1050 Reacties

één jaar geleden

Nog 10 dagen tot mijn eerste echo.. vind het doodeng🙈

één jaar geleden

Vandaag hadden we onze eerste echo 😍 na al 2 miskramen die pas op de echo opgemerkt werden, heel wat stress. Maar er was deze keer een goed sterk kloppend hartje en de grootte klopte exact met hoever we zijn. Zo gelukkig nu! Hopelijk blijft alles goed gaan ♥️

één jaar geleden

Vandaag mooie echo gehad met prachtig kloppend hartje. Volgens mijn eigen berekening was ik 7+4, echter de echo liet een termijn van 5+6 zien. Dus ruim anderhalve week terug gezet! Ze zei dat het er vitaal uit zag maar het verschil in termijn is niet goed te verklaren. Kansje dus ook dat het toch niet goed is. Over weken krijg ik een nieuwe echo. Herkent iemand een onverklaarbaar termijn verschil?

één jaar geleden

Reactie op Fiori43

Vandaag mooie echo gehad met prachtig kloppend hartje. Volgens mijn eigen b ...
Ja hier ook 1,5 week terug gezet.. Toen 10 dagen later opnieuw de echo en toen weer een week vooruit gezet! Alles was dus uiteindelijk goed:)

één jaar geleden

Reactie op Fiori43

Vandaag mooie echo gehad met prachtig kloppend hartje. Volgens mijn eigen b ...
Ik! Precies hetzelfde: dacht dat ik 7+4 was, maar bleek 5+6 te zijn. Een week later bleek de baby goed gegroeid te zijn en inmiddels zit ik op 8+1. Het kan zijn dat je een late eisprong hebt gehad.

één jaar geleden

7+3 en perfect op schema. Zo blij!!!

één jaar geleden

Dank je, wel fijn om te horen MRWS en LIZ2908. We hopen dat t goed zit. Nu 2 weken wachten op volgende echo, best spannend!

één jaar geleden

7+4 uitgerekend op 10 juli🙏🏽 Baarmoeder zit he-le-maal achterin nu! Helemaal verschoven na mn eerste bevalling😆

één jaar geleden

Ik heb ook vanochtend mijn eerste echo gehad. Het hartje klopt!!❤️ Wel bijna 2 weken terug gezet 🙄😅 beetje balen maar komt wel beter uit met mijn eigen berekening. Over 2 weken opnieuw voor de termijnecho omdat de baby nog net te klein was om goed op te meten.

één jaar geleden

Vandaag ook een kloppend hartje en het klopte precies met mijn eigen berekende termijn. Heel apart om zo’n kleintje dan op het scherm te zien. 😍

één jaar geleden

Reactie op Sassiefras

Ik heb ook vanochtend mijn eerste echo gehad. Het hartje klopt!!❤️ Wel bij ...
Wij zijn ook bijna twee weken terug gezet. Wel beetje in de war daardoor want met mn cyclus en het zamenzijn 'kan' dat bijna niet kloppen bij ons. Daarom krijg ik over 1 week een extra echo. Waren ze bij jullie bezorgd over de groei of kan get bij jou cyclus wel zo wisselen?

één jaar geleden

Reactie op Fiori43

Wij zijn ook bijna twee weken terug gezet. Wel beetje in de war daardoor wa ...
Owhh ja wel vervelend dat terugzetten! Je hebt toch in je hoofd dat je al verder bent... Nou normaal had ik altijd wel een normale cyclus maar toen we besloten om weer voor een kindje te gaan had ik steeds hele rare cyclussen... Ik denk te weten wanneer mijn eisprong was (gevoel, geen ovulatietest gedaan) en als ik daar mee reken dan klopt het dat ik nu terug ben gezet. Daarnaast had ik een week voor mijn positieve test een negatieve test dus ik denk echt dat zij verkeerd hebben gerekend. Ik had niet het idee dat ze zich druk maakte over de groei, maar krijg wel over 2 weken een nieuwe echo omdat de baby nu nog te klein was om er een goede termijn aan te geven. Bij jou is het wel vreemd dan.. maken ze zich bij jou zorgen?

één jaar geleden

Zojuist een vervroegde echo gehad i.v.m. heel veel helderrood bloedverlies. Het waren twee vruchtzakjes waarvan er ééntje is overgebleven. Ik ben één dagje teruggezet, van 6+5 naar 6+4. Net een heel krachtig hartje zien kloppen 🥹

één jaar geleden

Vanmiddag eerste echo gehad, was heel erg gespannen na 3,5 jaar proberen en ivf. Maar gelukkig zag alles er goed uit en sterk hartje. Zo onwerkelijk.

één jaar geleden

Vandaag eerste echo gehad en alles was goed 🤲❤❤ zo blij mee!! Ik wilde liever geen inwendige, dus ze ging eerst via de buik kijken en gelukkig was er duidelijk baby te zien en een kloppend hartje. Super blij en meteen aan m'n ouders en broertje verteld die langskwamen 💙💖

één jaar geleden

Reactie op Sium1002

Vanmiddag eerste echo gehad, was heel erg gespannen na 3,5 jaar proberen en ...
Herkenbaar! Wij hadden maandag de echo met een kloppend hartje na 5 jaar❤️🙏🥰

één jaar geleden

Reactie op Ieske16

Herkenbaar! Wij hadden maandag de echo met een kloppend hartje na 5 jaar❤️� ...
Gefeliciteerd, zo bijzonder om dat mee te maken na alles wat je hebt moeten doorstaan 💜

één jaar geleden

Reactie op SAN696

Vandaag eerste echo gehad en alles was goed 🤲❤❤ zo blij mee!! Ik wilde l ...
Wat fijn, gefeliciteerd! Ik begrijp dat uitwendig alles al goed te zien was. Hoever ben je? Ik heb volgende week mijn eerste echo met 7+3 en ben best zenuwachtig of het een inwendige of uitwendige echo wordt.

één jaar geleden

Reactie op mini85101423

Vandaag een vroege betaalde echo gedaan met 6 weken 2 dagen. uitwendig was ...
Kan dat gewoon bij elke vloskundige betaalde vroege echo of moet je dan ergens heen?

één jaar geleden

Reactie op Xclau

Kan dat gewoon bij elke vloskundige betaalde vroege echo of moet je dan er ...
dat durf ik niet te zeggen ik heb het ook niet bij de verloskundige gedaan. ik heb het in Hellevoetsluis laten doen bij echopraktijk voorne putten