Dag dames,
Wat een spannende en bijzondere tijd! Nog even geduld en voor de ene (aanstaande) mama wat meer geduld dan voor de andere, komt de eerste echo eraan! Alles rondom echo's kunnen jullie in dit topic met elkaar bespreken. Hiermee houden we ook het forum overzichtelijk 😊
Hele fijne en voorspoedige zwangerschap gewenst! 🍀
Losse topics over echo's zullen wij sluiten als deze gerapporteerd worden.
Ik heb dinsdag mijn eerste echo! Maar ik kom er nu achter dat ik door de adrenaline of hormonen of wat dan ook vergeten ben hoe laat mijn afspraak is! 🤦🏻♀️ morgen maar even bellen en navragen 🤣🤣🤣
Ik heb aankomende dinsdag me eerste echo. Voel me totaal niet zwanger. (Had ik met de 2de en 3de ook niet. Dus beetje bang nu dat het weer mis gaat. Want dat was met 2de en 3de ook zo. Dus beetje twijfels)
Hier ook mijn eerste echo🥰 wat verlang ik al naar ons eerste kindje!! Volgens de echo 7weken half. Volgens de app 8 weken. Hartje klopt ook goed. Aan 12 weken terug voor nip test
Vanochtend de eerste echo gehad en mooi kloppend hartje gezien! Wel iets terug gezet van 7+3 naar 6+6. Embryo was nu 9,2mm. Nu over 2,5 week de termijnecho.
Weekje Corona gehad maar gelukkig net een goede echo. Bijna een week vooruit gezet. Dus nu bijna 10 weken 😍. Baby zien bewegen en het hartje heel even kunnen horen.