1050 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Anoniempjeee90

Wat fijn, gefeliciteerd! Ik begrijp dat uitwendig alles al goed te zien wa ...
Ik had een inwendige maar geloof me het doet geen pijn en valt erg mee

één jaar geleden

Reactie op Nina30

Ik had een inwendige maar geloof me het doet geen pijn en valt erg mee
Oh fijn om te lezen! Hier 9 december mijn echtlo en vroeg me al af hoe dat ging zijn😅

één jaar geleden

Reactie op mcmxxxxxxx

Zojuist een vervroegde echo gehad i.v.m. heel veel helderrood bloedverlies. ...
Jeetje, wat een opluchting! Maar het waren er dus 2 eigenlijk? Wat bijzonder! Het verklaart dan ook gelijk je bloedverlies? En komt daar dan nog een vervolg op?

één jaar geleden

Perfect op schema! Uitgerekende datum 16/07.

één jaar geleden

Wat fijn zeg al die goeie echo’s! Dit is het enige topic wat ik nog lees🙈 ik heb mijn echo, volgens mijn eigen berekening, op 8+1 pas… man wat duurt dat wachten lang zeg!

één jaar geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Vandaag de eerste echo gehad. Teruggezet van 7w1d naar 5w6d. Waarschijnlijk ...
Ik heb net een pretecho gedaan, ik kon mijn zenuwen niet bedaren. Maandag 5w6d en nu een mooie 6w5d🥳 Mooi kloppend hartje. Ze zag een wss tweede kindje dat niet goed geïmplanteerd is. Heeft iemand dat ook wel eens gehad?

één jaar geleden

Reactie op Firstfrummel❤️

Wat fijn zeg al die goeie echo’s! Dit is het enige topic wat ik nog lees🙈 ...
Ik net zo, ik kijk elke dag even in dit topic om alle mooie echo's te bekijken.

één jaar geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Ik heb net een pretecho gedaan, ik kon mijn zenuwen niet bedaren. Maandag 5 ...
Ik heb dit nu, alleen is het bij het tweede kindje niet goed gegaan waardoor deze loslaat 🥺

één jaar geleden

Reactie op Carmdevries

Jeetje, wat een opluchting! Maar het waren er dus 2 eigenlijk? Wat bijzonde ...
Echt een opluchting ja! 😮‍💨 Het waren er inderdaad twee, een vruchtzakje was gevuld met een héél klein vruchtje, deze was te klein voor de termijn en het hartje klopte niet. Ze zag dat daar ook nog wat bloed bij zat en dus verklaard dat het vele bloedverlies. Het andere vruchtzakje was gevuld met vruchtwater en een kleine frummel met een goed kloppend hartje! De volgende echo staat over 1,5 week gepland!

één jaar geleden

Ik heb hem ook 1 december en ook spannend na een miskraam. Ik ga heel hard voor je duimen 🙏🏼

één jaar geleden

Reactie op Annaxx1

Mijn collega heeft dit ook. Vanaf 6 wk. Is nu 8 wk en kindje groeit goed. B ...
Klopt. Ik heb dit ook gehad bij mijn eerste zwangerschap en inmiddels een hele gezonde meid van 5 :)

één jaar geleden

Wij hadden donderdagavond gelukkig ook een goede echo! Hartje klopte mooi en de kleine garnaal zag er goed uit, voor zover je wat kon zien dan 😅 7-7-23 uitgerekend 🥰

één jaar geleden

Reactie op Carmdevries

Jeetje, wat een opluchting! Maar het waren er dus 2 eigenlijk? Wat bijzonde ...
Volgens mij heet dit ‘vanishing twin’

één jaar geleden

Reactie op Xclau

Kan dat gewoon bij elke vloskundige betaalde vroege echo of moet je dan er ...
Er zijn echoscopie praktijken waar je terecht kunt. Gewoon even googelen en bellen :)

één jaar geleden

Voor dames die een echo hebben gehad, hebben jullie toevallig aan de verloskundige gevraagt of dit de kans op een miskraam aanzienlijk verkleind? Ik ben zelf nogal gespannen.. woensdag de eerste echo met 7+3. En we willen het, het liefst na een goede echo vertellen. Maar ik vind het ook zonde nog 4-5 weken mijn mond te houden voor bijvoorbeeld amper 1-3%.

één jaar geleden

Reactie op Onzekeremama

Voor dames die een echo hebben gehad, hebben jullie toevallig aan de verlos ...
Na een goede echo met een sterk kloppend hartje, daalt de kans op een miskraam aanzienlijk.. stel het gaat wel mis.. zou je dan niet willen dat je naaste familie dit weet? Ik ben nu 6+6 en ik heb het vorige week verteld.. mocht het misgaan wil ik dit ook kunnen delen met de mensen waar ik van hou :)

één jaar geleden

Reactie op Onzekeremama

Voor dames die een echo hebben gehad, hebben jullie toevallig aan de verlos ...
Wij hebben met 8 weken een sterk kloppend hartje gezien. Ik heb het daarna tegen iedereen gezegd met wie het ook zou delen als ik een miskraam zou krijgen. Kans is kleiner maar het kan helaas altijd..

één jaar geleden

Reactie op Onzekeremama

Voor dames die een echo hebben gehad, hebben jullie toevallig aan de verlos ...
Hier een aantal keer een miskraam gehad en dit toen niet verteld (daarna wel omdat het me opvrat). Laatste zwangerschap een prachtige zoon en toen verteld met 12 weken, nu zoals ik me voel nog steeds zwanger 6+2 , maandag mijn echo en man en ik hebben afgesproken om zodra hij terug is in NL dit ook gelijk te gaan vertellen aan onze naaste. Socials wachten we wel mee tot na de 12 weken.

één jaar geleden

Help?.. Vandaag bij het wakker worden redelijk veel bruin bloed verlies, hoeft natuurlijk niks te betekenen, maar het is toch mijn grootste nachtmerrie aangezien het begin dit jaar goed mis is gegaan… ben nu 8+1 en heb al een kloppend hartje gezien.. iemand anders ervaring hiermee ??

één jaar geleden

Reactie op Poesje071

Help?.. Vandaag bij het wakker worden redelijk veel bruin bloed verlies, ho ...
Je verloskundige bellen voor advies, ook op zondag mag je ze hiermee lastigvallen!