1050 Reacties

茅茅n jaar geleden

Reactie op Suusjepluusj

Je verloskundige bellen voor advies, ook op zondag mag je ze hiermee lastig ...
Het advies is afwachten aangezien er geen erge krampen zijn of helder bloed verlies.. morgen ga ik bellen om te vragen of ik een medische echo kan laten doen wegens het bloedverlies, voel me er zoo onzeker door nu pff..

茅茅n jaar geleden

Wij hebben met 8 weken een sterk kloppend hartje gezien. Ik heb het daarna ...
Ik denk dat dit de beste guideline is. The good and the bad. Als je het ook met ze wil delen als het onverhoops niet goed gaat, wat houdt je dan tegen om het goede nieuws te delen 馃槂馃槂

茅茅n jaar geleden

Reactie op Riess

Vandaag eerste echo gehad. Was niet helemaal duidelijk hoe ver ik was omdat ...
Wat een wonder, ik heb exact hetzelfde, op mijn verjaardag (22 oktober) heb ik een miskraam gehad, wel een negatieve test einde miskraam en hcg 0. Nu gister een hele positieve test in mijn handen. Ik vind het heel spannend om een afspraak te maken bij de vk weer, ook ik heb geen idee hoever ik ben. Succes met jou zwangerschap 鈽橈笍馃グ

茅茅n jaar geleden

Vandaag eerste echo. Volgens berekening 6+2 dagen. Totaal hiervoor 10 miskramen gehad bijna allemaal voor de 6 weken en de laatste met 6 en halve week. Opk een sterre kindje na 35 weken zwangerschap in dec 2020. Pff kon het redelijk aan maar nu zo op de dag van de echo maak k mezelf helemaal gek馃檲

茅茅n jaar geleden

Reactie op Zeefjuh

Vandaag eerste echo. Volgens berekening 6+2 dagen. Totaal hiervoor 10 miskr ...
Jeetje wat een verhaal, heel heel veel succes en hoop ontzettend op een positief verhaal voor jullie!! 馃А

茅茅n jaar geleden

Morgen eindelijk de eerste echo. Vandaag opgestaan met een heel down gevoel. Iemand die dit herkent? Zo bang om teleurgesteld te worden. Veel succes iedereen! 馃崁

茅茅n jaar geleden

Reactie op Loor29

Morgen eindelijk de eerste echo. Vandaag opgestaan met een heel down gevoel ...
Heel herkenbaar. Hier ook zo opgestaan. Hoe laat mag je?

茅茅n jaar geleden

Vanochtend was het na voor mijn gevoel heeeeeel lang wachten eindelijk zo ver! De eerst echo gehad. Alles was goed 馃グ Wel 3 dagen terug gezet voor nu. Dacht 8+3 te zijn uitgaande van mijn menstruatie maar ben nu op precies 8 weken gezet.

茅茅n jaar geleden

Reactie op NJ2503

Vanochtend was het na voor mijn gevoel heeeeeel lang wachten eindelijk zo v ...
Wat fijn. En wat een geruststelling馃榿

茅茅n jaar geleden

Reactie op Zeefjuh

Heel herkenbaar. Hier ook zo opgestaan. Hoe laat mag je?
Om 9.15 uur. En jij?

茅茅n jaar geleden

Benieuwd naar al jullie prachtige echo鈥檚! Geniet ervan allemaal 馃! Ik mag woensdag weer 馃馃徎.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Loor29

Om 9.15 uur. En jij?
Das fijn zo begin van de dag. Ik over een uurtje馃檲 11.45

茅茅n jaar geleden

Reactie op Zeefjuh

Das fijn zo begin van de dag. Ik over een uurtje馃檲 11.45
Succes! Hier pas om 13.45 en merk dat ik toch wel zenuwen heb.

茅茅n jaar geleden

Vanmorgen de eerste echo gehad en het hartje zien kloppen... wat een opluchting!!! Weekje teruggezet, dus nu 7 weken ipv 8 weken. Over 2 weken weer een echo 馃槏

茅茅n jaar geleden

Reactie op Loor29

Om 9.15 uur. En jij?
En hoe is het gegaan?

茅茅n jaar geleden

Hartje klopt馃挏 wat een opluchting 6 weken en 6 dagen. 4 dagen verder. Had het vermoeden al i.v.m vroege eisprong.

茅茅n jaar geleden

Reactie op BLONDIE12

En hoe is het gegaan?
Hartje klopt馃挏 6 weken en 6 dagen 4 dagen verder. Zo fijn馃挅

茅茅n jaar geleden

Vanavond een vervroegde echo ivm bloedverlies dit weekend. Ik vind het zo ontzettend spannend wachten tot 1845 duurt LANG!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Zeefjuh

Hartje klopt馃挏 6 weken en 6 dagen 4 dagen verder. Zo fijn馃挅
wat fijn! Hopelijk krijg ik morgenvroeg ook zo鈥檔 mooi bericht!

茅茅n jaar geleden

5 daagjes teruggezet maar mag de pret niet drukken, mooi kloppend hartjes gezien afgelopen donderdag 馃槺鉂わ笍