1050 Reacties

茅茅n jaar geleden

Hier doen ze een echo (vitaliteit) rond de 6/7 weken. Daarna termijn echo die zal nu rond de 10 weken zitten en daarna de 13 weken echo. Als je geen vitaliteit heb je met 8 -12 weken en daarna 13 weken . Vind het fijn dat ze het zo doen ook I.v.m. de twijfels die vaak toeslaan bij aanstaande mama's, zal alles wel goed gaan enzovoorts.

茅茅n jaar geleden

Wij hebben hem op 21 nov de eerst

茅茅n jaar geleden

Ik heb vanmiddag mijn 1e echo, er was een mooi kloppend hartje te zien. Ik ben 2 dagen teruggezet. Ik ben nu 6 weken en 5 dagen.

茅茅n jaar geleden

Vandaag de eerste echo gehad en het hartje zien kloppen! Eigenlijk over 4 weken weer een echo, maar omdat ik waarschijnlijk wat vroeger in de zwangerschap ben dan gedacht, mag ik over 2 weken een keer extra komen voor een echo 馃グ

茅茅n jaar geleden

Reactie op Gabivdk

Wat hebben de meeste die ik lees al vroeg een echo馃槺 word er gewoon jaloers ...
Ik ook medische. 10 miskramen en een stil geboren kindje ze wilde eigenlijk al met 5 weken een echo maar dat wilde ik niet.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Zeefjuh

Ik ook medische. 10 miskramen en een stil geboren kindje ze wilde eigenlijk ...
Oh wat verschrikkelijk lijkt me dat zeg. Hopelijk gaat alles nu goed鉂わ笍

茅茅n jaar geleden

Reactie op Suusjepluusj

Hier doen ze een echo (vitaliteit) rond de 6/7 weken. Daarna termijn echo d ...
Ja bij deze zwangerschap ben ik er ook eerder achter gekomen als bij de vorige dus daardoor zal het voor m'n gevoel wel extra lang duren ofzo maar mijn god wat moet ik lang wachten zonder ook maar iets te weten. Frustreert me enorm en kan er soms gewoon om gaan huilen 馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Reactie op Gabivdk

Oh wat verschrikkelijk lijkt me dat zeg. Hopelijk gaat alles nu goed鉂わ笍
Voor nu iig al een goeie echo gehad met kloppend hartje en 7 weken. Alle miskramen gingen voor de 6 weken mis en nooit een kloppend hartje. Dus we hebben hele goeie hoop. Al blijft het mega spannend.

茅茅n jaar geleden

Heeft er iemand morgen haar eerste echo? Of al gehad? I鈥檓 dying from the inside. 馃槰馃

茅茅n jaar geleden

Reactie op nrijn

Heeft er iemand morgen haar eerste echo? Of al gehad? I鈥檓 dying from the i ...
Ik heb morgenochtend mijn eerste echo. Vind het zo zo spannend. Wordt denk ik een slapeloze nacht馃槄

茅茅n jaar geleden

Reactie op Anoniempjeee90

Ik heb morgenochtend mijn eerste echo. Vind het zo zo spannend. Wordt denk ...
Ja ik heb hem om 14;00! Ik wil nu eigenlijk al slapen, maar never dat het gaat lukken. Ik heb het gevoel alsof ik weer 8 jaar oud ben en morgen jarig ben. 馃ゲ馃槀

茅茅n jaar geleden

Reactie op nrijn

Ja ik heb hem om 14;00! Ik wil nu eigenlijk al slapen, maar never dat het g ...
Ja precies dat gevoel馃ぃ probeer mezelf wel aan te praten dat ik het over me heen moet laten komen maar ach dat is makkelijker gezegd dan gedaan馃檲veel succes! Hopelijk gaat het allemaal goed馃崁

茅茅n jaar geleden

Reactie op Anoniempjeee90

Ja precies dat gevoel馃ぃ probeer mezelf wel aan te praten dat ik het over me ...
Hihi precies! Succes morgen, we got this. 馃挭馃徏

茅茅n jaar geleden

Vanavond ook de eerste echo, pas om 21.10u. Hoe kom ik de dag door!? Zoveel zin in maar ook doodsbang na 2 eerdere miskramen. Succes en veel plezier allemaal馃槉

茅茅n jaar geleden

Reactie op MvJvdL

Vanavond ook de eerste echo, pas om 21.10u. Hoe kom ik de dag door!? Zoveel ...
Ik heb hem ook om 21:10, vind de dag lang duren

茅茅n jaar geleden

Reactie op nrijn

Heeft er iemand morgen haar eerste echo? Of al gehad? I鈥檓 dying from the i ...
Jaaa! Vanmiddag om 13:45 馃槵馃ぉ ga zo maar uitgebreid boodschappen doen om de tijd te doden 馃槄

茅茅n jaar geleden

We hebben 15 december de eerste echo. Dan ben ik als het goed is iets van 9 weken zwanger. (Weet het niet precies, mijn cyclus na onze jongste dochter was nog niet helemaal regelmatig 馃槄 en mevrouw is nu 5 maanden). Blijft toch bijzonder ondanks dat het voor onze vierde is.

茅茅n jaar geleden

Ik ook vandaag.. vorige keer was een miskraam dus extra zenuwachtig nu. Heb er ook geen zin in merk ik, bang dat als het slecht nieuws is ik een soort van instort. Heb al een kleintje rondlopen dus ben wel hoe dan ook al enorm gezegend. Dat probeer ik ook maar te blijven denken. Succes iedereen die ook vandaag mag!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Tnijland

Ik heb hem ook om 21:10, vind de dag lang duren
Ik ook!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lot321

Ik ook vandaag.. vorige keer was een miskraam dus extra zenuwachtig nu. Heb ...
Succes vandaag. Ik ga voor je duimen 鉂わ笍 hoe laat moet jij vandaag?