een week of 5 is ook niet meer in de box. Lekker zacht kleedje erin en "spelen" maar. Belangrijkste lijkt me dat het niet schuift en dat het zacht is voor als ze omvallen. En praktisch dat je het makkelijk kan schoonmaken ;-)

2 jaar geleden

Wij hebben een grondbox voor onze dreumes. Wel een vrij grote van 160cm bij 160cm of zo. We hebben van die foam tegels op de vloer in de box. Onze jongste ligt nog in de gewone box. Daar heeft ze zo'n matrasje in zodat dat niet zo hard ligt. Je zou natuurlijk dat matrasje van de gewone box misschien ook wel in de grondbox kunnen leggen. Maar ik zou onze jongste niet in de grondbox laten slapen. Het zou bij ons niet koud zijn hoor omdat we vloerverwarming hebben. Maar het is meet het idee.

2 jaar geleden

Onze zoon is morgen 16 weken dus slaapt sowieso niet in zijn box ( deed hij eigenlijk als hij mini was ook amper ) maar merk dat hij veel wil bewegen en begint te rollen en dat hij dan toch wel wat plaats te kort schiet in zijn parkje