1050 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Marions8

Wij hebben op 14 november de eerste echo!
Hoi hoi hoe was eerste echo, ik heb woensdag afspraak ☺️

één jaar geleden

Reactie op Just Love

Hier 14 november de 1e echo! Ik ben echt past gerust als ik dat hartje zie ...
Hoii hoe was je afspraak? Ik heb woensdag afspraak zo zenuwachtig 😩

één jaar geleden

Reactie op Moniek90

Ik heb 7 november al mijn eerste echo. Maar ik ben een beetje bang dat het ...
Hoi Moniek hoe was je echo? Ik hoop dat alles goed is gegaan ik heb woensdag ben ook bang dat het te vroeg is😖

één jaar geleden

Reactie op cansufirst Baby

Hoi Moniek hoe was je echo? Ik hoop dat alles goed is gegaan ik heb woensda ...
Er was een vruchtzakje en dooierzakje te zien, maar verder nog niks. Daar was het nog te vroeg voor. 29 november mag ik weer, dan ben ik waarschijnlijk 8+3 weken.

één jaar geleden

Vandaag eerste echo gehad ! 7+3 zwanger en voorlopig uitgerekend op 01-07 🥰. 8-12 termijn echo !

één jaar geleden

Gisteren een eerste echo gehad. Er groeide in eerste instantie 2 embryo's. Eentje is met 5 weken gestopt met groeien. De ander had gelukkig een mooi kloppend hartje.

één jaar geleden

Ik heb mijn eerste echo maandag 21 november, dan ben ik 7 weken en 1 dag. Erg spannend! De vorige keer in juni/juli was het foute boel en bleek het een naderende miskraam. Toen liep het vruchtje 2 weken achter en is bij 6w2d gestopt met groeien. Voel een mix van blijheid en angst. 🤞🏻🤞🏻

één jaar geleden

Reactie op Mommyvanlynn

Vandaag eerste echo gehad ! 7+3 zwanger en voorlopig uitgerekend op 01-07 � ...
Wat een mooie echo gefeliciteerd! Ik heb over 2 weken ook mijn eerste echo met 7+. Heb jij een inwendige of uitwendige echo gehad?

één jaar geleden

9 december ben ik aan de beurt voor een (inwendige) echo. Dan ben ik 7+4 ongeveer. Vind het wachten zoo lang duren en merk ook dat ik het spannend vind (eerste zwangerschap) 😅😅

één jaar geleden

Reactie op Anoniempjeee90

Wat een mooie echo gefeliciteerd! Ik heb over 2 weken ook mijn eerste echo ...
Inwendig!

één jaar geleden

Vandaag om 18:15 is het zover ik kan niet wachten! Ben 7+2 hoop dat het goed zit 🙏🏻

één jaar geleden

Reactie op MoederSuus

Vandaag om 18:15 is het zover ik kan niet wachten! Ben 7+2 hoop dat het goe ...
Spannnend🙏🙏

één jaar geleden

Ik vind het zo gek dat er zo'n verschil zit in wanneer iedereen de echo krijgt. Ik heb mijn eerste echo, de termijnecho, volgende week vrijdag en dan ben ik waarschijnlijk zo'n 9.5 week.

één jaar geleden

Reactie op Sassiefras

Ik vind het zo gek dat er zo'n verschil zit in wanneer iedereen de echo kri ...
Vroeger was de eerste echo standaard rond de 10 a 11 weken. Maar vrouwen uit een vruchtbaarheidstraject of met een verleden met miskramen kregen iets na de 6 weken vaak een echo omdat dan het hartje te zien is.. inmiddels begint dat een beetje standaard te worden omdat andere vrouwen natuurlijk ook een onzekerheid voelen die op die manier (gedeeltelijk) weggenomen kan worden😊

één jaar geleden

Reactie op MoederSuus

Vandaag om 18:15 is het zover ik kan niet wachten! Ben 7+2 hoop dat het goe ...
Spannend laat je ons weten hoe het is gegaan🥰ik heb morgen🥹

één jaar geleden

5 december eerste echo, ben dan 8 weken, hopelijk mooi nieuws met Sinterklaas 🥳

één jaar geleden

7 december eerste echo. Spannend !!! Hoop zo dat ik het mee mag maken en alles goed blijft gaan!!!

één jaar geleden

Reactie op Mommyvanlynn

Vandaag eerste echo gehad ! 7+3 zwanger en voorlopig uitgerekend op 01-07 � ...
Wauww wat een mooie echo prachtig zo mooi en duidelijk geniet😘🍀😍. Wij hebben morgen onze eerste echo met 6+1.. heel spannend 🙏

één jaar geleden

Vandaag eerste echo gehad. Was niet helemaal duidelijk hoe ver ik was omdat ik zwanger ben geworden na een miskraam, maar waarschijnlijk nu 6,5 week. We zagen het hartje al knipperen, licht kloppend, wat normaal schijnt te zijn voor 6 weken zwangerschap. Over 2,5 week mag ik nog eens terugkomen, in de hoop dat het hartje dan ook sneller is gaan kloppen. Ik vind het super spannend 🍀

één jaar geleden

Reactie op cansufirst Baby

Spannend laat je ons weten hoe het is gegaan🥰ik heb morgen🥹
Wij hebben gelukkig een mooi kloppend hartje mogen zien 😍 succes morgen! 🍀