1050 Reacties

茅茅n jaar geleden

Hier was alles goed, wij zijn rond 8 weken kloppend hartje gezien 馃槏

茅茅n jaar geleden

Reactie op Moniek90

Ik ook!
Dag overleefd met een prachtige echo als beloning! Hoe was het bij jullie? Succes voor 1de rest nog 馃槉

茅茅n jaar geleden

Maandag eerste echo gehad. En nadat bij de vorige zwangerschap het bij de eerste echo al niet goed leek. Ook al voelde ik me deze keer net zoals bij mijn eerste zwangerschap waaruit we een gezonde zoon hebben gekregen. Waren we toch super zenuwachtig. Maar al snel de verlossende woorden dat het er goed uit ziet. Precies op het termijn wat ik ook berekend had en met een sterke hartslag. Dus toen waren er heel wat tranen van blijdschap 馃グ

茅茅n jaar geleden

Reactie op MvJvdL

Dag overleefd met een prachtige echo als beloning! Hoe was het bij jullie? ...
Gefeliciteerd! Ik heb ook een prachtige echo gehad 馃グ

茅茅n jaar geleden

Ben zo zenuwachtig vanmiddag eerste echo. 4 keer fout gegaan hiervoor nog nooit een kloppend hartje mogen zien. 馃ズ

茅茅n jaar geleden

Ben zo zenuwachtig vanmiddag eerste echo. 4 keer fout gegaan hiervoor nog ...
Heel veel succes 鉂わ笍馃寛

茅茅n jaar geleden

Ben zo zenuwachtig vanmiddag eerste echo. 4 keer fout gegaan hiervoor nog ...
Heel veel succes en hoop voor je dat dit x een heel sterk hartje aanwezig is!

茅茅n jaar geleden

Onze kleine pumpkin heeft een mooie hartslag馃グ

茅茅n jaar geleden

Ik zou eigenlijk vandaag om 11 uur een echo hebben gehad, maar heb helaas Corona. Verzet naar dinsdag 馃槶.

茅茅n jaar geleden

Vandaag eerste echo gehad. We dachten zelf dat we nog maar 6 week ongeveer heen waren. Maar we zijn al ruim 9 weken.

茅茅n jaar geleden

Ben zo zenuwachtig vanmiddag eerste echo. 4 keer fout gegaan hiervoor nog ...
En, hoe ging het?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Fiori43

En, hoe ging het?
Half 4 pas 馃槵

茅茅n jaar geleden

Ik heb 11 november mijn eerste echo gehad, die was goed en toen was ik waarschijnlijk bijna 6 weken. De termijnecho staat 9 december gepland (waarschijnlijk bijna 11 weken dan). Sinds ruim een week zijn mijn kwaaltjes enorm afgenomen; niet de hele dag meer misselijk en veel meer kunnen/beter voelen. Is dit iets om me zorgen over te maken?

茅茅n jaar geleden

Ben zo zenuwachtig vanmiddag eerste echo. 4 keer fout gegaan hiervoor nog ...
Bij hetzelfde. Ook 4 keer een miskraam en vandaag met 6.3 weken voor de eerste keer een hartje zien kloppen 馃グ. Succes 馃崁

茅茅n jaar geleden

Hier een goede echo gehad met 7+4! Het kindje bewoog zelfs al! 馃グ

茅茅n jaar geleden

Yey! Zo bijzonder. Kloppend hartje. Wel een week terug gezet.

茅茅n jaar geleden

Vandaag mijn tweede echo gehad en alles was nog steeds goed. De baby heeft al de dansmoves van de papa

茅茅n jaar geleden

Morgen ochtend in het ziekenhuis is de eerste echo en dan ben ik 6 weken. Ze hebben na herhaalde miskramen Antifosfolipiden Syndroom ontdekt waardoor ik nu bloedverdunners slik en als er morgen een hartactiviteit wordt gemeten, dan moet ik beginnen met de dagelijkse spuitjes. Oh ik ben zo nerveus!!! De kinderwens is zo groot! Ik hoop dat ze een mooi kloppend hartje vinden. 鉂わ笍 Nog 茅茅n nachtje slapen...

茅茅n jaar geleden

Reactie op Fiori43

Hier ook 28e! Hou ons op de hoogte
Hey! Hoe was jullie echo gegaan?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Aznag

Morgen ochtend in het ziekenhuis is de eerste echo en dan ben ik 6 weken. ...
Ooh ik hoop het ook zo voor je. 馃グ