1050 Reacties

één jaar geleden

Ik heb afgelopen woensdag mijn eerste echo gehad. Alles zag er goed uit, ik zag duidelijk iets knipperen volgens mij was het een hartje alleen durfde mijn gynaecoloog niet zekerheid te geven omdat het nog heel klein is. Ik heb 9 oktober cryo terugplaatsing gehad. Ik weet niet of ik mij zorgen moet maken omdat ik in maart miskraam heb gehad waardoor emryo niet goed was ontwikkeld. Moest thuis weeen opwekken was zo heftig wil niet weer het zelfde meemaken 🥹🥹🥹

één jaar geleden

Reactie op Petronella95

21 november! Na een miskraam in juni ben ik nu veeel zenuwachtiger, herkenb ...
Zeker herkenbaar🥹ik ga voor je duimen🙏🏻 helaas was mijn eerste echo niet helemaal goed gegaan

één jaar geleden

Reactie op DH93

Die van mij is vervroegd! Heb nu 16 nov echo! SPANNEND
Hoeveel weken ben je dan zwanger?

één jaar geleden

Reactie op OmienTom

Vandaag mijn eerste echo gehad omdat ik bang was dat het weer fout ging. (V ...
Gefeliciteeerd hoeveel weken was je zwanger toen je eerste echo had☺️

één jaar geleden

Op 1 december mijn eerste echo🙏🥰❤

één jaar geleden

Reactie op mcmxxxxxxx

De vk heeft aangegeven dat de eerste echo bij mij ook een inwendige wordt. ...
Die is niet verplicht he. Ik had namelijk de keuze om inwendig te nemen of niet. Wordt ook gezien als pret echo en je moet hier ook zelf voor betalen. De inwendige echo gaan ze kijken of het eitje in de baarmoeder is of uitwendig. Dus ze gaan geloof ik alleen kijken of het goed geplaatst is en nog paar andere belangrijke dingen

één jaar geleden

16 november eerste echo met 7 weken vanwege elke dag bruine afscheiding met afvegen. Hopelijk goed nieuws. 🙏

één jaar geleden

Reactie op maklompo

Ik ook 16 november!
Ik ook!

één jaar geleden

Reactie op erwtjemma

Hier 16 november eerste echo! Succes allemaal❤
Ik ook! Succes ❤️

één jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! Spannende tijd.. Ik heb deze week positief getest ( ...
Ik krijg de eerste echo met 10 weken. De 8 weken echo is inwendig maar dat is naar eigen keuze zij mijn vk

één jaar geleden

Reactie op babyam2023

Ik krijg de eerste echo met 10 weken. De 8 weken echo is inwendig maar dat ...
ik heb mijn vorige 2 zwangerschappen met 8 weken echo gehad en allebei uitwendig:) zal per persoon en per zwangerschap verschillen natuurlijk maar hoeft dus niet perse

één jaar geleden

21 november de eerste echo. Volgens eigen berekening ben ik dan 8+4. Spannend 🙏

één jaar geleden

1 december eerste echo 🍀❤️

één jaar geleden

Bij mij wordt de eerste echo met 7 weken wel vergoed volgens mij ligt dat aan je verloskundige.

één jaar geleden

Reactie op mcmxxxxxxx

De vk heeft aangegeven dat de eerste echo bij mij ook een inwendige wordt. ...
Dan gaan ze met een plastic staaf (met glijmiddel dus niet pijnlijk) via je vagina naar binnen en daar tegen je baarmoeder aan kijken waar het vruchtje zit en of er een kloppend hartje te zien is. Bij een korte zwangerschapsduur (6/7/8 weken) is het vaak nog niet via je buik te zien/vinden.

één jaar geleden

Zorg voor een volle blaas. Dan komt je baarmoeder iets meer omhoog en kunnen ze het makkelijker zien via je buik!

één jaar geleden

Reactie op mcmxxxxxxx

De vk heeft aangegeven dat de eerste echo bij mij ook een inwendige wordt. ...
Hoever ben je heen bij de eerste echo. Ik krijg bij de gyn eerste x ook een inwendige. Maar is niet heel spannend hoor, ook al snap ik als het voor de eerste x is dat het voor jou wel spannend is. Bij een vroege zwangerschap kunnen ze inwendig gewoon meer zien. Zelf ben ik daar blijer mee. Ik heb inmiddels in de jaren al zoveel inwendige echo’s gehad. En bevallen moeten we straks ook allemaal.

één jaar geleden

Reactie op babyam2023

Die is niet verplicht he. Ik had namelijk de keuze om inwendig te nemen of ...
Inwendige echo is geen pret echo. Zowel vk als gyn doen vaak in een vroeg stadium een inwendige echo. Ik krijg sws eerst inwendig omdat ik een medische vroege echo krijg.

één jaar geleden

Dan gaan ze met een plastic staaf (met glijmiddel dus niet pijnlijk) via je ...
Bedankt voor de uitleg, dan weet ik ongeveer een beetje hoe het in zijn werk gaat 😅

één jaar geleden

Reactie op Seno34

Hoever ben je heen bij de eerste echo. Ik krijg bij de gyn eerste x ook een ...
Ik ben dan 8+2 weken. Het is niet dat ik er bang voor ben hoor, gewoon gezonde spanning. Maar precies wat je zegt, we moeten straks aan het einde ook bevallen. Ik had nog niet vaker van een inwendige echo gehoord, vandaar ☺️