1050 Reacties

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mamavan3meiden123

Zorg voor een volle blaas. Dan komt je baarmoeder iets meer omhoog en kunne ...
Huh? Mijn vk gaf aan dat het echt een lege blaas moest zijn 馃槄

茅茅n jaar geleden

Reactie op mcmxxxxxxx

Huh? Mijn vk gaf aan dat het echt een lege blaas moest zijn 馃槄
Inwendige echo: lege blaas. Uitwendige echo: volle blaas 馃槉

茅茅n jaar geleden

Wij hebben 23 november de eerste echo, bij 7-8 weken. Volgens verschillende berekeningen 6/7/23 uitgerekend. Heel spannend !馃馃崁 wachten duurt indd lang . Succes allemaal!馃グ鉂わ笍 En geniet ook van deze bijzondere tijd

茅茅n jaar geleden

Heeey hallo.. nu 4+2 zwanger na een cryo terugplaatsing! Vreselijk spannend weer, 3 miskramen gehad waarvan 2 rond de 6 weken.. 7 dec echo zou dan 7+4 zijn..

茅茅n jaar geleden

Reactie op Karlien

Heeey hallo.. nu 4+2 zwanger na een cryo terugplaatsing! Vreselijk spannend ...
Oooh spannend. Ik ook 7 december en ben dan ook (ongeveer) zo ver. Wij zijn ook zwanger na 2 miskramen

茅茅n jaar geleden

Reactie op Seno34

Oooh spannend. Ik ook 7 december en ben dan ook (ongeveer) zo ver. Wij zijn ...
Och spannend zeg!! Ik merk dat ik heel graag elke ochtend test om te zien of ze oplopen.. heb jij dat ook?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Karlien

Och spannend zeg!! Ik merk dat ik heel graag elke ochtend test om te zien o ...
Mijn testen zijn al heel dik. Dikker kan bijna niet. Deze is van vanmorgen. Teststreep is dikker dan controlestreep馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Reactie op Seno34

Mijn testen zijn al heel dik. Dikker kan bijna niet. Deze is van vanmorgen. ...
Oooh wat goed!! Ik weet van mijn vorige geslaagde zwangerschappen dat de hcg bij mij wat langzaam opkomt maar zie een mooie stijging! Wordt er wat rustiger van merk ik馃槄

茅茅n jaar geleden

Reactie op Karlien

Oooh wat goed!! Ik weet van mijn vorige geslaagde zwangerschappen dat de hc ...
Kijk aan dat ziet er mooi uit

茅茅n jaar geleden

28 november hebben wij de eerste echo... wachten duurt ZO lang!

茅茅n jaar geleden

29/11 2de echo! Dan ben ik 9 weken, superspannend. Ik heb gelukkig al ren hartje gezien bij 6 weken, maar ben bang dat het gestopt zal zijn. Mijn vorige zwangerschap was een miskraam, daarmee de angst! Ik zal zo blij zijn de 12 weken voorbij te zijn!

茅茅n jaar geleden

Op 29 november staat de eerste echo gepland, ben dan 7+2 volgens eigen berekening. De verloskundige gaf aan de echo eerst via de buik te proberen, mocht er niks te zien zijn zou er een inwendige echo gemaakt worden. Vind dit best wel spannend. Is het mogelijk dat je met 7 weken al genoeg kunt zien met een normale echo ipv een inwendige?

茅茅n jaar geleden

Reactie op ShanaR

28 november hebben wij de eerste echo... wachten duurt ZO lang!
Hier ook 28e! Hou ons op de hoogte

茅茅n jaar geleden

Reactie op Fiori43

Hier ook 28e! Hou ons op de hoogte
Jij ook!

茅茅n jaar geleden

Reactie op mommyfor4

Spannend!! succes allemaal! Wij zijn 9 december pas aan de beurt 馃槄 dan 8+3 ...
Ik ook dan pas! Had eerder gekund maar wilde op een vrijdag omdat dat mn vrije dag is.. wachten maar..

茅茅n jaar geleden

Pff wat een rollercoaster. Ik zou afgelopen donderdag 7 weken zwanger zijn (30 juni uitgerekend) maar op echo was kindje maar 5 weken groot en geen hartje. Mededeling: kleine kans dat nog goed komt maar bereid je voor op ergste. Twee weken achterstand is heel veel en ik had hele regelmatige cyclus. Hele weekend dikke tranen en nadenken over medicatie voor miskraam, etc. Vandaag tweede echo omdat ze niet in gang zetten met 1 echo. En wat bleek: er klopte een hartje!! Oh mijn god huilen en lachen tegelijk. Ik blijk maar 6 weken zwanger en dus in juli uitgerekend. Het is gewoon nog niet voorbij! Blijkbaar hele late ovulatie deze maand (heb ik normaal nooit) maar wat kan het schelen, het hartje klopt!!! 馃グ馃槏馃コ

茅茅n jaar geleden

Reactie op Editedit

Pff wat een rollercoaster. Ik zou afgelopen donderdag 7 weken zwanger zijn ...
Oh wat zal dat spannend en verdrietig zijn geweest! Maar erg mooi dat laatste nieuws! Suc6 en geniet van deze zwangerschap!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Anoniempjeee90

Op 29 november staat de eerste echo gepland, ben dan 7+2 volgens eigen bere ...
Soms kan dat wel hoor! Maar hou ook rekening met inwendig. Inwendig kunnen ze veel beter zien omdat de baarmoeder nog erg diep ligt/achter schaambod ligt. Suc6!

茅茅n jaar geleden

Reactie op JetdH

Ik ook dan pas! Had eerder gekund maar wilde op een vrijdag omdat dat mn vr ...
hier precies het zelfde. mijn man en ik zijn allebei op vrijdag vrij. 馃槄 wachten duurt zoooo lang he?!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Editedit

Pff wat een rollercoaster. Ik zou afgelopen donderdag 7 weken zwanger zijn ...
Wat een rottig weekend heb je dan gehad!! maar wat een fantastisch nieuws vandaag!! Geniet ervan! 馃槝