1050 Reacties

één jaar geleden

hoeveel weken zijn jullie bij de eerste echo? Ik heb mijne 5 december pas

één jaar geleden

Reactie op maryeknol

hoeveel weken zijn jullie bij de eerste echo? Ik heb mijne 5 december pas
Ik ook 5 december! Ben dan 8+4… dus voelt inderdaad ook laat als ik de andere berichten lees. Maar misschien ook beter: meer te zien en meer zekerheid?

één jaar geleden

Vandaag de eerste echo gehad met 7+5 en een sterk kloppend hartje kunnen zien🥰 was nog niet erg fotogeniek hahaha onze mooie vlek, maar prima van formaat voor de termijn☺️

één jaar geleden

Reactie op Carmdevries

Ik ook 5 december! Ben dan 8+4… dus voelt inderdaad ook laat als ik de ande ...
Ik heb 6 december de eerste echo, ik ben dan 8+2

één jaar geleden

Morgen eerste echo, zo spannend!!! Krijg m’n rust niet gevonden😂

één jaar geleden

Reactie op elsju

Morgen eerste echo, zo spannend!!! Krijg m’n rust niet gevonden😂
Ik ook morgen! Lig al vanaf half 8 te slapen. Nu wakker en uitgeslapen. Zucht! Word een lange nacht 😉

één jaar geleden

Reactie op elsju

Morgen eerste echo, zo spannend!!! Krijg m’n rust niet gevonden😂
Ik ook 18 november al om 10u30 kan nie slapen

één jaar geleden

Ik heb de eerste echo op 13 december. Ik zal dan 8+5 zijn.

één jaar geleden

Succes en vooral veel plezier voor de dames met een echo vandaag! 💖

één jaar geleden

Hier over een uur de eerste echo, sinds 3.15 uur vannacht niet meer kunnen slapen van de spanning. Succes allemaal vandaag!

één jaar geleden

Succes dames die vandaag een echo hebben wat spannend!! Ik heb sinds eergister positief getest! En morgen is mijn NOD. Als ik tot maandag geen menstruatie zie dan bel ik de verloskundige.. maar de praktijk bij mij om de hoek doet alleen 10 weken echo’s en ik lees hier dat heel veel meiden al rond 7/8 weken hartje horen en echo maken! Dat wil ik ook!! Moet ik dan naar een andere praktijk kijken? Of als ik het aanvraag en er zelf voor betaal kan ik dan wel een vroege echo krijgen? Ik ben benieuwd 🍀🥰

één jaar geleden

Reactie op sha93

Succes dames die vandaag een echo hebben wat spannend!! Ik heb sinds eergis ...
Verschilt een beetje per praktijk wat ik hier voor bij zie komen. Je zou het de praktijk maandag meteen kunnen vragen, of eventueel een pretecho bureau in de buurt kunnen vragen.. die doen het vaak vanaf 7 weken ☺️

één jaar geleden

Reactie op Carmdevries

Ik ook 5 december! Ben dan 8+4… dus voelt inderdaad ook laat als ik de ande ...
Ik heb hem ook 5 december op 8+3 🥰 mocht ook al eerder maar ik dacht dus ook later is meer te zien en meer zekerheid misschien. En dan 24ste weer voor termijn echo. Grappig we lopen gelijk

één jaar geleden

Reactie op Carmdevries

Ik ook 5 december! Ben dan 8+4… dus voelt inderdaad ook laat als ik de ande ...
Ik ook 5 dec! Dan ben ik denk ik 7+4. Zo spannend.

één jaar geleden

Ik 28 november. Tel echt af Deze positieve verhalen om te horen dat de meeste echo’s goed zijn doet me goed.

één jaar geleden

Van 7 weken terug gezet naar 6.2. Inwendige echo gehad omdat mijn darmen in de weg zaten. We zagen heel krachtig en duidelijk een hartje kloppen. Dolgelukkig!

één jaar geleden

Net een goede echo gehad. Wow, wat is dat bijzonder! De uitgerekende datum is voor nu 4 juli, dus de verloskundige schat nu 7+3 weken.

één jaar geleden

Reactie op Vickyy30

Ik heb hem ook 5 december op 8+3 🥰 mocht ook al eerder maar ik dacht dus o ...
Ik heb 21 december de termijnecho, maar dat komt omdat we 2 weken in de kerstvakantie gaan rondreizen in Egypte. Wel fijn idee hoor, voor die tijd alvast die termijnecho! En wat een mooie data voor jou: Sinterklaas en kerstavond. Ik hoop op mooie cadeautjes! ✨

één jaar geleden

Reactie op Carmdevries

Ik heb 21 december de termijnecho, maar dat komt omdat we 2 weken in de ker ...
Oow wat fijn dat er daarvoor kan! En wat een goed vooruitzicht vakantie in december! Lekker genieten, en ja ook wij hopen op mooie cadeautje die dagen!

één jaar geleden

25 november, met 8+1 volgens de app. Heel spannend.