1050 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Lippie91

Ik ook 5 dec! Dan ben ik denk ik 7+4. Zo spannend.
Oeh ik ook mijn 1e echo op 5 dec, ik ben dan 7+2. Super spannend en zo leuk! 🤭

één jaar geleden

Ik ben nu 6 wk +1 dag en heb op 1 Dec mijn eerste echo. Ben in verwachting van mijn 2e kindje ik heb niet zoveel klachten alleen dat ik ontzettend moe ben hebben jullie dat ook?

één jaar geleden

Reactie op Nath93

Net een goede echo gehad. Wow, wat is dat bijzonder! De uitgerekende datum ...
Ooh super leuk Ik had vandemorgend ook een hele goede echo ben nu 7+5 en bij mij is het normaal voor 2 juli plus al een goed en zagen ook dat het hartje goed aan het kloppen is kan weer met een gerust hartje verder hot de volgende echo

één jaar geleden

Vandaag mijn eerste echo gehad. Als je rekent vanaf mijn eisprong ben ik ongeveer 5+3 ( zwanger na miskraam). Maar omdat ze officieel rekenen met eerste dag ongesteldheid sta ik dan op 6+1. Er zit ‘iets’ in mijn baarmoeder, maar dat is nog wel klein. Kan twee dingen zijn: dat het achter loopt in groei, en een miskraam gaat worden, of dat het gewoon iets minder ver is. Of…. Er is ook een beetje vocht te zien in mijn buikholte. Dit hebben mensen wel eens gewoon, maar kan ook een teken zijn van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Dat staat niet boven aan haar lijstje, maar ze kan het niet uit sluiten. Ik krijg nu een verwijzing voor de gynaecoloog, waar ik dinsdag heen kan.

één jaar geleden

Hier ook een goede echo gelukkig gisteren. Hartje klopte goed🥹 zo blij mee!!

één jaar geleden

Reactie op Anoniempjeee90

Wat een mooie echo, gefeliciteerd. Heb je een inwendige of uitwendige echo ...
Ik heb een inwendige echo gehad. Doen ze standaard in het ziekenhuis bij de eerste echo waar ik was.

één jaar geleden

Reactie op Lilly-lou

Hier pas 6 december de eerste echo! Vandaag wel een bloedname gehad en HCG ...
Ik heb mijn eerste echo ook op 6 december 😊

één jaar geleden

Reactie op Onzekeremama

Hier 30 november eerste echo ☺️. Waarschijnlijk 7+3 dan
Ook hier 30 nov de eerste echo, wss dan ook 7+3.. 😊😊

één jaar geleden

Vrijdag hebben wij een echo gehad. Er was gelukkig een kloppend hartje te zien Zo ontzettend blij. 💛💛💛 Voor nu is de uitgerekende datum 3 juli!

één jaar geleden

Vandaag om 10.00 uur de tweede echo. 3 weken terug de eerste echo gehad ivm bloeding. Er was een kloppend hartje te zien maar het was nog niet meet baar. Vandaag terug om weer te kijken of het hartje klopt en het gegroeid is. Volgens mijn eigen berekening zou ik 30 juni uitgerekend zijn. Maar ik verwacht wat daagjes terug gezet te worden. Spannend...

één jaar geleden

Wij hebben pas 7 december de eerste echo. Ondanks dat het onze 3e is vind ik het toch weer heel spannend! Volgens eigen berekening ben ik dan precies 8 weken

één jaar geleden

Reactie op SJ94

Vandaag om 10.00 uur de tweede echo. 3 weken terug de eerste echo gehad iv ...
Hoe is het gegaan?

één jaar geleden

Wij hebben vanmorgen de 7 weken echo gehad en hartje mooi zien kloppen!!🥰❤️😁 zooo blij!!

één jaar geleden

Vandaag de eerste echo gehad. Teruggezet van 7w1d naar 5w6d. Waarschijnlijk late eisprong, wat ik ook had verwacht. Pas een week nadat ik ongesteld moest worden had ik een knaltest in mijn handen. Daarvoor vage streepjes. Maar er was een duidelijk en sterk hartje aan het kloppen❤️❤️✨🤞🏻

één jaar geleden

Vandaag gebeld of ik niet eerder echo kan dat ik er voor betalen moet maakt me niks uit Nu morgen een echo Ipv 28 november. Kan de spanning niet langer aan wil Zo graag weten of het hartje klopt..

één jaar geleden

7+2 mooi kloppend hartje ook 💕

één jaar geleden

Wij hebben 15 december de eerste echo! Ik zou dan volgens mijn eigen berekening 8+3 zijn. Zo benieuwd en zo spannend of alles goed gaat tot die tijd! 🫣🤞🏻

één jaar geleden

Reactie op Mieso

7+3, voor nu uitgerekend op 1 juli. Ik heb 7 december de termijnecho.
Wij lopen gelijk :)! Ik heb op 9 dec de termijnecho. Spannend

één jaar geleden

Reactie op SJ94

Vandaag om 10.00 uur de tweede echo. 3 weken terug de eerste echo gehad iv ...
Een goede echo gehad. Een mooi kloppend hartje. 7.4 weken 6 juli uitgerekende datum 🤎

één jaar geleden

Zojuist eerste echo gehad. Met ons garnaaltje ging alles goed, hartje klopt en zit netjes in de baarmoeder 🥰