1050 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Sas_xx

Zojuist eerste echo gehad. Met ons garnaaltje ging alles goed, hartje klopt ...
7+5 weken trouwens, voorlopig uitgerekend op 05/07/2023 🥳

één jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! 🥰 Wij hebben vandaag onze eerste echo gehad bij 7+2. Klopte precies met mijn eigen berekening. Alles zag er zoals het eruit hoort te zien, wat een enorme last is van onze schouders! Dit is de eerste keer voor ons 🥰. Over 3 weken hebben we een tweede echo!

één jaar geleden

Morgen eindelijk de eerste echo. Zooo spannend 🍀🤍

één jaar geleden

Net een kloppend hartje gezien en een prachtig klein frummeltje die zich verstopte achter de dooier zak 🥰 ben nu 1 dag teruggezet op 6+5 weken ☺️

één jaar geleden

Vandaag 7+3, volgens mijn app 7+5 dus scheelt niet veel. Hartje klopte en alles ziet r goed uit!🤎

één jaar geleden

Ik heb vanavond om 19u mijn echo. Ben nu normaal 7 weken. Hoe kom ik deze dag door 😥🫣

één jaar geleden

Ik heb vanavond om 19u mijn echo. Ben nu normaal 7 weken. Hoe kom ik deze d ...
Erg hè miss de grote schoonmaak in huis houden of afspreken met Een vriendin 🤣komt vast goed.

één jaar geleden

Ik heb vanavond om 19u mijn echo. Ben nu normaal 7 weken. Hoe kom ik deze d ...
19:00 voelt dan nog heeeel ver weg! Maar het is alweer bijna halverwege de dag!

één jaar geleden

Ik heb donderdagochtend de eerste echo. Dan zijn eindelijk die 3 weken wachten voorbij! Nu dus nog maar 2 nachtjes slapen. Heb wel het gevoel dat het goed zit maar het blijft spannend.. vorige keer (1e zwangerschap) is het met 24wk niet goed afgelopen en hoop gewoon niet dat ik tot die tijd gespannen rond loop. Zwanger zijn is zo mooi maar zo kwetsbaar. 🍀❤️

één jaar geleden

Reactie op Nina30

Erg hè miss de grote schoonmaak in huis houden of afspreken met Een vriendi ...
Ik werk gelukkig fulltime dan gaat de dag wat sneller😅

één jaar geleden

Zojuist een goede echo gehad met kloppend hartje, over 3 weken terugkomen voor de termijnecho. Toch wel een opluchting :)

één jaar geleden

Vanochtend eerste echo. Helaas leek het vruchtje te klein voor de termijn waarvan werd uitgegaan en zonder kloppend hartje. Kans is dat ik OF korter zwanger ben (wat voor mijn gevoel zou kunnen kloppen) OF dat het een miskraam wordt .. ik hoop zoooo het eerste. Wat naar dit 😩. Vanmiddag naar de gynaecoloog, voor een duidelijkere uitslag. Zo spannend.. heb stiekem nog wat hoop maar uit zelfbescherming gaan we maar van het slechte uit ☹️

één jaar geleden

Vanochtend eerste echo. Helaas leek het vruchtje te klein voor de termijn w ...
Jeetje wat heftig. Ik duim voor een goede afloop voor je. Alvast sterkte met wachten tot de middag.

één jaar geleden

Reactie op BABY2023BABY

Hallo lieve dames, Zojuist mijn eerste echo gehad..!!🤍 Zag er goed uit ik ...
Wat goed zeg. Konden ze bij 5 weken al zegge dat alles goed was? Ik heb vandaag mn eerste echo gehad, maar tegen mij zeiden ze dat het nog te vroeg was om te zeggen of alles goed is. (Waarschijnlijk zit ik nu op 5 weken maar ivm onregelmatige cyclus kon dat niet met zekerheid gezegd worden. Er was niet meer te zien dan een klein rondje. Over 1.5 week opnieuw een echo. Ik moest er ook rekening mee houden dat het niet goed zou zijn😥

één jaar geleden

Vanochtend eerste echo. Helaas leek het vruchtje te klein voor de termijn w ...
Ach nee wat spannend! Ik hoop ik op een kortere termijn voor jullie

één jaar geleden

Reactie op Annaxx1

Vandaag mijn eerste echo gehad. Als je rekent vanaf mijn eisprong ben ik on ...
Hey! Ik zie net je berichtje. Wat spannend… ik heb ongeveer hetzelfde.. vanmiddag ook naar de gynaecoloog. Ben heel benieuwd hoe het ook afloopt bij jou! Duimenduimenduimen..🤞🏼

één jaar geleden

Net weer een echo gehad, 8 weekjes ! 😍 sterk kloppend hartje!

één jaar geleden

Reactie op Babybabybabyyy

Net weer een echo gehad, 8 weekjes ! 😍 sterk kloppend hartje!
Super! Wanneer had je de vorige echo gehad? Met hoeveel weken.

één jaar geleden

Reactie op Iloontje1696

Super! Wanneer had je de vorige echo gehad? Met hoeveel weken.
7 weken, net weekje geleden. Ivm erge buikpijn dachten ze aan buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar dit is gelukkig niet het geval. Ik kan steeds meer genieten 🥰

één jaar geleden

Als ze op de ochtend van de dag van de echo afbellen.. grrr dat zijn dingen die ik normaal heel goed kan hebben, maar heb nu af en toe buien 🤣 gevalletje belletje met het verkeerde nieuws op het verkeerde moment 🫣