1050 Reacties

één jaar geleden

Reactie op tangens001

Spannend! Hoe ging het ?
Lief dat je er naar vraagt. Hebben een goede echo gehad, wat een opluchting! 🥰

één jaar geleden

Vandaag weer een mooie echo gehad , en een mooi hartje zien kloppen weer😃 alleen doorverwezen naar de gynaecoloog vanwege een hoge bloeddruk

één jaar geleden

Reactie op 00me00

Vandaag goede termijn echo gehad😁 uitgerekende datum 02/07/23
Wat toevallig, ook gisteren een goede termijn echo gehad. En uitgerekende datum 02/07/23.

één jaar geleden

Ik zal vrijdag de termijnecho hebben en ben er al zo zenuwachtig/onzeker over.. nu blijk ik ook nog corona te hebben dus of het door kan gaan is nog maar afwachten ☹

één jaar geleden

Vandaag de 8 weken echo in het ziekenhuis gehad. We mogen nu het traject afsluiten met een goede echo(wat we stiekem al wisten door de echo vorige week)

één jaar geleden

Reactie op Babybabybabyyy

Ik zal vrijdag de termijnecho hebben en ben er al zo zenuwachtig/onzeker ov ...
Spannend! Ik ken wel veel mensen die Corona hebben gehad tijdens hun zwangerschap. In het eerste trimester en later in de zwangerschap. Het kan dus gewoon goed gaan ! ❤️🍀

één jaar geleden

Hier ook een goede eerste echo vandaag! 🥰

één jaar geleden

Eerste echo gehad, het hartje zien kloppen. Dacht 7 weken te zijn maar terug gezet naar 6+3 weken. Over 2 weken een nieuwe echo 🥰

één jaar geleden

Reactie op tangens001

Spannend! Ik ken wel veel mensen die Corona hebben gehad tijdens hun zwange ...
Oo ja daar ben ik opzich niet zo bang voor maar meer dat de echo gewoon goed is na de vorige keer en dat kruimeltje gewoon verder is gaan groeien. Maar heb het voorgelegd bij verloskundige of de afspraak door kan gaan.. heb weinig klachten.

één jaar geleden

Hier ook een goede echo op 8+4! Zo leuk te zien dat je al een kindje herkend met armpjes en beentjes 🥰

één jaar geleden

Reactie op DaniqW

Hier ook een goede echo op 8+4! Zo leuk te zien dat je al een kindje herken ...
Is dit uitwendig? Je ziet het super goed namelijk 😍

één jaar geleden

Vandaag om 1510 mijn termijn echo! Zo zenuwachtig want gister voor de tweede keer veel bloed en stolsels verloren. Maandag wel een goede echo gehad na bloed/stolsel verlies

één jaar geleden

Reactie op DaniqW

Hier ook een goede echo op 8+4! Zo leuk te zien dat je al een kindje herken ...
Wow dat is wel een top foto zeg, inwendig zo te zien. Mooie gummybeer!

één jaar geleden

Reactie op Luna1991

Vandaag om 1510 mijn termijn echo! Zo zenuwachtig want gister voor de twee ...
Wat spannend. Heel veel succes 🙏🏽🍀

één jaar geleden

Fotogeniek is onze kleine niet, maar toch blij met de tweede goede echo 😍 9w + 3 vandaag, 2,62cm baby en een hartslag van 167 😍

één jaar geleden

Hoelang moeten jullie nu weer wachten op de volgende echo? Ik nu 3 weken, totaal 3,5 week. Dan de 13 weken echo, spannend. Wil liefste elke dag even spieken hoe het gaat..

één jaar geleden

Reactie op Iloontje1696

Hoelang moeten jullie nu weer wachten op de volgende echo? Ik nu 3 weken, t ...
Je kan altijd tegen betaling in de buurt een echo doen als dat gerust stelt Maar ja kost zo €40 snap ook dat je dat wellicht zonde van je geld vind.

één jaar geleden

Zojuist een goede echo gehad. We zijn nu 9+2 ipv de 8+2 die we zelf dachten. De baby was heel beweeglijk en het hart klopte overduidelijk. We zijn helemaal in de wolken!

één jaar geleden

Reactie op Iloontje1696

Hoelang moeten jullie nu weer wachten op de volgende echo? Ik nu 3 weken, t ...
Same! 30 december mogen we pas weer, in totaal 24 dagen wachten. Nog 22 te gaan, ben nu al aan het aftellen 🙈

één jaar geleden

Reactie op mcmxxxxxxx

Same! 30 december mogen we pas weer, in totaal 24 dagen wachten. Nog 22 te ...
Pff ja. Misschien helpt het ons eerst af te tellen tot kerst haha? Dan is de echo ineens heeeel snel 😂