1050 Reacties

één jaar geleden

Hier ook de eerste echo gehad met 7 weken. Echter heel lastig te zien doordat de baarmoeder in de lengte lag en het kindje achterin, veel schaduw van de darmen. Gelukkig wel in de verte een kloppend hartje gezien maar niet te meten

één jaar geleden

Maandag eerste echo🙏🏻 doodzenuwachtig🥺

één jaar geleden

Inwendige echo. Vijf dagen vooruit gezet tov vorige week. Na een aantal miskramen, waaronder eentje op 18 weken, worden we nu heel strikt opgevolgd.

één jaar geleden

Vanavond eerste echo gehad met 8 weken en klopte precies met eigen berekening. Wat prachtig en ontroerend om zo'n hartje al te zien kloppen terwijl het nog zo klein is 😍 Had wel een veels te volle blaas omdat ik bang was dat ik met een te lege blaas zou aankomen haha! Dus na de echo met een sprint naar de wc 🤣 dus dames die nog moeten, je blaas hoeft echt niet op knappen te staan om een echo te maken hahahah!

één jaar geleden

Reactie op Laura Van Ee

Op 1 december mijn eerste echo🙏🥰❤
Ik hoop morgen goed nieuws kloppend❤️ laat je ons weten

één jaar geleden

Reactie op Firstfrummel❤️

Maandag eerste echo🙏🏻 doodzenuwachtig🥺
Ik ook, wel mooi optijd gelukkig! Maar die zeenuwen niet te bedwingen!😅

één jaar geleden

Vanmiddag de eerste echo. Wat hebben de afgelopen 3 weken lang geduurd zeg. Dat wachten is zooo vervelend. Nu nog even de ochtend uitzitten en dan eindelijk hopelijk zien dat het een kloppend hartje is 🙏🏻

één jaar geleden

Reactie op Vickyy30

Ik ook, wel mooi optijd gelukkig! Maar die zeenuwen niet te bedwingen!😅
Ja ik gelukkig ook op tijd. . 1015 al😊

één jaar geleden

7+4, perfect gegroeid sinds vorige week! Je ziet links het vruchtje en daarboven het dooierzakje. Je ziet ook al een navelstreng in aanmaak aan de linkerkant. Ik ben zo opgelucht!! ♥️

één jaar geleden

Reactie op Firstfrummel❤️

Ja ik gelukkig ook op tijd. . 1015 al😊
Fijn is dat! Ik iets later 11.30🤗

één jaar geleden

Afgelopen dinsdag twee weken terug gezet maar wel een goed uitziende echo kunnen bewonderen na een miskraam met 7 wkn dus heel spannend allemaal! Op de echo dus nog 5,3 weken oud en nu vandaag dus 5,5weken oud❤️Volgende week nieuwe echo en dan hopelijk een kloppend hartje 🍀

één jaar geleden

Vanmorgen de eerste (medische) echo gehad in het ziekenhuis. Volgens eigen berekening ben ik 6 weken en dat kwam gelukkig aardig overeen. EN we zagen een hartactiviteit! 😍 Echt super fijn. Vanavond ga ik beginnen met de dagelijkse spuitjes Fragmin. Op 14 december opnieuw een controle in het zh en op de 29e is de termijn echo. Het is een tweedelijns zwangerschap vanwege de APS dus geen afspraken meer bij de verloskundige. Dat is aan de ene kant wel jammer maar goed. Nu hopen dat de medicijnen aanslaan en deze zwangerschap goed mag blijven gaan. 🥰

één jaar geleden

Reactie op Aznag

Vanmorgen de eerste (medische) echo gehad in het ziekenhuis. Volgens eigen ...
Gefeliciteerd!! Ik zag je naam wel eens voorbij komen bij de miskraam groep, maar wat fijn om te horen dat je weer zwanger bent 😊 🍀

één jaar geleden

Reactie op Michelle Hol

Vanmiddag de eerste echo. Wat hebben de afgelopen 3 weken lang geduurd zeg. ...
En hoe is het gegaan?

één jaar geleden

Reactie op Michelle Hol

Vanmiddag de eerste echo. Wat hebben de afgelopen 3 weken lang geduurd zeg. ...
En???

één jaar geleden

Reactie op Hel1J

Gefeliciteerd!! Ik zag je naam wel eens voorbij komen bij de miskraam groep ...
Lief! Dankjewel! 😘🤗

één jaar geleden

🥰

één jaar geleden

Reactie op Izzy92

🥰
Wauw wat een mooie duidelijke echo hoeveel weken ben je hier

één jaar geleden

Reactie op Nina30

Wauw wat een mooie duidelijke echo hoeveel weken ben je hier
Deze is met 9+2. Het zag er inderdaad echt al uit als een minimensje

één jaar geleden

Vandaag de eerste echo gehad.! 8 + 1 . Het hartje klopte goed en gemeten op 1,5 cm! Wat bijzonder om het hartje te zien en te horen kloppen. Nu weer 3 weken wachten tot we ons mini mensje weer kunnen zien en horen!