1050 Reacties

één jaar geleden

Ik zit in de wachtkamer van de vk, ben zo aan de beurt. Ben zoooo ontzettend zenuwachtig.

één jaar geleden

Reactie op Anoniempjeee90

Ik zit in de wachtkamer van de vk, ben zo aan de beurt. Ben zoooo ontzetten ...
Heeel veel succes

één jaar geleden

Reactie op nrijn

Succes vandaag. Ik ga voor je duimen ❤️ hoe laat moet jij vandaag?
12:00u, dus al wel bijna gelukkig haha

één jaar geleden

Ook hier een mooi kloppend hartje. Ben 5 dgn vooruit gezet🥺

één jaar geleden

Ik heb net mijn eerste echo gehad; een mooi kloppend hartje en precies op schema (8+2). Volgens de arts is de kans dat het nu goed gaat 98%. De baby was nog niet zo fotogeniek als ik op foto's van anderen zie hahaha. Ik ben helemaal onder de indruk. Hoop voor alle anderen ook goed nieuws. <33

één jaar geleden

Reactie op Lot321

12:00u, dus al wel bijna gelukkig haha
Oehh bijna! Good luck ❤️

één jaar geleden

Reactie op Loor29

Ik heb net mijn eerste echo gehad; een mooi kloppend hartje en precies op s ...
Fijn! Ik mag om 14 uur. Zo zenuwachtig…

één jaar geleden

Reactie op nrijn

Fijn! Ik mag om 14 uur. Zo zenuwachtig…
Heel veel succes!!

één jaar geleden

Een mooi kloppend hartje gezien❤ was nog zo klein🥺

één jaar geleden

Vanmorgen vroege echo gehad met 5+6. Mijn berekening was ook ongeveer goed. Hartje was net langzaam op gang aan het komen🥰 7 dec terug!

één jaar geleden

Goed kloppend hartje gezien. 7+1. Opgelucht, was spontaan minder misselijk en koud haha.

één jaar geleden

Net echo gehad! 7+4! Ik zie niet veel van de echo! Maar wel het hartje zien kloppen 💓

één jaar geleden

Vanmorgen een echo gehad. Helaas door de vk gedaan ipv echoscopist dus geen uitgerekende datum of datum hoever het is etc. Maar hartje hebben we zien kloppen! ♡

één jaar geleden

Hallo allemaal! Hier eerste zwangerschap, weten het zelf nog maar een paar dagen. Was niet echt gepland, maar daarom niet minder welkom! Wij hebben 12 dec intake bij de verloskundig en 15 dec de eerste echo heel erg spannend! Volgens eigen berekeningen zou ik nu op 3+3 zitten. Nog heel erg pril dus!

één jaar geleden

Ik heb donderdag mijn eerste echo! 6-7 weken. April miskraam gehad dus hopelijk goed nieuws!!

één jaar geleden

Reactie op free_anne

Hallo allemaal! Hier eerste zwangerschap, weten het zelf nog maar een paar ...
Eerste dag van de laatste menstruatie is onbekend dus dit zou vanaf de vermoedelijke bevruchting geteld zijn.. spannend!!

één jaar geleden

Reactie op nrijn

Fijn! Ik mag om 14 uur. Zo zenuwachtig…
En?!

één jaar geleden

Reactie op BLONDIE12

En?!
Alles goed! ❤️❤️❤️

één jaar geleden

Wat een fijn nieuws allemaal!!! Ik mag vrijdag, eindelijk na weken wachten 🤩

één jaar geleden

Ik heb vanavond een prachtige echo gehad❤ het hartje klopte sterk en we hebben m zelfs zien bewegen! Begin van de echo schrok ik even, er was niks te zien! Volgens de vk zat de schaduw van mijn darm in de weg. De inwendige echo maakte alles gelukkig goed. Mijn berekening klopt ook, 8+4 ❤ 14 december de termijn echo.