1050 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Firstfrummel❤️

En???
Kloppend hartje! ❤️ 7+3 en 1,2 cm gemeten. Zo opgelucht!!

één jaar geleden

Vandaag de eerste echo gehad van onze zeer onverwachte en eerste zwangerschap. We waren nog aan het bijkomen van de schrik en enorm zenuwachtig voor de echo. Nu bleek tijdens de echo dat ik zwanger ben van een eeneiige tweeling. Wat kan het leven soms toch bizar en bijzonder zijn. Veel vertrouwen en succes voor iedereen toegewenst! 💛

één jaar geleden

Reactie op Michelle Hol

Kloppend hartje! ❤️ 7+3 en 1,2 cm gemeten. Zo opgelucht!!
Wat fijn! Gefeliciteerd!

één jaar geleden

Gisteren de eerste echo gehad. 19 juli uitgerekend. Kan niet wachten op ons zomerwonder🥰

één jaar geleden

Hey meiden! Ik heb 21 dec eerste echo. Ik zou dan 8+3 moeten zijn. Ik vind het ontzettend spannend ! Vorige zwangerschap hadden we op de 8 weken echo gezond kindje gezien en toen met 9 weken miskraam. Achteraf was het kindje met de 8 weken echo wel nog maar 6mm en liep dus waarschijnlijk achter in de groei denk ik. Hoeveel mm/cm was jullie kindje bij de 8 weken echo? Ik hoop dus dat deze ronde het kindje meer is dan 6mm of is dat een gekke gedachte ?

één jaar geleden

Wij hadden vanavond de eerste echo. Ben nu 7 weken zwanger van ons 3e kindje. Een kloppend hartje gezien. ♡

één jaar geleden

Reactie op tangens001

Hey meiden! Ik heb 21 dec eerste echo. Ik zou dan 8+3 moeten zijn. Ik vind ...
Met 6.3 weken hier 6.15 mm en met 8.3 was de kleine 18.23 mm!

één jaar geleden

Vandaag de eerste echo gehad. Eigen berekening klopte precies, 8+3 dagen. Alles zag er goed uit! Uit ervaring weet ik dat het nog altijd mis kan gaan maar dit geeft wel geruststelling! Zo blij🥰

één jaar geleden

Reactie op Iloontje1696

Met 6.3 weken hier 6.15 mm en met 8.3 was de kleine 18.23 mm!
Met 7+3 was er 12 mm gemeten

één jaar geleden

Reactie op tangens001

Hey meiden! Ik heb 21 dec eerste echo. Ik zou dan 8+3 moeten zijn. Ik vind ...
8+1 16mm

één jaar geleden

Reactie op tangens001

Hey meiden! Ik heb 21 dec eerste echo. Ik zou dan 8+3 moeten zijn. Ik vind ...
Bij 7 weken en 1 dag was het 1 cm Bij precies 8 weken 18 mm

één jaar geleden

Reactie op tangens001

Hey meiden! Ik heb 21 dec eerste echo. Ik zou dan 8+3 moeten zijn. Ik vind ...
Met 7+4 was er hier 12,89 mm gerekend.

één jaar geleden

Reactie op tangens001

Hey meiden! Ik heb 21 dec eerste echo. Ik zou dan 8+3 moeten zijn. Ik vind ...
Ik ben precies een week geleden voor een echo geweest, op 6+4 weken en daar hadden ze al 7,4 mm gemeten

één jaar geleden

Reactie op tangens001

Hey meiden! Ik heb 21 dec eerste echo. Ik zou dan 8+3 moeten zijn. Ik vind ...
Bij mij met 8+4 was het kindje 2,1 cm

één jaar geleden

Reactie op Lieve91

Vandaag de eerste echo gehad van onze zeer onverwachte en eerste zwangersch ...
Wow wat bijzonder, gefeliciteerd! ❤️

één jaar geleden

Reactie op tangens001

Hey meiden! Ik heb 21 dec eerste echo. Ik zou dan 8+3 moeten zijn. Ik vind ...
Hier was ons kindje dinsdag 1,7 cm en prima op lengte

één jaar geleden

Dank jullie wel voor al jullie reacties ! Stelt mij toch een beetje gerust dat de vorige keer de baby dus al achterliep qua groei. Laten we hopen dat deze kleine een betere groei heeft op de 8 weken echo 🍀🤞

één jaar geleden

Reactie op tangens001

Hey meiden! Ik heb 21 dec eerste echo. Ik zou dan 8+3 moeten zijn. Ik vind ...
Wij vorige week op 7+3 12,13 mm gemeten. Woensdag gaan we terug op 9+2 hopelijk mooi gegroeid dan! ♥️

één jaar geleden

Reactie op tangens001

Hey meiden! Ik heb 21 dec eerste echo. Ik zou dan 8+3 moeten zijn. Ik vind ...
Ik heb ook een echo gehad met 8+3 en hij was 19,3 mm.

één jaar geleden

Doordat jullie nu zo met millimeters en centimeters komen schrik ik wel een beetje van de cijfers. Bij mij was met 7+4 het nog maar 1cm. Kan het zijn dat daar dus toch echt verschil in zit? Ik voel ergens ook dat mijn eisprong eerder was, dus dat ik een soort van achterloop op de echo. Maar ze zeggen steeds dat het goed is, maar ergens vertrouw ik het niet helemaal dat het kleiner is dan bij de anderen. Nu maak ik me waarschijnlijk weer zorgen om niks. Zullen de hormonen wel zijn 😅 Weet iemand of dit dus vrij normaal is dat het zo verschilt?