1050 Reacties

één jaar geleden

Vandaag de eerste echo gehad! Ook het hartje even gehoord 😍

één jaar geleden

Reactie op Mieso

Vandaag de eerste echo gehad! Ook het hartje even gehoord 😍
Hoever ben je heen?

één jaar geleden

Reactie op Seno34

Hoever ben je heen?
7+3, voor nu uitgerekend op 1 juli. Ik heb 7 december de termijnecho.

één jaar geleden

Reactie op MoederSuus

Wij hebben gelukkig een mooi kloppend hartje mogen zien 😍 succes morgen! � ...
Ooh gelukkig geniet ervan 😍🤍dankjewel 🙏🏻

één jaar geleden

Reactie op Mieso

Vandaag de eerste echo gehad! Ook het hartje even gehoord 😍
Gefeliciteeerd wat een mooie foto😍 hebben ze ook verteld hoeveel mm emryo is ? Ik kreeg vorige week te horen dat het 2,4 mm is maar dat klopte ook volgens de berekening. Morgen is het precies 1 week geleden gynaecoloog vertelde dat er binnen 1 week moet tussen 5 en 6 mm zijn zo spannend morgen 🥹kan niet slapen

één jaar geleden

Reactie op DH93

21 november eerste echo! ZO spannend. Afgelopen februari een miskraam gehad ...
Super spannend, ik heb de eerste echo de 23e. Mei en juni een miskraam gehad. En gestopt met het zwangerschaps traject doormiddels van een kliniek voor vruchtbaarheid. Zo spannend, een week lijkt nu een eeuwigheid te duren. Maar heb al wel echt een buik en 19 dagen over tijd. 4 zwangerschapstesten positief

één jaar geleden

Reactie op cansufirst Baby

Gefeliciteeerd wat een mooie foto😍 hebben ze ook verteld hoeveel mm emryo ...
Hoi! Hopelijk heb je nog wel een beetje kunnen slapen. Hoe is het gegaan vandaag? 🍀

één jaar geleden

Eerder echo gehad ivm vreselijk buikpijn. Gelukkig groeide het in mijn baarmoeder en zagen al duidelijk een hartje kloppen 😍🥰

één jaar geleden

30november eerste echo 😍 we zijn nu 6+1 weken zwanger naar verwachting ❤️

één jaar geleden

Vandaag de eerste echo gehad. Ben 7+4. Alles zag er goed uit en hartje klopt mooi.

één jaar geleden

Vandaag de eerste echo gehad. Ben 7+4. Alles zag er goed uit en hartje klop ...
Wat een mooie echo, gefeliciteerd. Heb je een inwendige of uitwendige echo gehad

één jaar geleden

Reactie op Steffie_🍀

Hoi! Hopelijk heb je nog wel een beetje kunnen slapen. Hoe is het gegaan va ...
Goedenavond het was heel goed gegaan ging de kamer in met brok in mijn keel was zo erg gespannen maar ik heb goed nieuws hartje klopt godzijdank🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻vorige week hebben ze mij te vroeg ongerust gemaakt. Wel jammer 1 week lang zo slecht geslapen was gestrest en verdrietig.

één jaar geleden

Vandaag een goeie echo gehad! Zo mooi om weer zo'n hartje te zien kloppen🥰 schatting was nu 7+6 tot 8+1 dus wie weet zou ik zelfs nog in de juni groep moeten. Ik blijf lekker hier.

één jaar geleden

9 december eerste echo, super spannend🍀

één jaar geleden

Hallo allemaal 👋🏻! Ik heb om 15:15 een tweede echo. De eerste was met 5 weken na een bloeding, toen was er wel een zwangerschap te zien, maar nog geen vruchtje. Daarna nog twee keer een bloeding gehad… dus ik ben ontzettend zenuwachtig. Heb ook rare krassende pijn in mijn onderbuik. Maar helemaal geen kramp. 🤞🏻

één jaar geleden

Gister de eerste echo gehad, vond het heel spannend na mijn miskraam. Gelukkig was de echo goed en we hebben een mooi kloppend hartje kunnen zien. 7+3

één jaar geleden

Goed nieuws! Kloppend hartje gezien. En ze kon ook duidelijk zien waar het bloed vandaan was gekomen. Zo blij! En ook nu al nerveus voor de volgende over twee weken haha.

één jaar geleden

Reactie op Vinde List

Goed nieuws! Kloppend hartje gezien. En ze kon ook duidelijk zien waar het ...
Mooie echo!

één jaar geleden

Wat een goede berichten!! Super!!

één jaar geleden

Mijn echo. Vrijdag weer een echo alleen mega gespannen door bruinige afscheiding