1050 Reacties

茅茅n jaar geleden

Reactie op Carmdevries

Doordat jullie nu zo met millimeters en centimeters komen schrik ik wel een ...
Volgens mij zit er flinke marge tussen hoor ;). Zolang ze zeggen dat het goed is, is het goed! En: zo vroeg in de zwangerschap is het meten ook niet echt nauwkeurig

茅茅n jaar geleden

Reactie op Carmdevries

Doordat jullie nu zo met millimeters en centimeters komen schrik ik wel een ...
Hier ook 7 weken 10 mm

茅茅n jaar geleden

Het waren 5 lange weken wachten, maar over 3 uurtjes is het eindelijk zover. Hopelijk is alles goed馃檹

茅茅n jaar geleden

Reactie op Carmdevries

Doordat jullie nu zo met millimeters en centimeters komen schrik ik wel een ...
Bij mij 1 cm bij 7+2. Dus redelijk vergelijkbaar:)

茅茅n jaar geleden

Ik had 1,1 cm bij 7+2 en 2,5 cm bij 9+2

茅茅n jaar geleden

Goede echo gehad! Alles zag er goed uit, 3 dagen vooruit gezet. Mooi kloppend hartje gezien en al flink aan het bewegen馃グ

茅茅n jaar geleden

1,78 bij 8+ 2 en 2,57 bij 9+ 2

茅茅n jaar geleden

21,4 mm bij 8+5

茅茅n jaar geleden

Worden jullie ook weer beetje zenuwachtig nu de termijn echo dichterbij komt?? Ben altijd zo bang dat als nog mis is..

茅茅n jaar geleden

Reactie op Babybabybabyyy

Worden jullie ook weer beetje zenuwachtig nu de termijn echo dichterbij kom ...
Bij mij duurt de termijn echo nog even volgende week donderdag. Donderdag kloppend hartje gezien maar het blijft spannend.. Ik kan wel genieten maar voorzichtig nog steeds . Maar ik zeg ook vaak tegen me zelf de kans dat het na een kloppend hartje fout gaat is maar enkele procenten dus de kans is veel groter dat je bij die om en nabij 95 procent zit. Ik hoor wisselende dingen tegen mij zeide ze maandag de kans is 0,5 procent na een kloppend hartje maar ik hoor ook 3 tot 5 procent dat het dan nog mis gaat.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Nina30

Bij mij duurt de termijn echo nog even volgende week donderdag. Donderdag k ...
Wij 9 dec, ja het gaat vaker goed dan fout maar vind die eerste weken zo vreselijk 馃槄

茅茅n jaar geleden

Jeetje dat jullie het al over termijn echo hebben haha, ik ben jaloers ! 馃構 Ik moet nog even wachten, 21 dec de 8 weken echo en ik vind het echt mega spannend !

茅茅n jaar geleden

13 december de termijnecho. Dit word onze eerste echo dus super spannend!

茅茅n jaar geleden

Maandag eerste echo馃檲馃ス

茅茅n jaar geleden

Reactie op Babybabybabyyy

Worden jullie ook weer beetje zenuwachtig nu de termijn echo dichterbij kom ...
Ja wij hebben die volgende week donderdag en merk dat er toch weer spanning zit voor die dag

茅茅n jaar geleden

Eerste echo 13 december! Super spannend!!! Ben dan 8+5

茅茅n jaar geleden

De termijn echo lijkt mij na een goede eerste echo misschien nog wel spannender dan de eerste. Je hebt toen gezien dat het goed was en hebt weer wat meer hoop. Maar zo ver zijn wij ook nog niet. Pas 15 dec onze 1e echo! Zo benieuwd 馃槆馃崁

茅茅n jaar geleden

Wij hebben nog 4 weken te gaan tot de termijn echo maar wel komende woensdag weer in het zh met 8 weken. 9 weken hebben we intake bij verloskundige en dan 2 weken later alweer de termijnecho. Dus gelukkig nog wat echo's staan馃グ maar toch zo ontzettend spannend nu naar de volgende echo toe

茅茅n jaar geleden

28 dec de termijnecho, duurt voor me gevoel w茅茅r zo lang 馃.. maarja over algemeen vliegt de maand december zo om. Dan 11+4 weken.. klinkt ineens zo ver al 馃グ

茅茅n jaar geleden

Wie had in de 7e week een eerste echo en hoorde het hartje ook kloppen? Dus niet alleen zien maar ook horen? Ik zag net een filmpje dat je dat dus ook kunt horen maar ik dacht dat dat eerst vanaf week 12 pas kon.. :-) ik heb morgen de 1e echo met 7+2 weken!