1050 Reacties

één jaar geleden

Reactie op MK05

Ik heb vanmiddag om 14.30u mijn eerste echo, ben 8+5 weken. Heb hiervoor 4 ...
Heel veel succes zometeen! 🙏🏽

één jaar geleden

Reactie op The_Anouk

Heel veel succes zometeen! 🙏🏽
Dankje! Gelukkig een goede echo! We hebben het hartje gehoord en het bewoog al veel 🥰

één jaar geleden

net de termijn echo gehad alles was goed. een paar dagen vooruit gezet nu 11 weken en 1 dag en 29 juni uitgerekend ipv 2 juli

één jaar geleden

Reactie op eerstekindje1992

Wiehoeee hier ook een goede echo! Vooruit gezet dus nu al 29 juni uitgereke ...
hier hetzelfde net de termijn echo gehad en ook 29 juni uitgerekend

één jaar geleden

Reactie op mini85101423

hier hetzelfde net de termijn echo gehad en ook 29 juni uitgerekend
Fijn! Wel grappig dat je ineens een andere geboortemaand hebt 😊

één jaar geleden

Vandaag een echo gehad met 7 weken, ben 2 dagen terug gezet! Maar Sterk kloppend hartje gezien en goed bovenin de baarmoeder dus de verloskundige was zeer tevreden! We voelen ons zo gelukkig!!! Werd zo emotioneel van de blijdschap van mijn man 🥰🥰🥰

één jaar geleden

Reactie op The_Anouk

Fijn! Wel grappig dat je ineens een andere geboortemaand hebt 😊
ja dat ergens wel maar had al wel dat ik zelf d8 dat het juni zo worden omdat beide eerdere kinderen eerder geboren zijn.

één jaar geleden

Vandaag echo gehad op 7 weken. Mooi hartje zien kloppen. Nu kan ik met gerust hart genieten van onze icsi wondertje 🍀🍀

één jaar geleden

Zojuist 10 minuten flink buikkramp gehad in mijn onderbuik en ook onderaan mijn vagina. Daarna had ik bruin/roestig bloedverlies. Dus ik heb paniek en begin me nu af te vragen of de echo nog wel nodig zal zijn dinsdag. 😟 Geen stolsels nog en ook geen rood bloed dus. Ik wou het even van me afschrijven hier... hopelijk is het loos alarm

één jaar geleden

Reactie op The_Anouk

Zojuist 10 minuten flink buikkramp gehad in mijn onderbuik en ook onderaan ...
Jeetje wat naar zeg… ik duim voor je dat het toch goed mag gaan 🍀

één jaar geleden

Reactie op The_Anouk

Zojuist 10 minuten flink buikkramp gehad in mijn onderbuik en ook onderaan ...
Hoe ver ben je? Ik heb afgelopen woensdag de eerste echo gehad en ze gaf aan dat er nog iets naast mn baarmoeder zit (weet ff niet meer hoe t heet, komt heel vaak voor zei ze) maar dat ik dus niet moet schrikken als ik nog bloed verlies. Het kon absoluut geen kwaad. Hopelijk is t bij jou ook zoiets 🍀

één jaar geleden

Gisteren een goede echo gehad bij 8+1 met een sterk kloppend hartje, nadat we vorige week een echo hadden met toen denkend dat we 8 weken waren maar het vruchtje nog te klein was maar wel met hart activiteit voor 8 weken.. blijken gelukkig “gewoon” 1 week minder ver te zijn dan gedacht 😬 zo’n opluchting!

één jaar geleden

1 dec mijn 1e echo gehad van ons eerste kindje vond zo spannend kijk nu uit naar de 2e echo die heb ik op 22 dec

één jaar geleden

Reactie op KJ94

Hoe ver ben je? Ik heb afgelopen woensdag de eerste echo gehad en ze gaf aa ...
Ik ben 6+6 nu... de krampen waren echt pittig en hoesten en zitten doet nog steeds pijn. Het bloeden heeft gek genoeg na een uurtje of anderhalf niet meer door gezet. Wel het zware gevoel in mijn onderbuik. We hopen op een wonder dinsdag, maar mijn gevoel zegt anders een laat me bijna nooit in de steek Bedankt voor je lieve bericht

één jaar geleden

Reactie op appelina90

Jeetje wat naar zeg… ik duim voor je dat het toch goed mag gaan 🍀
Lief van je, bedankt.

één jaar geleden

Vandaag 6.5 nog 31 juli uitgerekend, vandaag mooi kloppend hartje gezien❤️

één jaar geleden

7 weken 😍😍

één jaar geleden

Reactie op The_Anouk

Ik ben 6+6 nu... de krampen waren echt pittig en hoesten en zitten doet nog ...
Wat vervelend ☹️ Heel veel succes dinsdag.. Hopen op goed nieuws 🤞🏼🍀

één jaar geleden

Reactie op KJ94

Wat vervelend ☹️ Heel veel succes dinsdag.. Hopen op goed nieuws 🤞🏼🍀
Dankje wel, heel lief.

één jaar geleden

Donderdag eerste echo gehad. 22 juli uitgerekend. Ik ben zelf 21 juli jarig 😆 hier nog beetje spannend.ik heb schildklier ziekte en zware medicijnen voor geslikt toen ik nog niet wist dat ik zwanger was.. ik moet verder onder controle in het erasmus MC. Best pittig want woon zelf in Zeeland 😅